eti Публикувано 8 април 2011 Сподели Публикувано 8 април 2011 Здравейте,Имам следното питане към колегите с климатроник, а именно: При мен когато включа климатроника да изстудява всичко започва да работи нормално, но след няколко минути работа компресора изключва и след около 10-тина секунди пак включва. От тук нататък започва това постоянно включване и изключване през 10 - 15 секунди, което на мен не ми се струва нормално. При вас как работи системата? Има ли това включване и изключване? Иначе климатика е зареден, налягането е нормално и не изключва от него, а перките на радиаторите също работят. Моля за мнения, че незнам дали е нормално. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlin_dbg Публикувано 8 април 2011 Сподели Публикувано 8 април 2011 Здравей!Така както описваш ситуацията мисля че,няма нищо обезпокоително.Просто явно си натиснал * на ЕСО режим.Тогава компресора работи по горе-споменатия от теб начин.Чрез натискане на * минаваш през 3-те режима на работа на климатроника:1.*-постоянно работи компресора.2.ЕСО *-включва се и се изключва автоматично-или т.н.ЕКОлогичен или икономичен режим3.Компресора не работи.Дано съм бил полезен!Ако има някакви неточности,моля по-опитните колеги да ги коригират.Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eti Публикувано 8 април 2011 Автор Сподели Публикувано 8 април 2011 Забравих да кажа, че климатика работи по гореописания от мен начин независимо на какъв режим съм "*" или "ECO", както и не се вълнува дали е в движение колата или работи на обороти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kentavar Публикувано 8 април 2011 Сподели Публикувано 8 април 2011 Забравих да кажа, че климатика работи по гореописания от мен начин независимо на какъв режим съм "*" или "ECO", както и не се вълнува дали е в движение колата или работи на обороти.Всичко ти е наред, карай и не бой се. :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlin_dbg Публикувано 8 април 2011 Сподели Публикувано 8 април 2011 Забравих да кажа, че климатика работи по гореописания от мен начин независимо на какъв режим съм "*" или "ECO", както и не се вълнува дали е в движение колата или работи на обороти.Извинявам се,че те подведох малко с мнението си.Всичко е така горе-долу както съм ти го написал с тази разлика че и двата случая1.*2.ЕСО *,компресора включва и изключва.Като се поразрових има много теми по въпроса и съм ти извадил 2 мнения на двама човека,в чиито думи не се съмнявам:"....Разликите от режима ЕСО и снежинката (*) е около два три градуса. При режим (*) компресора също изключва, но на много по-големи интервали."....(Big Boss)"......Компресора включва и изключва винаги. Разликата между ЕСО и звездичката е в интервалите на включване и изключване..."(Milen_Z)Така че,според мен всичко си е в реда на нормалното. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eti Публикувано 8 април 2011 Автор Сподели Публикувано 8 април 2011 Благодаря Ви за отговорите, но това постоянно включване и изключване през 10-15 секунди е много дразнещо, понеже в двжение малко придърпва и се променя диамиката. Няма ли най-малкото да се скапе много бързо електромагнитния съединител, който включва компресора или пък релето? Задавам си също и въпроса с колко градуса може да падне или да се вдигне температурата в купето за 15 секунди, че климатика да се опитва да компенсира тази разлика :icon_n_dunno: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 8 април 2011 Сподели Публикувано 8 април 2011 Според мен,изобщо не е нормално,толкова бързо включване и изключване ме води на мисълта за недозаредена система или обратното прекалено заредена,при което се включва защитата на компресора.На предната ми кола (VW),го правеше тоя номер,като заредя системата на климатика,точно колкото си пише.Просто изпуснахме съвсем малко от фреона и всичко се оправи.Не те карам да го правиш,просто споделям моя опит.Най-добре иди да го види майстор.Във вашия край малко е трудна работата с добрите майстори,но ако не ти е проблем може да се разходиш до Плевен.Говори с Анатоли,вярвам че ще ти помогне по въпроса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eti Публикувано 9 април 2011 Автор Сподели Публикувано 9 април 2011 В системата има 700 грама фреон. Предната седмица го заредихме, а от сервизната документация е видно, че на системата и трябва от 680 до 720 грама, така че невярвам и да е от "недозаредена/презаредена" система. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimbim Публикувано 1 Май 2011 Сподели Публикувано 1 Май 2011 В системата има 700 грама фреон. Предната седмица го заредихме, а от сервизната документация е видно, че на системата и трябва от 680 до 720 грама, така че невярвам и да е от "недозаредена/презаредена" система.Колега, а как ти работи климатроника при режим отопление?Забелязва ли се намаляване на оборотите на вентилатора, при достигане на зададената температура съответно и на дисплея?Питам те това, защото за проблема които описваш може да е причината във вътрешният температурен сензор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eti Публикувано 1 Май 2011 Автор Сподели Публикувано 1 Май 2011 Колега, а как ти работи климатроника при режим отопление?Забелязва ли се намаляване на оборотите на вентилатора, при достигане на зададената температура съответно и на дисплея?Питам те това, защото за проблема които описваш може да е причината във вътрешният температурен сензор. Здравей колега,Благодаря ти, че се заинтересува от моя проблем. Не съм обръщал внимание дали се намаляват оборотите в режим на отопление, но мисля, че по-скоро не, понеже не ми е направило такова впечаление. Забелязах обаче, че оборотите на вентилатора не се намаляват когато закрия фотодатчика с ръка, което според документацията е проблем с него. Не знам дали може да е причината в него или и в двата датчика. Всъщност мисля да я закарам на диагностика на климатроника и там ще си покаже, ако е от датчик, но чакам да се позатопли повече. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 1 Май 2011 Сподели Публикувано 1 Май 2011 че оборотите на вентилатора не се намаляват когато закрия фотодатчика с ръка Става само ако е на Auto и го пече слънцето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mr.Byalkov Публикувано 4 Май 2011 Сподели Публикувано 4 Май 2011 Здравейте колеги ! Вчера се сблъсках със същия проблем ,като на колегата.Колата е 97' 1,9тди(климатик) ,колата беше около 6-7месеца без фреон в системата ,стана топло и реших да заредя климатика (вкарахме 600~650гр.),компресора почна да се включва и изключва на доста чести интервали от време.Майстора каза ,че има опасения филтъра дехидратор да е запушен и да е за смяна.Вие какво мислите по въпроса ,имате ли други алтернативни предложения ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 4 Май 2011 Сподели Публикувано 4 Май 2011 Напълно е възможно. Има един датчик който следи налягането и ако не е в норма го изключва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.