Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Здравейте на всички фенове на Mitsubishi.

Инересуваме повече информация за дизеловите двигатели с означение DI-D и по-специално на 3.2 двигателя който се монтира на Pajero. Дали този двигател е COMMON RAIL или е някаква друга технология. Какви са предимствата и недостатъците му. Колко се повишава мощнотта му с чип? Това води ли до увеличаване разхода на гориво? Намалява ли ресурса му?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чувал съм и за един недостатък :D Може да са си го изсмукали от пръстите. Заради големия обем на двигателя, разпределен само на 4 цилиндъра (почти литър на цилиндър) имало вибраций...

Ще ми се да го установя опитно, ама... :( :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Чувал съм и за един недостатък :D Може да са си го изсмукали от пръстите. Заради големия обем на двигателя, разпределен само на 4 цилиндъра (почти литър на цилиндър) имало вибраций...

Ще ми се да го установя опитно, ама... :( :first:

 

Нищо подобно. Вибрациите не идват от пълненето и обема, балансиращите валове и куп други неща. Карал съм това Паджеро точно с този двигател и забележки нямам. Верно че беше чисто нов, но все пак веднага се усеща ако е обратното. Ако искаш да го установиш опитно може да се разберем да направим един тест драйв. И без това в програмата е заложена проба на новият Грандис, Колт - турбо и Паджеро :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш да го установиш опитно може да се разберем да направим един тест драйв. И без това в програмата е заложена проба на новият Грандис, Колт - турбо и Паджеро :rulez:

Не знам за каква програма говориш, но за мен ще е огромно удоволствие да пробвам такова нещо! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка този двигател май се оказва че не е COMMON RAIL , но какво от това.

Според мен двигателя си е точно COMMON RAIL.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За мен остава обеждението че този двигател не е COMMON RAIL по простата причина че от Mitsubishi никога не са го обявявали за такъв, както правят това с новият 2,5 литров дизел например. Не съм дотам запознат че да кажа каква е разликата между двата двигателя (ако изобщо има такава), но това е без знчение тъй като 3,2 DI D си е много добър двигател.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 месеца ...

3,2 DI D си е много добър двигател.

Накой колега има ли преки впечатления колко гори риално този мотор? Иначе верно никъде не се каза че е комон реил, а само с директно впръскане.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Накой колега има ли преки впечатления колко гори риално този мотор? Иначе верно никъде не се каза че е комон реил, а само с директно впръскане.

За 2.5 комън рейл на нашето L 200 харчи реално 9 на 100, като не го жалим. Вероятно този на Паджерцето ще е малко повече, не се наемам да кажа точния разход обаче, сигурно 9.5

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

За мен остава обеждението че този двигател не е COMMON RAIL по простата причина че от Mitsubishi никога не са го обявявали за такъв, както правят това с новият 2,5 литров дизел например. Не съм дотам запознат че да кажа каква е разликата между двата двигателя (ако изобщо има такава), но това е без знчение тъй като 3,2 DI D си е много добър двигател.

common rail е название, ползвано от немците за вид дизелова инжекция наместо единична помпа. 3.2 дизеловото Pajero, както се подразбира от абревиатурата D-I-D ( Direct Injection Diesel ) си е баш комън рейл но с японското си име :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...
Накой колега има ли преки впечатления колко гори риално този мотор? Иначе верно никъде не се каза че е комон реил, а само с директно впръскане.

След сменено ГНП 11/100 извън града в града 12-13..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...