DENIS75 Публикувано 20 март 2011 Сподели Публикувано 20 март 2011 (редакция) Имам Аутлендър 2.0 от 2007, мотор на VW. Имам и двама приятели с Пасат от 2007 със същия мотор, които реват от дюзите. Единият е сменил вече 6, като и двете нови са на 2 години, а другият сега сменя трета дюза. Та въпросът ми е да очаквам ли такива изживявания и аз (на ок. 50 000 км съм), или японците дооборудват мотора при тях и не използват същите дюзи? Има ли още някой ток, който да е сменял дюза на мотор 2.0 140 к.с.? Има ли някой информация каква марка са дюзите? Редактирано 20 март 2011 от rosko Колега, писането само с главни букви се счита за крещене, което не е учтиво. Следващият пост, написан така отива в коша. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 20 март 2011 Сподели Публикувано 20 март 2011 При Пасат са няколко модификации на този мотор, като първите мисля, че са най-проблемни, после нещата се пооправят. Ще потърся инфо и ще споделя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 март 2011 Сподели Публикувано 20 март 2011 Японците си ползват същият двигател и дюзи като и при Ауди и Фолксфаген. Ако си обслужваш автомобила с качествени филтри и зареждаш нормални горива от големите вериги бензиностанции проблеми няма да имаш поне още 100 000км.Абе не е точно така, при мен има в момента 3 такива с този проблем а нямат 100 000км........да не говорим ,че единия е за тотална смяна на съединител... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DENIS75 Публикувано 21 март 2011 Автор Сподели Публикувано 21 март 2011 (редакция) Абе не е точно така, при мен има в момента 3 такива с този проблем а нямат 100 000км........да не говорим ,че единия е за тотална смяна на съединител... Пасати или аутлендъри ? Единия ми приятел зарежда само на Лукойл и сменя всичко при представителя на Фолксваген в Бургас, въпреки че вече не е в гаранция.Проблемите с дюзите са безспорен факт при пасатите с този двигател, искам да знам просто дали и аз да очаквам същото.Ако дюзите са същите, защо никой от този форум /изчетох подфорума/ не се е оплакал? П.П. Това с главните букви е неправилно и го има само при вас вече, но ще се съобразя с правилата ви. Редактирано 21 март 2011 от DENIS75 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 21 март 2011 Сподели Публикувано 21 март 2011 Карам същия мотор от 2007-ма Outlander. Засега нямам никакви проблеми. На 140 000 съм. Дано и да няма. Слагам добавка в нафтата на Кастрол и мотора бачка супер. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 март 2011 Сподели Публикувано 21 март 2011 Пасати или аутлендъри ? Единия ми приятел зарежда само на Лукойл и сменя всичко при представителя на Фолксваген в Бургас, въпреки че вече не е в гаранция.Проблемите с дюзите са безспорен факт при пасатите с този двигател, искам да знам просто дали и аз да очаквам същото.Ако дюзите са същите, защо никой от този форум /изчетох подфорума/ не се е оплакал? П.П. Това с главните букви е неправилно и го има само при вас вече, но ще се съобразя с правилата ви.Е ,Аутлендъри ,аз само японски коли правя...............а днес ми докараха и един Грандис със същия мотор.....не е ясно все още какво му е, но предполагам че е със същия проблем............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 22 март 2011 Сподели Публикувано 22 март 2011 Пасати или аутлендъри ? Единия ми приятел зарежда само на Лукойл и сменя всичко при представителя на Фолксваген в Бургас, въпреки че вече не е в гаранция.Проблемите с дюзите са безспорен факт при пасатите с този двигател, искам да знам просто дали и аз да очаквам същото.Ако дюзите са същите, защо никой от този форум /изчетох подфорума/ не се е оплакал?http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=64943&st=100 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 март 2011 Сподели Публикувано 22 март 2011 Закупени чисто нови и с първия собственик или втора употреба на 5-6г и на 40-50 000км?Разбира се че има риск и по големите вериги бензиностанции да попаднеш на мешаници наподобяващи дизелово гориво, но риска е по-малък.Ми не знам, не се интересувам кой от къде си е купил колата ,но е факт........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 23 март 2011 Сподели Публикувано 23 март 2011 Факт е , че дизелите страдат от дюзи или , че този мотор е проблемен ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 23 март 2011 Сподели Публикувано 23 март 2011 То е ясно, всеки който купува дизелов автомобил знае, че риска да смени дюзи е по-голям от на бензиновия, Само с това не съм много съгласен .. Това е така, но при условие, че бензина си се кара на бензин ..Обаче както знаем, в България всеки си купува бензинка, за да я газифицира ..:D Е те тогава, риска да смениш дюзи е много по гарантиран при бензинките .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 23 март 2011 Сподели Публикувано 23 март 2011 Аз бих предпочел дизела, най-малкото заради по-ниския разход , по-добрата динамика и най-вече заради възможността за ъпгрейд, при който ще стане към 170к.с., което ще направи автомобила много приятен за каране предвид габаритите и експлоатацията заради , която се купува такова возило. Отделно турбо мотора е винаги по-приятен за каране в сравнение с астматичната мощ на бензина... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 март 2011 Сподели Публикувано 23 март 2011 Аз бих предпочел дизела, най-малкото заради по-ниския разход , по-добрата динамика и най-вече заради възможността за ъпгрейд, при който ще стане към 170к.с., което ще направи автомобила много приятен за каране предвид габаритите и експлоатацията заради , която се купува такова возило. Отделно турбо мотора е винаги по-приятен за каране в сравнение с астматичната мощ на бензина...Аз пък предпочитам бензина, в лицето на едно ЕВО Х MR400 ............ :icon_thumbup: :D Кой каквото ще да ми говори че дизелите били добри и "вървели " ........... :D :D :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DENIS75 Публикувано 25 март 2011 Автор Сподели Публикувано 25 март 2011 (редакция) Значи да си поддържам колата в БС или с други оригинални консунативи и вероятността да имам проблеми е малка. Щом не е често срещан проблем при Аутлендърите, значи нещо е по-различно при пасатите. Може да е от обслужването им, а може и японците да са променили нещо, защото 2007 двигателят е бил вече на 2 години и проблемът е бил ясенн.... Редактирано 25 март 2011 от rosko Не знам къде ще е поддръжката на автомобилът в бъдеще време, но следващият пост написан само с главни букви ще бъде ИЗТРИТ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 март 2011 Сподели Публикувано 25 март 2011 ЗНАЧИ ДА СИ ПОДДЪРЖАМ КОЛАТА В БС ИЛИ С ДРУГИ ОРИГИНАЛНИ КОНСУМАТИВИ И ВЕРОЯТНОСТТА МИ ДА ИМАМ ПРОБЛЕМИ Е МАЛКА. ЩОМ НЕ Е ЧЕСТО СРЕЩАН ПРОБЛЕМ ПРИ АУТЛЕНДЪРИТЕ, ЗНАЧИ НЕЩО Е ПО-РАЗЛИЧНО ПРИ ПАСАТИТЕ. МОЖЕ ДА Е И ОТ ОБСЛУЖВАНЕТО ИМ, А МОЖЕ И ЯПОНЦИТЕ ДА СА ПРОМЕНИЛИ НЕЩО ЗАЩОТО 2007 Г. ДВИГАТЕЛЯТ ВЕЧЕ Е БИЛ НА 2 Г. И ПРОБЛЕМЪТ Е БИЛ ЯСЕН.Ти ако знаеш как се обслужват колите в БС........... :icon_doh: :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.