Премини към съдържание

Кабели за свещи с ниско съпротивление


Препоръчано мнение

Някой има ли идея , дали от e-bay , мога да си намеря кабели за свещи с ниско съпротивление / не знам дали точно така е терминът / или някакъв номер , под който се водят в каталозите на фирмите . Като напиша powercables ми изкачат много в търсачката на e-bay , но не и конкретно за моят двигател - 4G63 8-клапана , нито дори за Мицубиши .

П.С.Държа да са NGK или някакви японски . Свещите са ми NGK iridium power , ако има някакво значение .

Редактирано от s_mitko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо с ниско съпротивление колега? Мислиш ли че тези кабели ще произвеждат повече искра? Вземи си кабели от Митсубиши и също така си вземи и оригинални свещи. Тези иридиуми не са оригиналните, BPR5ES са оригиналните.

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BOSCH-09089-Spark-Plug-Wires-Set-/260740721583?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Year%3A1992|Model%3AGalant&hash=item3cb55babaf

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NGK-9189-Spark-Plug-Wires-Set-/140510722695?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Year%3A1992|Model%3AGalant&hash=item20b7177a87

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искрата няма да е кой знае колко по "силна" ....ама определено иска да му пръщи радиото :D

Кабели с ниско съпротивление до колкото знам се комплектоват със свещи със вградени съпротивления...на VW-тата мисля, правеха такива комбинации...не съм много сигурен. Ако нямаш баластни съпротивления (било то във свещите или в кабелите) има вероятност освен пръщенето в радиото, да пуснеш и тема "Търся бобина" ... :D Бях пробвал на маздето едно време .... радиото пръщеше яко и ги разкарах тия кабели...пробвал съм и на една моторетка, на нея пък доста загряваше индукционната бобина (обяснимо като знам, че нямаше никакво съпротивление, нито в кабела, нито в свеща). Разлика във вървежа - никакъв ...палене - също.

П.С. Смущенията, които се получават са вредни за електрониката по колата и трябва да се внимава ;)

Редактирано от bace
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо с ниско съпротивление колега? Мислиш ли че тези кабели ще произвеждат повече искра? Вземи си кабели от Митсубиши и също така си вземи и оригинални свещи. Тези иридиуми не са оригиналните, BPR5ES са оригиналните.

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BOSCH-09089-Spark-Plug-Wires-Set-/260740721583?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Year%3A1992|Model%3AGalant&hash=item3cb55babaf

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NGK-9189-Spark-Plug-Wires-Set-/140510722695?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Year%3A1992|Model%3AGalant&hash=item20b7177a87

Тези кабели , които си дал да разбирам ли , че ще станат и че са нискоомови ? В сайта/на форума/ и в каталога на NGK ми излезна BPR6EIX-11 , които поръчах . Не ми се вярва да са объркани в два каталога номерата на свещите . Или имаш в предвид , че иридиевите свещи няма да работят добре на нормален двигател ? (think)

Редактирано от s_mitko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искрата няма да е кой знае колко по "силна" ....ама определено иска да му пръщи радиото :D

Кабели с ниско съпротивление до колкото знам се комплектоват със свещи със вградени съпротивления...на VW-тата мисля, правеха такива комбинации...не съм много сигурен. Ако нямаш баластни съпротивления (било то във свещите или в кабелите) има вероятност освен пръщенето в радиото, да пуснеш и тема "Търся бобина" ... :D Бях пробвал на маздето едно време .... радиото пръщеше яко и ги разкарах тия кабели...пробвал съм и на една моторетка, на нея пък доста загряваше индукционната бобина (обяснимо като знам, че нямаше никакво съпротивление, нито в кабела, нито в свеща). Разлика във вървежа - никакъв ...палене - също.

П.С. Смущенията, които се получават са вредни за електрониката по колата и трябва да се внимава ;)

Не би ли трябвало , ако свещите и кабелите са една марка да са си изчислени за cъвместна работа ?

П.С. Благодаря и на двамата за отговорите :icon_thumbup:

Редактирано от s_mitko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не би ли трябвало , ако свещите и кабелите са една марка да са си изчислени за cъвместна работа ?

Именно...но е по-лесно според мен да търсиш това което производителя е предписал (марка...тип на свещи ...кабели)

...от свещи и кабели осезаема разлика в поведението на колата няма да усетиш ...освен ако не си попаднал на някакви пълни боклуци ;) или не си уцелил топлинно число и др. такива.

 

п.с. това си е мое мнение де ...има хора които се "вманиачават" :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Именно...но е по-лесно според мен да търсиш това което производителя е предписал (марка...тип на свещи ...кабели)

...от свещи и кабели осезаема разлика в поведението на колата няма да усетиш ...освен ако не си попаднал на някакви пълни боклуци ;) или не си уцелил топлинно число и др. такива.

