asen76 Публикувано 28 февруари 2011 Сподели Публикувано 28 февруари 2011 Здравейте колеги ще се опитам да ви опиша следния проблем с който се сблъсках от скоро с моето Паджеро 2.8 модел 94г.Отскоро забелязвам или по скоро дочувам "странно" свирене от турбото при ускорение...под "странно" имам впредвид че доскоро при подаване на газта си свиреше много чисто и даже приятно но от известно време насам когато го настъпя, турбото започва да свири, но не както преди а по- особенно, по-глухо все едно има вода в него,иначе джипката си върви хубаво.Искам да попитам дали вече е към края си това турбо и ако ми се наложи да купувам колко струва 2ра ръка.Благодаря ви предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 февруари 2011 Сподели Публикувано 28 февруари 2011 Здравейте колеги ще се опитам да ви опиша следния проблем с който се сблъсках от скоро с моето Паджеро 2.8 модел 94г.Отскоро забелязвам или по скоро дочувам "странно" свирене от турбото при ускорение...под "странно" имам впредвид че доскоро при подаване на газта си свиреше много чисто и даже приятно но от известно време насам когато го настъпя, турбото започва да свири, но не както преди а по- особенно, по-глухо все едно има вода в него,иначе джипката си върви хубаво.Искам да попитам дали вече е към края си това турбо и ако ми се наложи да купувам колко струва 2ра ръка.Благодаря ви предварително.Първо провери дали всички маркучи и въздуховоди са на мястото си, да няма някой изхлузил се ..........второ, извади маркуча от към турбината, който води до смук. колектор ,и на студен мотор хвани турбинката с пръсти и я разклати , ако се клати , значи тази турбина за нищо не става..........в този случай ,огледай дали няма счупени или наранени лопатки на турбината......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asen76 Публикувано 6 март 2011 Автор Сподели Публикувано 6 март 2011 Първо провери дали всички маркучи и въздуховоди са на мястото си, да няма някой изхлузил се ..........второ, извади маркуча от към турбината, който води до смук. колектор ,и на студен мотор хвани турбинката с пръсти и я разклати , ако се клати , значи тази турбина за нищо не става..........в този случай ,огледай дали няма счупени или наранени лопатки на турбината.........Здрасти колега макар и със закъснение направих това ,което си ме посъветвал.Разхлабих маркуча, свалих го и наръка се опитах да разклатя перката на турбината.Немога да кажа че марда или шава осезаемо просто има някакъв луфт от горе доло 1-2 милиметра най-много почти незабележим,незнам дали трябва да е така? дали това е нормално? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 6 март 2011 Сподели Публикувано 6 март 2011 1-2mm си е цяла вселена :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 март 2011 Сподели Публикувано 6 март 2011 Здрасти колега макар и със закъснение направих това ,което си ме посъветвал.Разхлабих маркуча, свалих го и наръка се опитах да разклатя перката на турбината.Немога да кажа че марда или шава осезаемо просто има някакъв луфт от горе доло 1-2 милиметра най-много почти незабележим,незнам дали трябва да е така? дали това е нормално?1-2 мм са много ,това значи че турбината ти е за ремонт-смяна, дори и тя все още да създава добро налягане,.............най малкото в този случай е,че ще ти вкарва масло и в двата охлюва......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 6 март 2011 Сподели Публикувано 6 март 2011 Здрасти колега макар и със закъснение направих това ,което си ме посъветвал.Разхлабих маркуча, свалих го и наръка се опитах да разклатя перката на турбината.Немога да кажа че марда или шава осезаемо просто има някакъв луфт от горе доло 1-2 милиметра най-много почти незабележим,незнам дали трябва да е така? дали това е нормално?Ако луфта не е аксиален, още доста време ще се радваш на здраво турбо, а и както го обясняваш незабележим, пък 1-2 мм. явно не си се справил с упражнението както трябва .. .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asen76 Публикувано 10 март 2011 Автор Сподели Публикувано 10 март 2011 Ако луфта не е аксиален, още доста време ще се радваш на здраво турбо, а и както го обясняваш незабележим, пък 1-2 мм. явно не си се справил с упражнението както трябва .. ..Ами може и да не сам се справил.. неможах да проверя за аксиален луфт но нищо не ми пречи да повторя упражнението..а относно другия луфт какво да кажа-усещам 4е пЕрчицата мЪрда ЛЕКИЧКО, сега милиметар ли е? два ли е? точно немога да преценя но по-вероятно е да е под 2мм. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evo_IX Публикувано 10 март 2011 Сподели Публикувано 10 март 2011 Ще ти излезе по-евтино и практично да ремонтираш това, докато още не се е счупило, защото при ремонта ще му дадт гаранция, а ако купиш втора ръка, не се знае на какво ще попаднеш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asen76 Публикувано 20 март 2011 Автор Сподели Публикувано 20 март 2011 Здрасти коеги, както ми бе препоръчано отново свалих маркуча на турбото и проверих за аксиален луфт на перката ...такъв не констатирах въобще. Обаче ми направи впечетление следният факт-свалих също и маркуча който е от интеркулера към колекторите и забелязах че е омаслен, не много но като си прекарам пръста по него отвътре и по4ерня от масло.Струва ми се че това също е неблагоприятен признак?????? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 20 март 2011 Сподели Публикувано 20 март 2011 ...маркуча който е от интеркулера към колекторите и забелязах че е омаслен, не много но като си прекарам пръста по него отвътре и по4ерня от масло.Струва ми се че това също е неблагоприятен признак?Не се притеснявай. Маслото в интеркулера обикновено идва от маслените парите от отдушника на картера. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.