img Публикувано 9 юни 2006 Сподели Публикувано 9 юни 2006 Здравейте на всички фенове на Mitsubishi. Инересуваме повече информация за дизеловите двигатели с означение DI-D и по-специално на 3.2 двигателя който се монтира на Pajero. Дали този двигател е COMMON RAIL или е някаква друга технология. Какви са предимствата и недостатъците му. Колко се повишава мощнотта му с чип? Това води ли до увеличаване разхода на гориво? Намалява ли ресурса му? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 9 юни 2006 Admin Сподели Публикувано 9 юни 2006 Здравей Виж линка Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Luka Публикувано 9 юни 2006 Сподели Публикувано 9 юни 2006 Чувал съм и за един недостатък :D Може да са си го изсмукали от пръстите. Заради големия обем на двигателя, разпределен само на 4 цилиндъра (почти литър на цилиндър) имало вибраций...Ще ми се да го установя опитно, ама... :( :first: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 10 юни 2006 Admin Сподели Публикувано 10 юни 2006 Чувал съм и за един недостатък :D Може да са си го изсмукали от пръстите. Заради големия обем на двигателя, разпределен само на 4 цилиндъра (почти литър на цилиндър) имало вибраций...Ще ми се да го установя опитно, ама... :( :first: Нищо подобно. Вибрациите не идват от пълненето и обема, балансиращите валове и куп други неща. Карал съм това Паджеро точно с този двигател и забележки нямам. Верно че беше чисто нов, но все пак веднага се усеща ако е обратното. Ако искаш да го установиш опитно може да се разберем да направим един тест драйв. И без това в програмата е заложена проба на новият Грандис, Колт - турбо и Паджеро :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Luka Публикувано 10 юни 2006 Сподели Публикувано 10 юни 2006 Ако искаш да го установиш опитно може да се разберем да направим един тест драйв. И без това в програмата е заложена проба на новият Грандис, Колт - турбо и Паджеро :rulez:Не знам за каква програма говориш, но за мен ще е огромно удоволствие да пробвам такова нещо! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAGNUM Публикувано 12 юни 2006 Сподели Публикувано 12 юни 2006 В крайна сметка този двигател май се оказва че не е COMMON RAIL , но какво от това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 12 юни 2006 Сподели Публикувано 12 юни 2006 В крайна сметка този двигател май се оказва че не е COMMON RAIL , но какво от това.Според мен двигателя си е точно COMMON RAIL. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAGNUM Публикувано 15 юни 2006 Сподели Публикувано 15 юни 2006 За мен остава обеждението че този двигател не е COMMON RAIL по простата причина че от Mitsubishi никога не са го обявявали за такъв, както правят това с новият 2,5 литров дизел например. Не съм дотам запознат че да кажа каква е разликата между двата двигателя (ако изобщо има такава), но това е без знчение тъй като 3,2 DI D си е много добър двигател. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 22 януари 2007 Сподели Публикувано 22 януари 2007 3,2 DI D си е много добър двигател.Накой колега има ли преки впечатления колко гори риално този мотор? Иначе верно никъде не се каза че е комон реил, а само с директно впръскане. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bucky Публикувано 23 януари 2007 Сподели Публикувано 23 януари 2007 Накой колега има ли преки впечатления колко гори риално този мотор? Иначе верно никъде не се каза че е комон реил, а само с директно впръскане. За 2.5 комън рейл на нашето L 200 харчи реално 9 на 100, като не го жалим. Вероятно този на Паджерцето ще е малко повече, не се наемам да кажа точния разход обаче, сигурно 9.5 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 24 януари 2007 Сподели Публикувано 24 януари 2007 Само информативно:3,2DID ползва блока на 2,8TDI(4М)44 (4М)40 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don Публикувано 11 Май 2007 Сподели Публикувано 11 Май 2007 За мен остава обеждението че този двигател не е COMMON RAIL по простата причина че от Mitsubishi никога не са го обявявали за такъв, както правят това с новият 2,5 литров дизел например. Не съм дотам запознат че да кажа каква е разликата между двата двигателя (ако изобщо има такава), но това е без знчение тъй като 3,2 DI D си е много добър двигател.common rail е название, ползвано от немците за вид дизелова инжекция наместо единична помпа. 3.2 дизеловото Pajero, както се подразбира от абревиатурата D-I-D ( Direct Injection Diesel ) си е баш комън рейл но с японското си име :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
godo Публикувано 1 юни 2007 Сподели Публикувано 1 юни 2007 Накой колега има ли преки впечатления колко гори риално този мотор? Иначе верно никъде не се каза че е комон реил, а само с директно впръскане.След сменено ГНП 11/100 извън града в града 12-13.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.