 

п.с. това си е мое мнение де ...има хора които се "вманиачават" :D

Еми свещите вече съм ги взел , освен да поръчам едни кабелчета , пък ще пиша какво е станало :good:

Редактирано от s_mitko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Провери (или дай номер рама) какви свещи и кабели излизат според програмата на Mitsubishi, след това си търси или оргиналните или кабели и свещи отговарящи на оргиналните. Това с нискоомовите кабели не е много добра идея (ако въобще съществуват такива), кабелите и свещите са подбранни да работят съвместно и съпротивлението на кабела, както и съпротивлението на свеща имат роля да гасят радио смущенията. Намалявайки това съпротивление (общото) се вдигат радио смущенията при работа на двигателя, но не водят до подобряване на работата на двигателя. Ако имаш проблеми в работата на двигателя първо потърси къде е проблема, иначе съществува риск само да си хвърляш парите на вятъра.

Проблеми с двигателя нямам никакви , работи си перфектно . Просто свещите не знам от кога не са сменяни , купих си посочените по-горе и се замислих , дали би се подобрила работата по някакъв начин /някъде четох че се подобрявал т.нар. response/ , ако ги комбинирам с "low-resistance" кабели . Но така като чета се разубеждавам и сигурно ще си оставя старите кабели . А свещите ми излезнаха тези , които съм поръчал според информацията публикувана в mitsubishibg.com

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тези кабели , които си дал да разбирам ли , че ще станат и че са нискоомови ? В сайта/на форума/ и в каталога на NGK ми излезна BPR6EIX-11 , които поръчах . Не ми се вярва да са объркани в два каталога номерата на свещите . Или имаш в предвид , че иридиевите свещи няма да работят добре на нормален двигател ? (think)

 

 

Е щом програмата ти казва че са BPR6EIX-11 тогава вземай такива. Ако това са оригиналните свещи то те имат вградени съпротивления.

 

Кабелите ще станат, но не знам дали са нискоомови. Както ти казаха колегите няма да има разлика. Виж какво, обикновено кабелите са 7мм дебели. Има перформанс кабели, които са за 4g63 DOHC, и са 9.5 или 10.0 мм. Тези кабели се използват при високо налягане от турбото със цел да не изгасне искрата (ако мога да направя аналогия с клечка кибрит и вятър). Тези имат повече навивки което обуславя повече ток през кабела. Тези имат по -ниско съпротивление тъй като използват по-дебел проводник

 

Точно за твоя двигател едва ли ще намериш такива кабели.

 

Другия начин е бобина, но по-силна бобина се слага поради същата причина - високо налягане от турбото. При нормален двигател няма да има полза от това. A твоя двигател използва делко, така че бобината е в делкото. Има начин да се преправи с външна бобина. А пъка ако ти се пръскат пари, ти каквото искаш може да правиш.

 

Ето тези са перформанс кабелите. Вземаш тези и преправяш накрайниците където отиват върху свещите

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Magnecor-Spark-Plug-Wires-DSM-1G-2G-Eclipse-Turbo-4G63-/120326997898?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item1c040c478a

Редактирано от ico4g64
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е щом програмата ти казва че са BPR6EIX-11 тогава вземай такива. Ако това са оригиналните свещи то те имат вградени съпротивления.

 

Кабелите ще станат, но не знам дали са нискоомови. Както ти казаха колегите няма да има разлика. Виж какво, обикновено кабелите са 7мм дебели. Има перформанс кабели, които са за 4g63 DOHC, и са 9.5 или 10.0 мм. Тези кабели се използват при високо налягане от турбото със цел да не изгасне искрата (ако мога да направя аналогия с клечка кибрит и вятър). Тези имат повече навивки което обуславя повече ток през кабела. Тези имат по -ниско съпротивление тъй като използват по-дебел проводник

 

Точно за твоя двигател едва ли ще намериш такива кабели.

 

Другия начин е бобина, но по-силна бобина се слага поради същата причина - високо налягане от турбото. При нормален двигател няма да има полза от това. A твоя двигател използва делко, така че бобината е в делкото. Има начин да се преправи с външна бобина. А пъка ако ти се пръскат пари, ти каквото искаш може да правиш.

 

Ето тези са перформанс кабелите. Вземаш тези и преправяш накрайниците където отиват върху свещите

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Magnecor-Spark-Plug-Wires-DSM-1G-2G-Eclipse-Turbo-4G63-/120326997898?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item1c040c478a

Като прочетох поста ти внимателно и стигнах до извода , че за моя двигател ще са безсмислени подобни интервенции :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Свещите за Мицу са всичките с вградено съпротивление. Кабели с ниско съпротивление е доста подвеждащо... Има кабели с тънка медна жица в средата - като ги измериш с мултимера и видиш че са 6 ома вместо 15 килоома /май толкова бяха оригинално/... и какво от това - въпросът е на 15-20 киловолта какво ще им е съпротивлението и то в контекста на преходния режим като се разтоварва бобината... Ползата от дебелите кабели също мисля, че е доста надценено... много по-важно е качеството на капсулиране на накрайниците...

BPR6EIX-11 не са оригиналните ти свещи, но са добра алтернатива.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оргиналните ти свещи ОЕМ Mitsubishi са 32лв 4бр, според мен няма смисъл да експериментираш, ако цената те устройва ми пиши.

Колега , само от любопитство къде са произведени ? Иначе цената е доста добра , но не си прочел внимателно по горе , че аз вече съм закупил свещи , просто се чудех дали има смисъл от ниско омови кабели , но явно на умрели двигателчета като мойто няма смисъл :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...