Премини към съдържание

Нужда от помощ и съвет !


Patrikman

Препоръчано мнение

........... където компютъра прочете 2-ве грешки ; 1-та беше електровентил за дросела и 2- та електронен вентил за дросела и момчето ми ги изтри..........

 

 

След като дава грешка в дросела, защо издухахте дебитомера??? Кой бяха номерата на грешките(номерата са важни, а не какво е изписал уреда).

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За номер не мога да се сетя имаше букви ETV или нещо такова ,обаче не съм сигурен . Трябва освен да се върна до майстора и да проверя !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има разни теми в които сме писали за начина на самодиагностика (без компютър)......Първи крак на диагностичната букса се връзва на маса, после се подава на контакт и се броят миганията на лампата Check Engine......Кодовете са двуцифрено число, дългите импулси са десетици, късите са единиците, т.е. едно дълго светене и после три къси е грешка 13. Ако има повече от една грешка се редуват........Като ги прочетеш ги напиши тук и после ще ти дадем съвет.....Аз залагам на грешка 56, а ако трябва да съм по точен май си отива помпата в резервоара.

 

Здравейте колеги. Пробвах това със самодиагностиката ,но при мен лампата мига постоянно с кратки импулси.Това значи ли че имам проблем ,който неможе да се засече от компа? И ако изключим всички датчици като вариан за проблема ,какви могат да бъдат следващите причини? А симптомите са :1- при студен двигател пали и угасва ако не се подаде гас след поддържане около 1000-1500 об за около 20-30сек двигателя вече не изгасва но държи ниски обороти за студен двигател;

2-по време на движение ,като пусна педала на газта и след това подам газ колата придръпва

Проверил съм всички датчици така както е описано в Autodata дебитомер,темп.датчик,МПХ,TPS,инжектори на ултразвук,свещите са нови. Вече нямам идеи какво друго да търся.Ако някой може да помага .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За номер не мога да се сетя имаше букви ETV или нещо такова ,обаче не съм сигурен . Трябва освен да се върна до майстора и да проверя !

Имаш проблем с дросела.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново. наложи се да пътувам до Германия. и малко преди пристигането ми усетих нещо с педала на газта. колата взе на моменти да прекъсва но нямаше как по пътя да спра и да гледам какво става. когато пристигнах веднага вдигнах капака. там където отива жилото на газта (долу на снимката) това нещо като постои колата 5 минути без да се кара и педала запъва. изисква се малко усилие да натиснеш газта. след което няма проблеми. нещо го възпира но не е от жилото. другото е че колата започна да губи от време на време мощност когато държа на едно положение (на една скорост). някъде от порядъка на 2500-3000 оборота. лошото е че съм на 2000км от БГ. далли не е зацапано или може и повредено това "чудо"?? и как мога да се опитам поне да го поправя или почистя. а ако не стане.... лошо. ще трябва да търся от някоя морга тука или да си поръчвам ново. ето и линк към снимката. оградил сам го с червено: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=2727898150009&set=a.1491027949027.2069562.1033845867&type=3&theater

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново. наложи се да пътувам до Германия. и малко преди пристигането ми усетих нещо с педала на газта. колата взе на моменти да прекъсва но нямаше как по пътя да спра и да гледам какво става. когато пристигнах веднага вдигнах капака. там където отива жилото на газта (долу на снимката) това нещо като постои колата 5 минути без да се кара и педала запъва. изисква се малко усилие да натиснеш газта. след което няма проблеми. нещо го възпира но не е от жилото. другото е че колата започна да губи от време на време мощност когато държа на едно положение (на една скорост). някъде от порядъка на 2500-3000 оборота. лошото е че съм на 2000км от БГ. далли не е зацапано или може и повредено това "чудо"?? и как мога да се опитам поне да го поправя или почистя. а ако не стане.... лошо. ще трябва да търся от някоя морга тука или да си поръчвам ново. ето и линк към снимката. оградил сам го с червено: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=2727898150009&set=a.1491027949027.2069562.1033845867&type=3&theater

Заклинва ти дросела, или по точно клапата на дросела,вероятните причини са две, едната е натрупване на нагар ,нагара е едно от кофтите неща по този мотор, но той се чисти ,лошото е ,че освен по дросела , той е навсякъде по всукателните пътища, както и по леглата на клапаните, гор. камери и челата на буталата........другата причина е, че се е разцентровал и си трябва регулиране на дросела чрез регл. болт..........лошото е,че само на око не става ,тъй като с това изместваш точното положение на ТПС-а и той дава по различна стойност на сигнала........за това тази дейност се прави с тестер или друг диагностичен уред..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

благодаря ти много за отговорите. болта нема да го мърдам. но как да го сваля това зверче? в смисъл дали ще трябва някакви гарнитурки и т.н.?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

благодаря ти много за отговорите. болта нема да го мърдам. но как да го сваля това зверче? в смисъл дали ще трябва някакви гарнитурки и т.н.?

