Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Шум от турбото


Препоръчано мнение

Здравейте колеги ще се опитам да ви опиша следния проблем с който се сблъсках от скоро с моето Паджеро 2.8 модел 94г.Отскоро забелязвам или по скоро дочувам "странно" свирене от турбото при ускорение...под "странно" имам впредвид че доскоро при подаване на газта си свиреше много чисто и даже приятно но от известно време насам когато го настъпя, турбото започва да свири, но не както преди а по- особенно, по-глухо все едно има вода в него,иначе джипката си върви хубаво.Искам да попитам дали вече е към края си това турбо и ако ми се наложи да купувам колко струва 2ра ръка.Благодаря ви предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ще се опитам да ви опиша следния проблем с който се сблъсках от скоро с моето Паджеро 2.8 модел 94г.Отскоро забелязвам или по скоро дочувам "странно" свирене от турбото при ускорение...под "странно" имам впредвид че доскоро при подаване на газта си свиреше много чисто и даже приятно но от известно време насам когато го настъпя, турбото започва да свири, но не както преди а по- особенно, по-глухо все едно има вода в него,иначе джипката си върви хубаво.Искам да попитам дали вече е към края си това турбо и ако ми се наложи да купувам колко струва 2ра ръка.Благодаря ви предварително.

Първо провери дали всички маркучи и въздуховоди са на мястото си, да няма някой изхлузил се ..........второ, извади маркуча от към турбината, който води до смук. колектор ,и на студен мотор хвани турбинката с пръсти и я разклати , ако се клати , значи тази турбина за нищо не става..........в този случай ,огледай дали няма счупени или наранени лопатки на турбината.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо провери дали всички маркучи и въздуховоди са на мястото си, да няма някой изхлузил се ..........второ, извади маркуча от към турбината, който води до смук. колектор ,и на студен мотор хвани турбинката с пръсти и я разклати , ако се клати , значи тази турбина за нищо не става..........в този случай ,огледай дали няма счупени или наранени лопатки на турбината.........

Здрасти колега макар и със закъснение направих това ,което си ме посъветвал.Разхлабих маркуча, свалих го и наръка се опитах да разклатя перката на турбината.Немога да кажа че марда или шава осезаемо просто има някакъв луфт от горе доло 1-2 милиметра най-много почти незабележим,незнам дали трябва да е така? дали това е нормално?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега макар и със закъснение направих това ,което си ме посъветвал.Разхлабих маркуча, свалих го и наръка се опитах да разклатя перката на турбината.Немога да кажа че марда или шава осезаемо просто има някакъв луфт от горе доло 1-2 милиметра най-много почти незабележим,незнам дали трябва да е така? дали това е нормално?

1-2 мм са много ,това значи че турбината ти е за ремонт-смяна, дори и тя все още да създава добро налягане,.............най малкото в този случай е,че ще ти вкарва масло и в двата охлюва.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега макар и със закъснение направих това ,което си ме посъветвал.Разхлабих маркуча, свалих го и наръка се опитах да разклатя перката на турбината.Немога да кажа че марда или шава осезаемо просто има някакъв луфт от горе доло 1-2 милиметра най-много почти незабележим,незнам дали трябва да е така? дали това е нормално?

Ако луфта не е аксиален, още доста време ще се радваш на здраво турбо, а и както го обясняваш незабележим, пък 1-2 мм. явно не си се справил с упражнението както трябва .. ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако луфта не е аксиален, още доста време ще се радваш на здраво турбо, а и както го обясняваш незабележим, пък 1-2 мм. явно не си се справил с упражнението както трябва .. ..

Ами може и да не сам се справил.. неможах да проверя за аксиален луфт но нищо не ми пречи да повторя упражнението..а относно другия луфт какво да кажа-усещам 4е пЕрчицата мЪрда ЛЕКИЧКО, сега милиметар ли е? два ли е? точно немога да преценя но по-вероятно е да е под 2мм.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще ти излезе по-евтино и практично да ремонтираш това, докато още не се е счупило, защото при ремонта ще му дадт гаранция, а ако купиш втора ръка, не се знае на какво ще попаднеш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здрасти коеги, както ми бе препоръчано отново свалих маркуча на турбото и проверих за аксиален луфт на перката ...такъв не констатирах въобще. Обаче ми направи впечетление следният факт-свалих също и маркуча който е от интеркулера към колекторите и забелязах че е омаслен, не много но като си прекарам пръста по него отвътре и

по4ерня от масло.Струва ми се че това също е неблагоприятен признак??????

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...маркуча който е от интеркулера към колекторите и забелязах че е омаслен, не много но като си прекарам пръста по него отвътре и по4ерня от масло.Струва ми се че това също е неблагоприятен признак?
Не се притеснявай. Маслото в интеркулера обикновено идва от маслените парите от отдушника на картера.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...