ASRacing Публикувано 2 март 2011 Сподели Публикувано 2 март 2011 (редакция) Здравейте,от няколко години се каня да публикувам информация за ремонта на въпросното делко, защото за него няма резервни части а се продава само цяло за приблизително четирицифрена сума.Всичко започна преди няколко години,след като си купих Колт с пробила (вътрешно) бобина за високо напрежение(заради не сменяни навреме свещи).Докато бях в Германия питах няколко морги за такова делко и те ми обявиха цена между 200 и 300евро :icon_blush: , в България пък се започна е едно звънене по морги и се оказа, че това е най-търсената част, цените бяха между 100 и 250лв.В този момент пък се бях оказал в лошо финансово състояние и реших, че за един ден не мога да спечеля такива пари, и затова мога да отделя един ден за да приспособя една външна суха бобина от Нисан (може да бъде и от много други автомобили с електронно запалване включително и Самара).Разглобих делкото и изведох 2 кабела от комутатора които управляват бобината, вкарах един кабел за високо напрежение към дистрибуторната капачка а другия извод към външната бубина, която монтирах на всмукателния колектор, и колата работи до ден днешен безпроблемно.Понеже не можах да прикача снимки давам един линк към снимките My linkАко модераторите сметнат, че информацията е ценна може да преместят темата към важните теми. Редактирано 2 март 2011 от Emil Dimitrov Поправен линк. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Мийков Публикувано 2 март 2011 Сподели Публикувано 2 март 2011 Браво за трудът. Преди години когато нямаше никакви части за тези делка и аз съм си играл да преработвам с външни бобини,Доста различни автомобили съм "побългарил", които работят перфектно и до днес,- при Мазда е същият модул, процедираше се по същият начин! При Нисан модулът е почти същият но там бобината оцелява а гори комутаторът предимно-процедурата беше пак същата с комутатор извън делкото!Изрязвал съм и съм вграждал нови датчици на хол- в Еклипс(там са два-колянов разпределителен в една плочка)Какви ли нещеш преработки и доработки съм творил, но всичко това беше от нямане на резервни части НОВИ!-Нооо сега от година две има набор от елементи за репарация на тези запалителни модули , става въпрос за нови елементи! Например високоволтовата бобина чисто нова е 54лева(при официалният вносител) , производство на тайванската фирма МобилЕлетрон и е в добро качество, макар на опаковката и да пише че е мейд ин Енгланд!Така че не си оправдава вече трудът(професионално) да се преработва с външна бобина! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MitakaRuse Публикувано 28 Май 2014 Сподели Публикувано 28 Май 2014 (редакция) Здравейте! Имам подобен проблем и, ровейки се из форума, реших да пиша тук. Предишният собственик явно се е сблъскал със същия проблем и сега на колата имам монтирана външна бобина, по същия начин, с изведени 2 кабелчета, само че самата бобина е монтирана на челото до идентификационната табела. На бензин нямам грижи, но си сложих метан и не съм доволен! Всеки знае, че газифицирането е много чувствително откъм токове, при моята е същото - придръпване при набиране на скорост, детонации, повишен разход на гориво, но най-трагично е при дъждовно и влажно време - направо забива, дави се и гасне! Поръчал съм си нови кабели, но с това ми се струва, че няма да се оправи, защото преди месец сменях дистрибуторна капачка, а на старата, там, където влиза този кабел от бобината, имаше 1 см дупка! Ако продължавам да карам така, и новата капачка ще се издъни, там връзката не е добра, а искрата е силна и не търпи подобни хлабави връзки! Точно тук мисля, че ми е проблема!В момента обмислям възстановяване на делкото в оригиналния му вид. За ново делко няма да говорим, там сумата е сериозна. Втора употреба - намират се по обяви за коли на части, цените варират между 100 и 200лв и не се знае какъв боклук ще излезе и колко ще кара. Намирането на нова бобина също е трудно - цената е между 40 и 80 лв, но ги няма! Засега съм прежалил едни 25$ и съм поръчал ТОВА. Как мислите, ще се получи ли? Мен лично ме притеснява монтажа на новата бобина и възстановяването на окабеляването - тези две кабелчета къде отиват, прекъсвано ли е нещо в буксата към делкото? Ако имате опит в това, моля, споделете мнението си, колеги!Забравих - автомобила е Space Star 1.3, 16V 1999, VIN: XMCLNDG1AXF048924 Редактирано 28 Май 2014 от MitakaRuse Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.