maskata Публикувано 15 юни 2006 Сподели Публикувано 15 юни 2006 Значи проблема е следния: На 2700 оборота се пявява едно много гадно стържене мисля че се чува от кам двигателя! На около 3000 3200 почва да изчезва незнам дали ще изчезне на по високи обороти понеже не смея да го настъпвам! На место пак се пявява но е по слабо! Някои може ли да ми каже от каде може да е и колко е опасно! п.с. Двигателя е 4Г63 а купето е 91г. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest EvoFen Публикувано 15 юни 2006 Сподели Публикувано 15 юни 2006 Според мен изчезването на шума пак си го има, но не го чуваш от повишаването на оборотите ! Трябва да отвориш капака на колата и через слушане се разбира поне от къде идва този метален стържещ звук. От лагер на алтернатора вероятно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 15 юни 2006 Сподели Публикувано 15 юни 2006 Значи проблема е следния: На 2700 оборота се пявява едно много гадно стържене мисля че се чува от кам двигателя! На около 3000 3200 почва да изчезва незнам дали ще изчезне на по високи обороти понеже не смея да го настъпвам! На место пак се пявява но е по слабо! Някои може ли да ми каже от каде може да е и колко е опасно! п.с. Двигателя е 4Г63 а купето е 91г. да сте сменяли ремъци напоследък? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 16 юни 2006 Сподели Публикувано 16 юни 2006 С два разпределителни вала ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 юни 2006 Сподели Публикувано 16 юни 2006 Значи проблема е следния: На 2700 оборота се пявява едно много гадно стържене мисля че се чува от кам двигателя! На около 3000 3200 почва да изчезва незнам дали ще изчезне на по високи обороти понеже не смея да го настъпвам! На место пак се пявява но е по слабо! Някои може ли да ми каже от каде може да е и колко е опасно! п.с. Двигателя е 4Г63 а купето е 91г.Маслена помпа, балансиращи валове и др. :icon_blush: това трябва да се види.......... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maskata Публикувано 17 юни 2006 Автор Сподели Публикувано 17 юни 2006 "да сте сменяли ремъци напоследък?" - ДА и май след смяната се появи! Не е с два вала! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 17 юни 2006 Сподели Публикувано 17 юни 2006 "да сте сменяли ремъци напоследък?" - ДА и май след смяната се появи! Не е с два вала! -грешно поставен ангренажен ремък (грешна позиция на валовете с няколко градуса)-лошо поставен капак на ангренажа-необтегнат ремък подскачащ при определени обороти всичко това ако е вярно, означава че трябва да спреш да караш автомобила и да оправиш нещата. Има доста теми в които е споменато в кои сервизи се слагат ангренажни ремъци на Мицубиши. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gishpi Публикувано 30 юни 2006 Сподели Публикувано 30 юни 2006 Значи проблема е следния: На 2700 оборота се пявява едно много гадно стържене мисля че се чува от кам двигателя! На около 3000 3200 почва да изчезва незнам дали ще изчезне на по високи обороти понеже не смея да го настъпвам! На место пак се пявява но е по слабо! Някои може ли да ми каже от каде може да е и колко е опасно! п.с. Двигателя е 4Г63 а купето е 91г.подобен проблем се появи и при мен на Еклипса и то малко след смяна на ангренажа,но след това закарах колата на маистора да я види и свали всичко отново и нямаше нищо не наред но стърженето продалжава.Кажете къде да отида да погледнат колата,защото това много ме дразни а и ме е страх да не стане по голям проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki_trrrial Публикувано 1 юли 2006 Сподели Публикувано 1 юли 2006 На нашия Лансер му бяха сложили грешен ремък, а и на всичкото отгоре май беше и неправилно сложен! Та счупихме клапани. Спирай да я караш тая кола веднага и право в сервиза! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maskata Публикувано 7 юли 2006 Автор Сподели Публикувано 7 юли 2006 А имали вероятност да са лагери на деференциала!(така ми казаха)И съединителя ми е за смяна! Да ми предложите добра марка съединители. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 юли 2006 Сподели Публикувано 7 юли 2006 А имали вероятност да са лагери на деференциала!(така ми казаха)И съединителя ми е за смяна! Да ми предложите добра марка съединители.Преди да го почваш, не е лошо да се види........едва ли е диференциал, защото ако беше той и така стържещ, щеше да те остави на улицата, по скоро ако е от него, може да е виене, но не и стържене..........така че........ :icon_hmm: :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maskata Публикувано 24 юли 2006 Автор Сподели Публикувано 24 юли 2006 Преди да го почваш, не е лошо да се види........едва ли е диференциал, защото ако беше той и така стържещ, щеше да те остави на улицата, по скоро ако е от него, може да е виене, но не и стържене..........така че........ :icon_hmm: :icon_blush: Отворихме кутията и всички лагери са заминали така че най вероятно от там е идвал гадния шумИ сега изкочи друг проблем за които пак ще искам от вас помощ, а той е следния: никъде не мога да намеря два лагера на KOYO така че ако някой знае от къде мога да си ги намеря или направо някакви кординати на вносителя за БГ ще сам ви много задължен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 25 юли 2006 Сподели Публикувано 25 юли 2006 :mitsu-smiley: Звънни и попитай в Автогарант, в галерията 'Сервизи и магазини за Мицубиши' има телефони и адрес. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MitakaNadeto Публикувано 2 септември 2006 Сподели Публикувано 2 септември 2006 Здравейте, колега! При мен се получи подобен ефект. Имам Муцка Галант 1991г. и бях изумен от тихата работа на двигателя. Като всеки нововнос-смених ремъци и масла. Какво беше очудването ми, когато след старта се получи тресене на мотора на 2700 оборота и сравнително силен стържещ звук на ниски обороти ! След много притеснения и питаници се оказа, че проблемите са два : - балансиращия вал на мотора (този,който се върти от ангренажния ремък) , макар и да е поставен на белег, се оказва на 180 градуса от нормалното. Това се дължи на факта, че колелцето е с редуктор в блока 2/1 . За да се провери правилното зацепване се отвива един болт на блока до маслената помпа и при положение на всички белези през този отвор трябва да можеш да вкараш свредло 8мм минимум на дълбочина 60 мм. Това показва правилно зацепване ..........!!!!!!!!! Внимавай да не изтървеш свредлото в блока..!!!! - двигателното масло ( полусинтетика 10/40 IGOL ) е много рядко за този тип двигател . От това се получи и силния шум на ниски обороти. Майтапеха ме , че имам най-безшумния ДИЗЕЛ за бензиновата ми кола. УСПЕХ С РЕМОНТА И ПИШИ ЗА РЕЗУЛТАТИТЕ ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.