Премини към съдържание

помощ-вибрации в купето паджеро 2.5


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,имам проблем с паджерото.При движение на скорост при 1100-1200об.,примерно на трета предавка се появяват вибрации в купето,които изчезват на 1500об.Вибрациите се появявят на всички предавки при тези критични обороти,но изчезват, когато изключа от скорост!Благодаря предварително

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,имам проблем с паджерото.При движение на скорост при 1100-1200об.,примерно на трета предавка се появяват вибрации в купето,които изчезват на 1500об.Вибрациите се появявят на всички предавки при тези критични обороти,но изчезват, когато изключа от скорост!Благодаря предварително

Тези вибрации са нормални. Мотора е слаб за това купе, затова не трябва да се кара с по-малко от 1500-2000 оборота. Вероятно ти се иска да го караш без да подаваш газ, но не става, особено пък ако си с дългата база. При двигателя 2.8TDI този проблем го няма, но пък той има 26 кончета в повече.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм и други 2.5-ци и тези вибрации ги няма?Тампоните са ок,карданните карета са гресирани,ремъка на балансиращите валове е правилно зацепен?????

Редактирано от Dimitar Todorov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм и други 2.5-ци и тези вибрации ги няма?Тампоните са ок,карданните карета са гресирани,ремъка на балансиращите валове е правилно зацепен?????

Карам 2,8 дълга база и има същите вибрации на долу горе съшите обороти.Тампоните на с.к.са скъсани.Предполагам че вибрациите идват от там.Когато се намокри значително намаляват.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,имам проблем с паджерото.При движение на скорост при 1100-1200об.,примерно на трета предавка се появяват вибрации в купето,които изчезват на 1500об.Вибрациите се появявят на всички предавки при тези критични обороти,но изчезват, когато изключа от скорост!Благодаря предварително

Огледай тампоните на ск. кутия...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карам 2,8 дълга база и има същите вибрации на долу горе съшите обороти.Тампоните на с.к.са скъсани.Предполагам че вибрациите идват от там.Когато се намокри значително намаляват.

Да ,точно така....... :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А някой може ли да даде информация за въпросните тампони? На каква цена са и откъде може да се закупят от Варна? Някъве бях прочел че ги заменяли с тампони от окачване на "Голф" но отзивите не бяха многодобри.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А някой може ли да даде информация за въпросните тампони? На каква цена са и откъде може да се закупят от Варна? Някъве бях прочел че ги заменяли с тампони от окачване на "Голф" но отзивите не бяха многодобри.

Не се пробвай ,че ще ти паднат пломбите после.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Здравейте,колеги.Аз също имам тези вибрации.Но за кои тампони на кутията става въпрос?На гредата или на самата кутия.

А има ли някой, при който тези вибрации да ги няма? Паджерото на 3-та скорост с 1100-1200 оборота и при подаване на газ да не тресе?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...