Rangel Simov Публикувано 14 април 2011 Сподели Публикувано 14 април 2011 Колеги, получил съм писмо, в което ме молят да посетя сервиз възможно най-скоро, защото са открили, че може някакви кабели от блока може да се допира до част от купето и т.н. сещате се резултата. Канят ме да ги заменят ако вече са се протрили и ако не да сложат шлаух. Оглеждайте се дали ще получите такова писмо, утре може да го скенирам. Много учтиво писмо са написали хората и съвсем искрено са си написали за проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 14 април 2011 Сподели Публикувано 14 април 2011 Колеги, получил съм писмо, в което ме молят да посетя сервиз възможно най-скоро, защото са открили, че може някакви кабели от блока може да се допира до част от купето и т.н. сещате се резултата. Канят ме да ги заменят ако вече са се протрили и ако не да сложат шлаух. Оглеждайте се дали ще получите такова писмо, утре може да го скенирам. Много учтиво писмо са написали хората и съвсем искрено са си написали за проблема. Напиши после за кои кабели конкретно става дума,та даже и снимка не е лошо да постнеш къде точно ще изолират или подменят! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 14 април 2011 Сподели Публикувано 14 април 2011 Нещо необичайно е това за БГ. Доколкото знам дилъри на други марки си траят, когато по света привикват собствениците за различни проблеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 14 април 2011 Сподели Публикувано 14 април 2011 И аз получих писмо, но във връзка с изтичането на гаранционият срок, с което ми предлагат БЕЗПЛАТЕН преглид и БЕЗПЛАТНО да отремонтират откритите дефекти.:icon_clap: Сигурно ще ме зарибяват за някоя от след гаранционните им програми, като "Диамантите не остаряват" например. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 15 април 2011 Автор Сподели Публикувано 15 април 2011 http://img132.imageshack.us/img132/5314/15420111002070000.jpg Обещаното писмо , колкото до колегата който ми каза да видя къде са кабелите, едва ли ще ми дадат да седя в сервиза Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 15 април 2011 Сподели Публикувано 15 април 2011 Сега вече ми стана ясно (от писмото),къде и какво да погледна! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif............защото се сещаш,че на мен писмо няма да пратят..............http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
no_name Публикувано 15 април 2011 Сподели Публикувано 15 април 2011 Щом ти е станало ясно,я сложи една снимка за да видя и аз :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 16 април 2011 Сподели Публикувано 16 април 2011 (редакция) Щом ти е станало ясно,я сложи една снимка за да видя и аз :icon_blush: Каква снимка........просто си огледай кабелите от стартера! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Редактирано 16 април 2011 от tzenov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 16 април 2011 Сподели Публикувано 16 април 2011 Не е точно така, обикновенно писмата ги изпращат до дилърите в страната, а те викат на сервизна кампания автомобилите по номера на шаси, понякога собствениците въобще не узнават за сервизната кампаня.Не си прав.Преди година ме превикаха със също такова писмо, за да ми сменят клапана за налягането в серво усилвателя на спирачната система. :icon_rock: Дилърите нямат сметка да не те викат, защото им се дават частите безплатно и те не влагат нищо, а трудапо подмяната им се заплаща от :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 20 април 2011 Автор Сподели Публикувано 20 април 2011 Днес ходих до БС, оказа се че чакам още едно писмо. Него от вчера го раздават, поне хората ми свършиха работата по двете писма, отне им около 1 час. Второ било за... ако съм разбрал точно планките върху които седят датчиците за предните въздушни, имало опасност от корозия и ги подменяли, нещо такова . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
UNNAMED Публикувано 15 юни 2011 Сподели Публикувано 15 юни 2011 (редакция) И на мен ми смениха планките оня ден за около 40 мин. Нищо не казаха за другия проблем с кабелите(а и аз забравих да ги питам). Може да не се отнася за коли с 1.5 двигател. Редактирано 15 юни 2011 от UNNAMED Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DqdoMraz Публикувано 15 юни 2011 Сподели Публикувано 15 юни 2011 И аз получих писмо за датчиците и ще ходя тия дни до БС Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Conko Публикувано 16 юни 2011 Сподели Публикувано 16 юни 2011 (редакция) И аз получих писмо за датчиците и ще ходя тия дни до БСИ на мен ми смениха датчиците началото на месеца, а миналата година смениха и задните тампони по мое искане.Други сервизни намеси за сега нямам/освен боя от градушки и драсканици от тъпи копелета/. Редактирано 16 юни 2011 от Conko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 16 юни 2011 Сподели Публикувано 16 юни 2011 Един въпрос ме мъчи! От къде идват писмата за еърбеците? Защо питам? Ами колата ми още е лизингова. Днес се обадих в компанията и на служителката й трябваха 5мин, за да схване за какво иде реч. Тъй като лизингодателя се води собственик на автомобила, е редно писмото да отиде при тях и те да го препратят към клиентите си. Според нея няма такова нещо. Или в БС са изпратили писмо от Мицубиши с номерата на рамите на моделите, подлежащи на обслужване, а те от своя страна ни "издирват". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanjo Публикувано 16 юни 2011 Сподели Публикувано 16 юни 2011 Не е точно така, обикновенно писмата ги изпращат до дилърите в страната, а те викат на сервизна кампания автомобилите по номера на шаси, понякога собствениците въобще не узнават за сервизната кампания (което не е съвсем редно, разбира се). Такава кампания имаше и при излизането на Pajero III и IV. И при дилърите на други марки в България, постоянно има сервизни кампании, засягаши определена група автомобили.Миро, не е ли възможно, при бъдещи подобни сервизни кампании /независимо за какъв автомобил/, да пускаш вест във форума, за да сме информирани от надежден източник... :good: ПП Извинявай, ако това си го правил - просто аз не съм го засичал... :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.