Нищо няма да сваляш..............дори ида го свалиш , гарнитурката ще е в 90% от случаите цяла и можеш да я ползваш отново.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разглобих го това чудо, все бях виждал нагар (не че съм голям майстор по моторите де) ама то печката в гаражът ми дето горя пластмаси нема такъв нагар по кюнците. хахаха взех че седнах да не се преуморя докато чистя. Добре че си нося малко подръчни инструменти и материали. Кореселинът е голяма работа да знаете, майката е***а на всичкият нагар за отрицателно време. До тука добре, ама като рекох да го сглобявам и видях че гарнитурата е скъсана. На 50% съм сигурен че май аз я скъсах докато го свалях. Сега .... ще чакам утре магазините да отворят, та да ходя да си купувам картон да си режа нова гарнитурка. Та да видим дали ще има подобрения със запалването на педала за газта. Утре ще пиша какво е станало.

Редактирано от HristoGB
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ходих днеска до един "магазин", повярвайте ми такъв склад не бях виждал. На 3 етажа по 100 метра дълъг, пълен с части. след кат ме попита един от многото продавачи какво търся ..... трак-трак на компа. Отиде някъде на долният етаж и ми донесе пакет пален с хартии, които били за целият двигател, достатъчно да се подменят гарнитурите.... ужас. не ми трябват ама иначе какво да правя??? А пък и целият комплект струвааше 17 евро: ето и снимка на комплекта: http://www.facebook....&type=1

та прибрах се, исках да почистя старата гарнитура.... оказа се, че е доста спекла около болтовете където са били. Като я махнах си личеше, че е взимала въздух през гарниитурата.имаше две "пистички" силно замърсени. Какъв зор е видяло че оттам да смуче въздух? Почистих леглата с водна шкурка Р800, после леко с кореселин, сложих си новоизрязаната гарнитура на мястото, сглобих... и колата запя. Трябваше да направя малко снимков материал ама късно се усетих. А и тук си е доста хладничко, и за мой късмет,. двата гаража са пълни с боклуци и трябваше навън. Радвам се ако съм бил полезен на някой.

Редактирано от HristoGB
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

Здравейте много се извинявам за притеснението но имам проблем с моята каризма 1.8 ГДИ 99 год. и бих искал да помоля за съвет . Проблема е следния : светна ми Check Engine лампата по време на движение на колата като нищо в поведението на колата не се промени , след като отбих и изгасих двигателя след това колата не запали ( само припалва и гасне ) като постои известно време пали и като покараш лампата пак светва а колата се държи нормално и като изгасиш отново няма палене . Аз сам от Севлиево и цял ден обикалях по сервизи кадето на някои тестерите не съвпаднаха а др били много заети да отделят 10 мин да прочетат грешката за да видим какви части да търсим . Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, хубаво де, в Севлиево има сервиз и шоу-рум на Мицубиши.

Иди да ти я чекнат....

 

Дисиком ООД - Севлиево

ул. Никола Петков 2

Телефон:

(0675) 34 737Работно време:

понеделник-петък - 8:00 - 17:00

събота - 8:00 - 12:00

неделя - почивен ден

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Потърси из форума как се прави самодиагностика.......

Ако не ти се занимава с това, има само една причина поради която, загасиш ли работеща кола да не може да запали. Грешка 23- Датчик разпределителен вал. Или го ремонтираш или го сменяш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, хубаво де, в Севлиево има сервиз и шоу-рум на Мицубиши.

Иди да ти я чекнат....

 

Дисиком ООД - Севлиево

ул. Никола Петков 2

Телефон:

(0675) 34 737Работно време:

понеделник-петък - 8:00 - 17:00

събота - 8:00 - 12:00

неделя - почивен ден

Така е колега , ходих там и ми казаха че нямат софтуер за коли под 2004 год

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Потърси из форума как се прави самодиагностика.......

Ако не ти се занимава с това, има само една причина поради която, загасиш ли работеща кола да не може да запали. Грешка 23- Датчик разпределителен вал. Или го ремонтираш или го сменяш.

Малко сам скаран с механиката и затова не искам да бутам - за да не направя по-голяма беля...

Сега забелязах, че когато е студена колата пали, като покараш да загрее светва лампата и няма палене, като я оставиш да изстине пак пали.

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Попитай за сервиз където да прочетат грешката Ваньо Метев, той имаше Каризма.

Звънни му на 067535594

Ако удариш на камък, отивай в Пловдив при Милен - там ще си решиш проблема кардинално.

Иначе в Плевен също може да я диагностицираш - ама само диагностика и толкоз....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря на колегата Milen_z за оказаната помощ . Проблема наистина е Грешка 23- Датчик разпределителен вал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...