Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Писмо от MITSUBISHI MOTORS


Препоръчано мнение

Колеги, получил съм писмо, в което ме молят да посетя сервиз възможно най-скоро, защото са открили, че може някакви кабели от блока може да се допира до част от купето и т.н. сещате се резултата. Канят ме да ги заменят ако вече са се протрили и ако не да сложат шлаух. Оглеждайте се дали ще получите такова писмо, утре може да го скенирам. Много учтиво писмо са написали хората и съвсем искрено са си написали за проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, получил съм писмо, в което ме молят да посетя сервиз възможно най-скоро, защото са открили, че може някакви кабели от блока може да се допира до част от купето и т.н. сещате се резултата. Канят ме да ги заменят ако вече са се протрили и ако не да сложат шлаух. Оглеждайте се дали ще получите такова писмо, утре може да го скенирам. Много учтиво писмо са написали хората и съвсем искрено са си написали за проблема.

 

Напиши после за кои кабели конкретно става дума,та даже и снимка не е лошо да постнеш къде точно ще изолират или подменят! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нещо необичайно е това за БГ. Доколкото знам дилъри на други марки си траят, когато по света привикват собствениците за различни проблеми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз получих писмо, но във връзка с изтичането на гаранционият срок, с което ми предлагат БЕЗПЛАТЕН преглид и БЕЗПЛАТНО да отремонтират откритите дефекти.:icon_clap:

Сигурно ще ме зарибяват за някоя от след гаранционните им програми, като "Диамантите не остаряват" например.

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://img132.imageshack.us/img132/5314/15420111002070000.jpg

 

Обещаното писмо :), колкото до колегата който ми каза да видя къде са кабелите, едва ли ще ми дадат да седя в сервиза :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега вече ми стана ясно (от писмото),къде и какво да погледна! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

............защото се сещаш,че на мен писмо няма да пратят..............http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом ти е станало ясно,я сложи една снимка за да видя и аз :icon_blush:

 

Каква снимка........просто си огледай кабелите от стартера! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Редактирано от tzenov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е точно така, обикновенно писмата ги изпращат до дилърите в страната, а те викат на сервизна кампания автомобилите по номера на шаси, понякога собствениците въобще не узнават за сервизната кампаня.

Не си прав.

Преди година ме превикаха със също такова писмо, за да ми сменят клапана за налягането в серво усилвателя на спирачната система. :icon_rock:

Дилърите нямат сметка да не те викат, защото им се дават частите безплатно и те не влагат нищо, а трудапо подмяната им се заплаща от :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих до БС, оказа се че чакам още едно писмо. Него от вчера го раздават, поне хората ми свършиха работата по двете писма, отне им около 1 час. Второ било за... ако съм разбрал точно планките върху които седят датчиците за предните въздушни, имало опасност от корозия и ги подменяли, нещо такова :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

И на мен ми смениха планките оня ден за около 40 мин. Нищо не казаха за другия проблем с кабелите(а и аз забравих да ги питам). Може да не се отнася за коли с 1.5 двигател.

Редактирано от UNNAMED
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз получих писмо за датчиците и ще ходя тия дни до БС

И на мен ми смениха датчиците началото на месеца, а миналата година смениха и задните тампони по мое искане.Други сервизни намеси за сега нямам/освен боя от градушки и драсканици от тъпи копелета/.

Редактирано от Conko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Един въпрос ме мъчи! :) От къде идват писмата за еърбеците? Защо питам? Ами колата ми още е лизингова. Днес се обадих в компанията и на служителката й трябваха 5мин, за да схване за какво иде реч. Тъй като лизингодателя се води собственик на автомобила, е редно писмото да отиде при тях и те да го препратят към клиентите си. Според нея няма такова нещо. Или в БС са изпратили писмо от Мицубиши с номерата на рамите на моделите, подлежащи на обслужване, а те от своя страна ни "издирват". :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е точно така, обикновенно писмата ги изпращат до дилърите в страната, а те викат на сервизна кампания автомобилите по номера на шаси, понякога собствениците въобще не узнават за сервизната кампания (което не е съвсем редно, разбира се). Такава кампания имаше и при излизането на Pajero III и IV. И при дилърите на други марки в България, постоянно има сервизни кампании, засягаши определена група автомобили.

Миро, не е ли възможно, при бъдещи подобни сервизни кампании /независимо за какъв автомобил/, да пускаш вест във форума, за да сме информирани от надежден източник... :good:

 

ПП Извинявай, ако това си го правил - просто аз не съм го засичал... :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...