Ивайло Каризмата Публикувано 5 януари 2011 Сподели Публикувано 5 януари 2011 (редакция) Привет колеги и за много години!!! Пожелавам Ви да сте живи и здрави през новата 2011г Без аварийно шофиране. :good: Колеги, имам проблем със изгорелите газове, влизат вътре в купето когато работи парното, но само тогава когато колата е на място и работи, по-същият начин е когато пусна и климатика. :icon_hmm: Проверих си цялата ауспухова система и трабите, всичко е здраво и не духа от никъде :icon_hmm: .Някой, имал ли е подобен проблем??? Имали някой ИДЕЯ, от къде може да всмуква парното изгорелите газове. Автомобилът е дизел (печка).П.П. Звукът е леко боботещ от долу под двигателя, но прегледах всичко което се вижда здраво е, няма пушаци. Редактирано 5 януари 2011 от Ивайло Каризмата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 5 януари 2011 Сподели Публикувано 5 януари 2011 Най-вероятно спукан колектор... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAVRI Публикувано 5 януари 2011 Сподели Публикувано 5 януари 2011 Колега с голяма вероятност може да е от колектора,както ти споменаха ,аз наскоро свалях на Хондата колекторите бяха пукнати,при нея това било проблем за модела въпреки,че ее 2005г.искаха ми 800лв за колектори,викам вие луди ли сте ее :icon_doh: ,аз ще си ги направя :D.При мен по същия начин когато колата е на едно место влизаха вътре изгорели газове Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 5 януари 2011 Сподели Публикувано 5 януари 2011 Прегледай внимателно меката връзка при работещ двигател.Дано да е тя, а не колектора.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 5 януари 2011 Сподели Публикувано 5 януари 2011 Колега с голяма вероятност може да е от колектора,както ти споменаха ,аз наскоро свалях на Хондата колекторите бяха пукнати,при нея това било проблем за модела въпреки,че ее 2005г.искаха ми 800лв за колектори,викам вие луди ли сте ее :icon_doh: ,аз ще си ги направя :D.При мен по същия начин когато колата е на едно место влизаха вътре изгорели газовеНа 2.2 дизел си е проблем верно. Не се лъжи да даваш 800лв за нов, защото и той ще се спука...рязане и заваряване , това е... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAVRI Публикувано 6 януари 2011 Сподели Публикувано 6 януари 2011 На 2.2 дизел си е проблем верно. Не се лъжи да даваш 800лв за нов, защото и той ще се спука...рязане и заваряване , това е...Така и направих:свалих ги(голямо разглобяване беше,поне си занесох турбото да ми го изчистят,така и така е свалено)едно хубаво изчистване на старата заварка на фрезата..много здрав материала доста ножове счупихме :D и после с аргон и стана като ново,да не съм луд да им давам толкова пари... :drinks: Сега вече по темата :Колега тази кола май,май вечер много я ползваш по черните пътища,че стои дълго време на едно место :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Каризмата Публикувано 6 януари 2011 Автор Сподели Публикувано 6 януари 2011 Така и направих:свалих ги(голямо разглобяване беше,поне си занесох турбото да ми го изчистят,така и така е свалено)едно хубаво изчистване на старата заварка на фрезата..много здрав материала доста ножове счупихме :D и после с аргон и стана като ново,да не съм луд да им давам толкова пари... :drinks: Сега вече по темата :Колега тази кола май,май вечер много я ползваш по черните пътища,че стои дълго време на едно место :D Да колега, нали са затова колите, да се ползват по-черните пътища. :D Сега по-темата: Вие ме уплашихте брееее...... :icon_crying: Какви са тези 800лв.бахти и колекторите :icon_doh: .Меката връзка ми е здрава като нова е,започвам да вярвам за колекторите или уплатнението им, да колега като твоята хонда ми прави случаите са едентични. Двигателят ми е комънреал колегата е прав, щом мястото е удобно да ги вкарва вътре.ОГРОМНО БЛАГОДАРЯ КОЛЕГИ!!! Сега ще знам какво да търся. Тези колектори можели да ги намеря втора употреба??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAVRI Публикувано 6 януари 2011 Сподели Публикувано 6 януари 2011 Първо огледай всички други възможни неща хубаво(все някъде трябва да се ее опушило),колекторите накрая!!!! А тази цена за нови искаха толкова(но при хондата това си е фабричен дефект) иначе имам и каризма като твоята DID 103hp и досега съм нямал такива проблеми....Ахх ти "мръснико" ..каризма за пътя ...а за къра вземи си миниван поне един дюшек вътре да се смести(някои имат и печка вътре) :D :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Каризмата Публикувано 6 януари 2011 Автор Сподели Публикувано 6 януари 2011 Ако е DA5A (комън-рейл двигателя) погледни да не е пукнат катализатора, намира се на много подходящо място от което да ти вкарва газове в купето.[/quote БРАВО КОЛЕГА! Днеска след обстоен преглед и насока от Ваша страна разбрах, че ми е спукан катализатора половината шев, от там духа много яко.Можели да се завари на място, без да се сваля и избщо подлежи ли на заварка този катализатор? Чувал съм, че ако го оставя при майстора без надзор, можел да ми открадне катализатора бил много скъп, възможно ли е това да стане??? :icon_hmm: Колега MARVI Защо ван? Мицобака си е доста широчък отзаде, все пак си ги избирам да са по-слабички девойките, а сега като си оправя проблема ще изхвърля родопските оделца в багажника...хи..хи..хи... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.