Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

BOYAN

Потребители
  • От него общо

    11
  • Регистрация

  • Беше тук

BOYAN's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Колега,ще съм ти благодарен ако дадеш някакви координати на този човек.
  2. От Варна съм.Днес чух още нещо много интересно!Казаха ми,че щом се смени акумулатора трябва да се проведе "обучение" на стъпковото моторче(каквото и да означава това).Получи се малко странна ситуация днес:откачихме минусовата клема и след малко пак я закачихме.Запалих колата и както трябва при студена кола си вдигна оборотите и си работеше нормално.След 5 сек. загасих и пак запалих-вече не щеше да работи като хората.Не знам дали да вярвам на тезата,че трябва да се обучава това моторче(аз и не знам какво,аджеба,ще му е обученнието)...А сега като си пусна нагреватели,фарове и климатика падат оборотите.На мен хич не ми бие на температурен датчик...Моля,дайте съвет какво да правя!
  3. мотора е 2.0.Ходих да ми видят стъпковото моторче-не е от него,почистваха ми разни неща-пак така.Не ми свети нищо като индикация на таблото поне да разбере човек,че нещо не е наред...Но все така не работи добре докато е студена.
  4. Здравейте пак,пичове! Имам следният проблем:когато запаля сутрин и колата е студена трябва да държа педала на газта за да поддържам оборотите по-високи.Знаете,че по-старите коли имаха "смукач".При мене обаче нещо не се получава... Не ще да държи обороти,а като загрее няма проблем.Ако някой знае как се решава този проблем ще му бъда много благодарен ако сподели...
  5. Ами да си кажа честно-не знам нито номера,нито модела на тези втулки... Само знам,че отначало се получи парадокс: откачихме задните амортисьори и вече не скърцаше.Скачахме върху теглича,друсахме се вътре-няма звук. Е,да,ама не е от тях!При мене това стана на почти 120 000 км.Явно не зависи от пробега(считай за основна причина родните пътища).При смяната имах проблеми с изваждането на болтовете от носача и тампоните.За целта бяха отрязани и сменени с нови.Като заварени бяха.Но моят съвет е да не се пипат амортисьори преди тези втулки.Да не говорим,че са много по-евтини...
  6. Колега, аз вече си реших проблема с тоя гаден звук. Оказаха се втулки на долните задни носачи,но тези,които са най-външни(от страната на гумите). И вече не "пея" по улиците.По-добре не барай амортисьорите преди да видиш тези втулки. Дано съм бил полезен!
  7. Забелязах,че в дъждовно време не скърца.Някъде влиза вода и нещата се оправят за няколко дни.После,естествено-пак старата песен. И благодаря за инфото.
  8. Хора,помагайте!!!!!! От известно време колата ми започна да скърца.Шумът идва някъде от задната част.Като казвам скърцане имам предвид юнашко скърцане.Ходих на майстор-той вика да си сменя задните амортисьори.Ми смених ги,само дето нищо не стана(за толкова пари поне да беше намалял тоя звук).Ходих на друг майстор-той смазва биелетки и не знам си какви неща още... Пак скърца!Онзи ми вика,че като покарам малко ще се оправи.Е да,ама не.Не искам да ви обяснявам какво е като вляза по малките улички из центъра на Варна.От ехото ме чуват чак във Владиславово(за тези,които не знаят-много е далече). Ако някой знае лек за тоя ш...н проблем ше съм му много задължен ако сподели как се лекува това,че излагацията е голяма.То поне да имаше нещо строшено че да го сменя.А колата е здрава,само дето много скърца! Предварително благодаря!!!!!
  9. Здравейте,колеги! Имам въпрос към всеки,който може да ми даде информация.Работата е там,че искам да махна катализатора на моя аутлендър 2003г. Казаха ми обаче,че има ламбда сонда,която следяла работата на катализатора и ако го махна ще си имам тревоги,а нов май си било голяма резачка като цена.Ще се радвам да чуя мнения по въпроса!
  10. Здравейте,маниаци! Искам да ви попитам дали можете да ми помогнете със знания и опит! Имам Мицубиши Аутлендър модел 2003 и дойде време да сменя туй-онуй по окачването.Смених тампони на носачи,биелетки,тампони на торсионните щанги отпред и отзад,както и един накрайник на кормилната щанга.След ремонта обаче ми се струва,че колата е някак си "хлабава".Като минавам през дупки(неизбежно)-не трака,а тупка,което е добре.Но на места с малки (плитки) неравности като че ли изпада в резонанс.Едно трепкане,едно усещане за хлабина по колата.Не знам на какво се дължи това и ако има някой,който е имал същия проблем ще му бъда много благодарен ако ми сподели как се е отървал от подобна гадория.Иначе колата е просто супер!Аз я взех миналата година и още се кефя всеки ден да си я карам!Понеже от скоро се занимавам с подводен риболов ми е от голяма покза да карам по-проходима машина,а аутлендъра се преставя превъзходно!Ще ви бъда благодарен ако ми окажете съдействие.
  11. Здравейте,приятели! Имам удоволствието да шофирам Мицубиши Аутлендър от три месеца.Колата е старият модел-- 2003година. За мое съжаление "малкият" двигател е само 136 к.с. От много места чувам,че е добра идея да се направи чип тунинг и най-вече,че разхода не се повишава. Моля за мнения на хора ,които имат опит с подобни ъпгрейди. Ако някой може да ми каже с колко може да се повиши мощността ще съм много благодарен! И най-важното--ЦЕНАТА !!! Благодаря предварително!
×
×
  • Създаване...