Milen_z Публикувано 13 януари 2012 Сподели Публикувано 13 януари 2012 (редакция) ........... където компютъра прочете 2-ве грешки ; 1-та беше електровентил за дросела и 2- та електронен вентил за дросела и момчето ми ги изтри.......... След като дава грешка в дросела, защо издухахте дебитомера??? Кой бяха номерата на грешките(номерата са важни, а не какво е изписал уреда). Редактирано 13 януари 2012 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Галио Публикувано 13 януари 2012 Сподели Публикувано 13 януари 2012 За номер не мога да се сетя имаше букви ETV или нещо такова ,обаче не съм сигурен . Трябва освен да се върна до майстора и да проверя ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TKolev Публикувано 14 януари 2012 Сподели Публикувано 14 януари 2012 Има разни теми в които сме писали за начина на самодиагностика (без компютър)......Първи крак на диагностичната букса се връзва на маса, после се подава на контакт и се броят миганията на лампата Check Engine......Кодовете са двуцифрено число, дългите импулси са десетици, късите са единиците, т.е. едно дълго светене и после три къси е грешка 13. Ако има повече от една грешка се редуват........Като ги прочетеш ги напиши тук и после ще ти дадем съвет.....Аз залагам на грешка 56, а ако трябва да съм по точен май си отива помпата в резервоара. Здравейте колеги. Пробвах това със самодиагностиката ,но при мен лампата мига постоянно с кратки импулси.Това значи ли че имам проблем ,който неможе да се засече от компа? И ако изключим всички датчици като вариан за проблема ,какви могат да бъдат следващите причини? А симптомите са :1- при студен двигател пали и угасва ако не се подаде гас след поддържане около 1000-1500 об за около 20-30сек двигателя вече не изгасва но държи ниски обороти за студен двигател;2-по време на движение ,като пусна педала на газта и след това подам газ колата придръпва Проверил съм всички датчици така както е описано в Autodata дебитомер,темп.датчик,МПХ,TPS,инжектори на ултразвук,свещите са нови. Вече нямам идеи какво друго да търся.Ако някой може да помага . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 януари 2012 Сподели Публикувано 14 януари 2012 За номер не мога да се сетя имаше букви ETV или нещо такова ,обаче не съм сигурен . Трябва освен да се върна до майстора и да проверя !Имаш проблем с дросела......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
largo555 Публикувано 18 януари 2012 Сподели Публикувано 18 януари 2012 Здравейте отново. наложи се да пътувам до Германия. и малко преди пристигането ми усетих нещо с педала на газта. колата взе на моменти да прекъсва но нямаше как по пътя да спра и да гледам какво става. когато пристигнах веднага вдигнах капака. там където отива жилото на газта (долу на снимката) това нещо като постои колата 5 минути без да се кара и педала запъва. изисква се малко усилие да натиснеш газта. след което няма проблеми. нещо го възпира но не е от жилото. другото е че колата започна да губи от време на време мощност когато държа на едно положение (на една скорост). някъде от порядъка на 2500-3000 оборота. лошото е че съм на 2000км от БГ. далли не е зацапано или може и повредено това "чудо"?? и как мога да се опитам поне да го поправя или почистя. а ако не стане.... лошо. ще трябва да търся от някоя морга тука или да си поръчвам ново. ето и линк към снимката. оградил сам го с червено: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=2727898150009&set=a.1491027949027.2069562.1033845867&type=3&theater Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
largo555 Публикувано 19 януари 2012 Сподели Публикувано 19 януари 2012 няма ли някой инфо какво да го правя това чудо???? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 януари 2012 Сподели Публикувано 19 януари 2012 Здравейте отново. наложи се да пътувам до Германия. и малко преди пристигането ми усетих нещо с педала на газта. колата взе на моменти да прекъсва но нямаше как по пътя да спра и да гледам какво става. когато пристигнах веднага вдигнах капака. там където отива жилото на газта (долу на снимката) това нещо като постои колата 5 минути без да се кара и педала запъва. изисква се малко усилие да натиснеш газта. след което няма проблеми. нещо го възпира но не е от жилото. другото е че колата започна да губи от време на време мощност когато държа на едно положение (на една скорост). някъде от порядъка на 2500-3000 оборота. лошото е че съм на 2000км от БГ. далли не е зацапано или може и повредено това "чудо"?? и как мога да се опитам поне да го поправя или почистя. а ако не стане.... лошо. ще трябва да търся от някоя морга тука или да си поръчвам ново. ето и линк към снимката. оградил сам го с червено: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=2727898150009&set=a.1491027949027.2069562.1033845867&type=3&theaterЗаклинва ти дросела, или по точно клапата на дросела,вероятните причини са две, едната е натрупване на нагар ,нагара е едно от кофтите неща по този мотор, но той се чисти ,лошото е ,че освен по дросела , той е навсякъде по всукателните пътища, както и по леглата на клапаните, гор. камери и челата на буталата........другата причина е, че се е разцентровал и си трябва регулиране на дросела чрез регл. болт..........лошото е,че само на око не става ,тъй като с това изместваш точното положение на ТПС-а и той дава по различна стойност на сигнала........за това тази дейност се прави с тестер или друг диагностичен уред.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
largo555 Публикувано 19 януари 2012 Сподели Публикувано 19 януари 2012 благодаря ти много за отговорите. болта нема да го мърдам. но как да го сваля това зверче? в смисъл дали ще трябва някакви гарнитурки и т.н.? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 януари 2012 Сподели Публикувано 19 януари 2012 благодаря ти много за отговорите. болта нема да го мърдам. но как да го сваля това зверче? в смисъл дали ще трябва някакви гарнитурки и т.н.?Нищо няма да сваляш..............дори ида го свалиш , гарнитурката ще е в 90% от случаите цяла и можеш да я ползваш отново..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
