Премини към съдържание

Outlander 2003-трудно стартиране


Препоръчано мнение

Здравейте пак,пичове!

Имам следният проблем:когато запаля сутрин и колата е студена трябва да държа педала на газта за да

поддържам оборотите по-високи.Знаете,че по-старите коли имаха "смукач".При мене обаче нещо не се получава...

Не ще да държи обороти,а като загрее няма проблем.Ако някой знае как се решава този проблем ще му бъда много благодарен ако сподели...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте пак,пичове!

Имам следният проблем:когато запаля сутрин и колата е студена трябва да държа педала на газта за да

поддържам оборотите по-високи.Знаете,че по-старите коли имаха "смукач".При мене обаче нещо не се получава...

Не ще да държи обороти,а като загрее няма проблем.Ако някой знае как се решава този проблем ще му бъда много благодарен ако сподели...

КОй мотор е ? 2.0 или 2.4 Мивек?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

КОй мотор е ? 2.0 или 2.4 Мивек?

 

мотора е 2.0.Ходих да ми видят стъпковото моторче-не е от него,почистваха ми разни неща-пак така.Не ми свети нищо като индикация на таблото поне да разбере човек,че нещо не е наред...Но все така не работи добре докато е студена.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега остава да кажеш и от къде си за да те насочим към доктор :) Щот може от много неща да е, примерно температурен датчик.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега остава да кажеш и от къде си за да те насочим към доктор :) Щот може от много неща да е, примерно температурен датчик.

 

От Варна съм.Днес чух още нещо много интересно!Казаха ми,че щом се смени акумулатора трябва да се проведе

"обучение" на стъпковото моторче(каквото и да означава това).Получи се малко странна ситуация днес:откачихме минусовата клема и след малко пак я закачихме.Запалих колата и както трябва при студена кола си вдигна оборотите и си работеше нормално.След 5 сек. загасих и пак запалих-вече не щеше да работи като хората.Не знам дали да вярвам на тезата,че трябва да се обучава това моторче(аз и не знам какво,аджеба,ще му е обученнието)...А сега като си пусна нагреватели,фарове и климатика падат оборотите.На мен хич не ми бие на температурен датчик...Моля,дайте съвет какво да правя!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Здрасти колега, аз имах подобен проблем с пинин 2.0 след смяна на акумулатор, настройката на дросела беше невъзможна,имаше и други нещица да се пипнат, нали говорим за различни мотори но все пак, доктора дето ме спаси се казва Мilen_z от Пловдив, доста ти е далечко но не е лошо да се свържеш с него. Той ако неможе да ти помогне няма кой. :icon_n_king: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Здрасти колега, аз имах подобен проблем с пинин 2.0 след смяна на акумулатор, настройката на дросела беше невъзможна,имаше и други нещица да се пипнат, нали говорим за различни мотори но все пак, доктора дето ме спаси се казва Мilen_z от Пловдив, доста ти е далечко но не е лошо да се свържеш с него. Той ако неможе да ти помогне няма кой. :icon_n_king: :mitsu-smiley:

 

Колега,ще съм ти благодарен ако дадеш някакви координати на този човек.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...