milflover Публикувано 30 март 2011 Сподели Публикувано 30 март 2011 Здравейте, колеги.Имам запитване - карам Колт със спукан, за съжаление, резервоар. Разбрах, че е спукан, като го напълних догоре за да засека колко ми гори, ама като видях, че тече нещо отгоре на резервоара, забравих за всичко :icon_crying: . Та въпроса ми дали бензина си губи качествата или се изпарява, ако има пробив в резеровара, макар и много малък, какъвто е моя. Дали мога да карам така 10-ина дни, докато го изгоря? Ако темата не е за раздела, моля да бъде преместена.Благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAVRI Публикувано 30 март 2011 Сподели Публикувано 30 март 2011 Няма страшно колега моя е същия.... кога да я видя стрелката все е залепнала на нулата,явно е фабричен дефект :icon_thumbup:/А сега по въпроса.....фабрично всички са "пукнати"нали някъде трябва да отиват бензиновите изпарения,карай смело Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 31 март 2011 Сподели Публикувано 31 март 2011 Няма страшно колега моя е същия.... кога да я видя стрелката все е залепнала на нулата,явно е фабричен дефект :icon_thumbup:/А сега по въпроса.....фабрично всички са "пукнати"нали някъде трябва да отиват бензиновите изпарения,карай смелоБраво бе, страшен съвет :icon_doh:Те че трябва да отиват някъде изпаренията- трябва, ама едно е да отиват в смукателните колектори, друго е да ти отиват под колата, особено пък в България, където всеки втори си хвърля фаса през прозореца .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milflover Публикувано 31 март 2011 Автор Сподели Публикувано 31 март 2011 Благодаря за отговорите.Аз до няколко дни така или иначе ще я оправя, ама има да измина около 250 км още. Взел съм си един течен цимент и ще замажа положението. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAVRI Публикувано 31 март 2011 Сподели Публикувано 31 март 2011 Браво бе, страшен съвет :icon_doh:Те че трябва да отиват някъде изпаренията- трябва, ама едно е да отиват в смукателните колектори, друго е да ти отиват под колата, особено пък в България, където всеки втори си хвърля фаса през прозореца ..Много зависи от това колко е спукан и къде,както каза човека -"когато го напълних до горе",а според теб колко често ще го пълни до горе,че и да тече на улицата.... хахаха.Иначе резервора се лепи няма страшно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 31 март 2011 Сподели Публикувано 31 март 2011 Колкото и да не го пълни, нали като кара колата тя се друса и лашка по неравностите и бензина вътре се плиска ..Както и да го погледнеш, си е рисковано да се пътува с такава кола .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scr Публикувано 31 март 2011 Сподели Публикувано 31 март 2011 Много зависи от това колко е спукан и къде,както каза човека -"когато го напълних до горе",а според теб колко често ще го пълни до горе,че и да тече на улицата.... хахаха Изпаренията на бензина са по-тежки от въздуха и падат, събират се под колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 31 март 2011 Сподели Публикувано 31 март 2011 Много зависи от това колко е спукан и къде,както каза човека -"когато го напълних до горе",а според теб колко често ще го пълни до горе,че и да тече на улицата.... хахаха.Иначе резервора се лепи няма страшно. Колега, аз моя резервоар го държа винаги пълен до горе! Не, че съм паралия, тъкмо обратното... Вместо да чакам всеки път бензина да свърши и да напълня за 20 лв. примерно, просто като падне до средата стрелката отивам и доливам. Така винаги ако ми се наложи спешно пътуване (случвало се е не един път) мога да разчитам на колата си, дори и в момента да съм във финансово затруднение. Също така при зимни условия се е случвало движението да колапсира и да седя няколко часа в задръствания на работещ мотор. Т.е. имам си куп съображения да предпочитам да карам с пълен резервоар. А както каза Марин, тоя бензин вътре се плицика при неравности, рязко спиране, завои и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAVRI Публикувано 31 март 2011 Сподели Публикувано 31 март 2011 Колега, аз моя резервоар го държа винаги пълен до горе! Не, че съм паралия, тъкмо обратното... Вместо да чакам всеки път бензина да свърши и да напълня за 20 лв. примерно, просто като падне до средата стрелката отивам и доливам. Така винаги ако ми се наложи спешно пътуване (случвало се е не един път) мога да разчитам на колата си, дори и в момента да съм във финансово затруднение. Също така при зимни условия се е случвало движението да колапсира и да седя няколко часа в задръствания на работещ мотор. Т.е. имам си куп съображения да предпочитам да карам с пълен резервоар. А както каза Марин, тоя бензин вътре се плицика при неравности, рязко спиране, завои и т.н.Тези неща са ясни на всички,въпроса на човека беше:търпи ли отлагане ремонта в рамките на няколко дни,докато му мине пътуването...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 31 март 2011 Сподели Публикувано 31 март 2011 Тези неща са ясни на всички,въпроса на човека беше:търпи ли отлагане ремонта в рамките на няколко дни,докато му мине пътуването...... Мисля, че колегите достатъчно красноречиво дадоха отговор на този въпрос - РИСКОВАНО Е! Иначе според българските разбирания, няма ремонт който да не търпи отлагане. То тук, има хора на които смяната на гуми търпи отлагане докато старите се нацепят като на баба ми петите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.