largo555 Публикувано 20 януари 2012 Сподели Публикувано 20 януари 2012 благодаря ти за отговора. тези дни ще го разкостя тоя дросел Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
largo555 Публикувано 22 януари 2012 Сподели Публикувано 22 януари 2012 (редакция) Разглобих го това чудо, все бях виждал нагар (не че съм голям майстор по моторите де) ама то печката в гаражът ми дето горя пластмаси нема такъв нагар по кюнците. хахаха взех че седнах да не се преуморя докато чистя. Добре че си нося малко подръчни инструменти и материали. Кореселинът е голяма работа да знаете, майката е***а на всичкият нагар за отрицателно време. До тука добре, ама като рекох да го сглобявам и видях че гарнитурата е скъсана. На 50% съм сигурен че май аз я скъсах докато го свалях. Сега .... ще чакам утре магазините да отворят, та да ходя да си купувам картон да си режа нова гарнитурка. Та да видим дали ще има подобрения със запалването на педала за газта. Утре ще пиша какво е станало. Редактирано 22 януари 2012 от HristoGB Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
largo555 Публикувано 23 януари 2012 Сподели Публикувано 23 януари 2012 (редакция) Ходих днеска до един "магазин", повярвайте ми такъв склад не бях виждал. На 3 етажа по 100 метра дълъг, пълен с части. след кат ме попита един от многото продавачи какво търся ..... трак-трак на компа. Отиде някъде на долният етаж и ми донесе пакет пален с хартии, които били за целият двигател, достатъчно да се подменят гарнитурите.... ужас. не ми трябват ама иначе какво да правя??? А пък и целият комплект струвааше 17 евро: ето и снимка на комплекта: http://www.facebook....&type=1та прибрах се, исках да почистя старата гарнитура.... оказа се, че е доста спекла около болтовете където са били. Като я махнах си личеше, че е взимала въздух през гарниитурата.имаше две "пистички" силно замърсени. Какъв зор е видяло че оттам да смуче въздух? Почистих леглата с водна шкурка Р800, после леко с кореселин, сложих си новоизрязаната гарнитура на мястото, сглобих... и колата запя. Трябваше да направя малко снимков материал ама късно се усетих. А и тук си е доста хладничко, и за мой късмет,. двата гаража са пълни с боклуци и трябваше навън. Радвам се ако съм бил полезен на някой. Редактирано 23 януари 2012 от HristoGB Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dancho Kolev Публикувано 31 март 2014 Сподели Публикувано 31 март 2014 Здравейте много се извинявам за притеснението но имам проблем с моята каризма 1.8 ГДИ 99 год. и бих искал да помоля за съвет . Проблема е следния : светна ми Check Engine лампата по време на движение на колата като нищо в поведението на колата не се промени , след като отбих и изгасих двигателя след това колата не запали ( само припалва и гасне ) като постои известно време пали и като покараш лампата пак светва а колата се държи нормално и като изгасиш отново няма палене . Аз сам от Севлиево и цял ден обикалях по сервизи кадето на някои тестерите не съвпаднаха а др били много заети да отделят 10 мин да прочетат грешката за да видим какви части да търсим . Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 31 март 2014 Сподели Публикувано 31 март 2014 Е, хубаво де, в Севлиево има сервиз и шоу-рум на Мицубиши.Иди да ти я чекнат.... Дисиком ООД - Севлиево ул. Никола Петков 2Телефон:(0675) 34 737Работно време:понеделник-петък - 8:00 - 17:00събота - 8:00 - 12:00неделя - почивен ден Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 31 март 2014 Сподели Публикувано 31 март 2014 Потърси из форума как се прави самодиагностика....... Ако не ти се занимава с това, има само една причина поради която, загасиш ли работеща кола да не може да запали. Грешка 23- Датчик разпределителен вал. Или го ремонтираш или го сменяш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dancho Kolev Публикувано 31 март 2014 Сподели Публикувано 31 март 2014 (редакция) Е, хубаво де, в Севлиево има сервиз и шоу-рум на Мицубиши.Иди да ти я чекнат.... Дисиком ООД - Севлиево ул. Никола Петков 2Телефон:(0675) 34 737Работно време:понеделник-петък - 8:00 - 17:00събота - 8:00 - 12:00неделя - почивен денТака е колега , ходих там и ми казаха че нямат софтуер за коли под 2004 год Редактирано 1 април 2014 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dancho Kolev Публикувано 31 март 2014 Сподели Публикувано 31 март 2014 (редакция) Потърси из форума как се прави самодиагностика....... Ако не ти се занимава с това, има само една причина поради която, загасиш ли работеща кола да не може да запали. Грешка 23- Датчик разпределителен вал. Или го ремонтираш или го сменяш.Малко сам скаран с механиката и затова не искам да бутам - за да не направя по-голяма беля...Сега забелязах, че когато е студена колата пали, като покараш да загрее светва лампата и няма палене, като я оставиш да изстине пак пали. Редактирано 1 април 2014 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 1 април 2014 Сподели Публикувано 1 април 2014 Попитай за сервиз където да прочетат грешката Ваньо Метев, той имаше Каризма.Звънни му на 067535594Ако удариш на камък, отивай в Пловдив при Милен - там ще си решиш проблема кардинално.Иначе в Плевен също може да я диагностицираш - ама само диагностика и толкоз.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dancho Kolev Публикувано 1 април 2014 Сподели Публикувано 1 април 2014 Много благодаря на колегата Milen_z за оказаната помощ . Проблема наистина е Грешка 23- Датчик разпределителен вал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.