Премини към съдържание

Проблем с недозавиване на 2г


Препоръчано мнение

Здравейте колеги , имам проблем с 2г , недозавива на място , много е досадно когато трябва да се прави обратен завой , и трябва или да се качиш на бордюра , или да правиш маневри (или да дърпаш ръчни и да плашиш другите "шофьори") .... Споделете как е при другите 2г . На старото ми 1г всичко беше нормално .

 

И ако някои има идея каква е тази досадна лампа ... http://img207.imageshack.us/g/img0105hc.jpg/

Редактирано от georgyass
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги , имам проблем с 2г , недозавива на място , много е досадно когато трябва да се прави обратен завой , и трябва или да се качиш на бордюра , или да правиш маневри (или да дърпаш ръчни и да плашиш другите "шофьори") .... Споделете как е при другите 2г . На старото ми 1г всичко беше нормално .

Ако правиш сравнение м/у 1 и 2 генерация , по доброто завиване е в полза на 1 генерация , но ако правиш сравнението м/у два отделни автомобила еднакви ,тогава не знам ,трябва да се види или да се отиде на реглаж пр. мост и данните да постнеш тук..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И ако някои има идея каква е тази досадна лампа ... http://img207.imageshack.us/g/img0105hc.jpg/

Прилича на жълто с лейка по средата /много кофти снимка/, ако е така виж си нивото на маслото :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прилича на жълто с лейка по средата /много кофти снимка/, ако е така виж си нивото на маслото :icon_dance:

 

Жълта лампа с леика , и под нея има една вълничка...Маслото е ново , на максимума е , 15в50 . На спеисгиъра ми свети същата лампа от около 50х километра .

Редактирано от georgyass
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Жълта лампа с леика , и под нея има една вълничка...Маслото е ново , на максимума е , 15в50 . На спеисгиъра ми свети същата лампа от около 50х километра .

Това е за водата..........не за маслото ......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Неoдозавиване се нарича хлъзгането на предните двигателни колела в завой. В случая се говори за голям радиус на завоя. Не знам от кога имаш колата и колко е завивала преди, на коя страна завива с по-малък радиус и пр., но ако не ти тегли на една страна като пуснеш волана на равен път и не свири хидравликата, явно си е така.

Гледайки джантите качването по бордюри е непрепоръчително. На заледено и заснежено не се притеснявам да ползвам ръчната. Завива "на пета" по този начин и никой не се шашка. Щом се налага... но в никакъв случай бордюр.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Неoдозавиване се нарича хлъзгането на предните двигателни колела в завой. В случая се говори за голям радиус на завоя. Не знам от кога имаш колата и колко е завивала преди, на коя страна завива с по-малък радиус и пр., но ако не ти тегли на една страна като пуснеш волана на равен път и не свири хидравликата, явно си е така.

Гледайки джантите качването по бордюри е непрепоръчително. На заледено и заснежено не се притеснявам да ползвам ръчната. Завива "на пета" по този начин и никой не се шашка. Щом се налага... но в никакъв случай бордюр.

 

Ами така я купих колата , нито дърпа на една страна , нито тресе , перфектна е отвсякъде ... Затова искам мнението на колеги с други 2г как е при тях завиването , евентуално може да е заводски недостатък ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така си е,не му се коси!И мойто е така.Като тръгнеш да правиш обратен завой и чак не ти се ще :) Всички 2G са така а именно със голям радиус на завой,това е един от недостатъците на колата.А за тая лампичка,ако е тази дето си мисля,понеже немога да я видя хубаво ми светка,като почна да издевателствам над колата и всички течности почват да се плискат насам натам ама мисля,че е за течноста за чистачките.А между другото,някой знае ли колко точно събира казанчето и едно ли е?Имам чуството,че последният път сипах над 10л.

:plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Жорка, така са си 2г, хич не им се отдава завиването по рождение.

 

А пък и ти не си взе едно 1Г пак, по-добре завиват, а и са по-бързи :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е за водата..........не за маслото ......

Ти погледна ли изобщо снимката ?:D

Баш си е за нивото на маслото, а свети при пълен картер, защото при завиване с ръчна- поплавъка се е разместил .:lol:

Има 2 начина да се угаси лампата.. Единият е като се свали датчика от картера и се отремонтира, другият е по лесен- слага се едно мостче с кабел на буксата му .....:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Жорка, така са си 2г, хич не им се отдава завиването по рождение.

 

А пък и ти не си взе едно 1Г пак, по-добре завиват, а и са по-бързи :icon_dance:

 

Тука до нас има едно 1г , главата му е в багажника , предното стъкло е спукано , абе има доста забележки ... Но аз имам всичко необходимо да го върна към живота :D . Aко се разберем със собственика нещо , мога да я взема да си ги колекционирам Митсутата

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти погледна ли изобщо снимката ?:D

Честно казано - не, поскоро да ,но бегло........ма така де ,като бързам да отговоря на всички........... :D и бързам да те изпреваря ....... :D :P :lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е да се смени например реиката с 1г , и да се подобри завиването , или няма да стане ... Много е досадно да се кара така

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е да се смени например реиката с 1г , и да се подобри завиването , или няма да стане ... Много е досадно да се кара така

А разстоянието в калниците с какво ще го смениш? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма да стане, просто така е проектирана колата. Много е кофти знам. И аз в момента карам една недозавиваща кола - Пежо 206. В началото включвах задна по кръстовищата когато ми се налага обратен. Сега обаче му свикнах, просто имай едно наум и захождай преди обратния и готово. Като Икарус...:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма да стане, просто така е проектирана колата. Много е кофти знам. И аз в момента карам една недозавиваща кола - Пежо 206. В началото включвах задна по кръстовищата когато ми се налага обратен. Сега обаче му свикнах, просто имай едно наум и захождай преди обратния и готово. Като Икарус...:)

 

Да ти кажа,аз имам също 1бр. 206 и си завива перфектно!А и то е със 205/45/16 Имам и Рено Сценик,което е много маневрено също.Даже винаги,като се кача на някоя от тях си мисля..........слабички сте като коли,ама поне завивате като хората.Та казвам го,заради сравнението,Сценика е най маневрената кола,която съм имал до сега,карам го като рибаркса кола и го навирам къде ли не и маневрира идеално.Та Пежото,е една идея след него и това ме навежда на мисълта,че си завива Пижо.Може да имат разлика Пежаците м/у двувратите и четиривратите,незнам!

 

 

http://img190.imageshack.us/img190/5206/82284774.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...