DqdoMraz Публикувано 27 февруари 2011 Сподели Публикувано 27 февруари 2011 Колеги, споделете на колко оборота са ви колите в загряло състояние(само за описаните в заглавието модели), защото на мен ми се струват малко ниски. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 февруари 2011 Сподели Публикувано 27 февруари 2011 Колеги, споделете на колко оборота са ви колите в загряло състояние(само за описаните в заглавието модели), защото на мен ми се струват малко ниски.Трябва да са към 850 об./мин или малко над малката чертичка ........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DqdoMraz Публикувано 27 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 27 февруари 2011 Трябва да са към 850 об./мин или малко над малката чертичка ........ Хъм, при мен е където съм показал с червено. Май е по-малко от 850 об./мин Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 февруари 2011 Сподели Публикувано 28 февруари 2011 Хъм, при мен е където съм показал с червено. Май е по-малко от 850 об./минДоста по малко са от 850 , там са някъде около 700об............но това е само предположение, трябва да се вкл. на тестера и да се видят точно оборотите,защото така по оборотомер .............освен това ак оса там, то не тресе ли колата/мотора на празен ход? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DqdoMraz Публикувано 28 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 28 февруари 2011 (редакция) Доста по малко са от 850 , там са някъде около 700об............но това е само предположение, трябва да се вкл. на тестера и да се видят точно оборотите,защото така по оборотомер .............освен това ак оса там, то не тресе ли колата/мотора на празен ход? Ами всъщност не тресе колата и от двигателя се чуват(от вън) само клапаните как цъкат като часовник, но все пак има вибрация макар и минимална (левче стои право в/у двигателя на тези обороти(сниката от линка долу)). Днес си правих експерименти и на малко по високи обороти няма грам вибрации. Много странно... утре съм на първа смяна на масло в ратола и ще има кажа да погледнат. ЦЪК Редактирано 28 февруари 2011 от DqdoMraz Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
UNNAMED Публикувано 1 март 2011 Сподели Публикувано 1 март 2011 На това видео се вижда, че оборотите са колкото и ти си отбелязал на снимката -> Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 1 март 2011 Сподели Публикувано 1 март 2011 мен ми се струват около 500, но и на мен са ми като на снимката, като цяло колата е доста ниско-оборотна. ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DqdoMraz Публикувано 1 март 2011 Автор Сподели Публикувано 1 март 2011 Днес бях в ратола за смяна на масло(ще пиша в другата тема) и те ми казаха, че мивек принципно е нискооборотен в покой. Нормалното било около 680 об./мин. и аз като гледам уреда си показва точно толкова, ако приемем, че малката чертичка преди единицата е 750 об./ мин. Вече съм спокоен благодаря на всички са съдействието. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 2 март 2011 Сподели Публикувано 2 март 2011 (редакция) Ето при мен как стоят нещата:Не добре загрял двигателЗагрял двигателСнимките са при изключени консуматори - фарове, вентилатори на отоплението, дори и на радиото! Редактирано 2 март 2011 от Николай Николов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DqdoMraz Публикувано 2 март 2011 Автор Сподели Публикувано 2 март 2011 Ето при мен как стоят нещата:Не добре загрял двигателЗагрял двигателСнимките са при изключени консуматори - фарове, вентилатори на отоплението, дори и на радиото! Така като гледам твоите са някъде около 720-730 об./мин. предполагам защото колата ти е CVT, а може и да не е за това просто предполагам. Възможно е също причината да е поради факта, че си изключил всички уреди... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san Публикувано 2 март 2011 Сподели Публикувано 2 март 2011 Ето при мен как стоят нещата:Не добре загрял двигателЗагрял двигателСнимките са при изключени консуматори - фарове, вентилатори на отоплението, дори и на радиото! При мен нещата стоят по същия начин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Атанас Публикувано 2 март 2011 Сподели Публикувано 2 март 2011 При мен нещата стоят по същия начин. И при мен така - няма проблем, колите си вървят :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 2 март 2011 Сподели Публикувано 2 март 2011 Колеги, споделете на колко оборота са ви колите в загряло състояние(само за описаните в заглавието модели), защото на мен ми се струват малко ниски.При мене са между 500 и 600, ако не се лъжа 570-80, но по-близао до 600 при загрял двигател. Гледах докато го бяха закачили на тест в БСП сервиза. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 3 март 2011 Сподели Публикувано 3 март 2011 Васко, стига с това БСП, че ме стряскаш!!! :icon_thumbup: Преди време беше БСП (к) и Слави Трифонов бе активен участник. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 18 март 2011 Сподели Публикувано 18 март 2011 (редакция) Васко, стига с това БСП, че ме стряскаш!!! :icon_thumbup: Преди време беше БСП (к) и Слави Трифонов бе активен участник. :DЕ не свикна ли вече де? :D Що да пиша Балкан Стар Пловдив? Просто БСП е достатъчно, а и им отива като държание. Дано гледат по новините какво става по света с диктатурите :rulez: и да си променят политиката. :good: А някой има ли си на идея, колко литра масло е нужно за промивка + смяна на същото в CVT кутийката, защото от БСП ми казват, че било нужно поне 10л, което ми се струва малко множко? :icon_hmm: И каво трябва да е маслото ако някой има информация, че на 90 000 трябва да се сменя а не останаха много. Още само 10 000. Редактирано 18 март 2011 от Vasil Sivkov-Noby Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 18 март 2011 Сподели Публикувано 18 март 2011 А на механичните скоростни кутии,колко масло се сипва и на какви километри?????? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 18 март 2011 Сподели Публикувано 18 март 2011 DiaQueen CVT - номер по Mitsubishi - S0001401, побира 7,8л. За смяната са достатъчни 9л, цена за литър 28лв с ДДС. Ако се придържаме към сервизното описание са нужни точно 12л масло....... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 18 март 2011 Сподели Публикувано 18 март 2011 Прав си за написаното, но на практика не успяваш да налееш два пъти по 6л както е по инструкция.Миро, ти да не си от Бургас, та знаеш толкова по въпроса? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 март 2011 Сподели Публикувано 18 март 2011 Прав си за написаното, но на практика не успяваш да налееш два пъти по 6л както е по инструкция.С малко мерак и време ,се успява да налееш 2х6 литра......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 18 март 2011 Сподели Публикувано 18 март 2011 С малко мерак и време ,се успява да налееш 2х6 литра.........Абе, не трябва ли да остане малко място за разширяване бе? Като я загрея. Хахахахахаха, да не избие от някъде. Пък и то е ясно едно. Ще побере колкото е изтекло. Колкото изкарат, толкова ще сипят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.