ilhanbg Публикувано 28 октомври 2010 Сподели Публикувано 28 октомври 2010 Здравейте приятели!Лятото долната скоба на радиатора беше изгнила и ми изтече антифриза.Така с оглед очакваното застудяване купих туба 4 л. антифриз, ходих на няколко сервиза всеки вика чакай или остави колата, но аз нямам мн време и реших да видя дали не мога да източа сам водата.Колата беше загрята.В долната част на радиатора открих една пробка развих я, отворих капачката на радиатора и започна да тече.След изтичанто запалих да изтече каквото е останало, след това завих и започнах да наливам концентрата (Верила -60 градуса) но побра само 2.5 литра, въпреки че колата беше заграла, запалих пак разходих се из града, но нивото не спадна...Въпросът ми е дали е добре това съотношение 2.5 л концентрат и остатъка (колко ли литра е) вода? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 28 октомври 2010 Сподели Публикувано 28 октомври 2010 Хм, ами течността в двигателя? Пък и Верила антифриз.... Колега, кажи с кой двигател си, но и това не е гаранция да се определи на колко градуса ще замръзне, че не се знае само вода ли е другото, или е останал и антифриз... Иди в сервиз да ти го премерят, а най-добре си сложи читав антифриз. Това Верила ми напоня за едновремешното Веро Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilhanbg Публикувано 28 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 28 октомври 2010 Хм, ами течността в двигателя? Пък и Верила антифриз.... Колега, кажи с кой двигател си, но и това не е гаранция да се определи на колко градуса ще замръзне, че не се знае само вода ли е другото, или е останал и антифриз... Иди в сервиз да ти го премерят, а най-добре си сложи читав антифриз. Това Верила ми напоня за едновремешното Веро 1.6 96 г 90 коня е мотора, а Верилата я зех от Косер друго нямаше- 18 лв за 4 литра концентрат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gepito-vt Публикувано 28 октомври 2010 Сподели Публикувано 28 октомври 2010 По мои спомени Каризмата събира около 6,2 л.антифриз... А от двигателя нищо ли не източи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 28 октомври 2010 Сподели Публикувано 28 октомври 2010 (редакция) Да, към 6 л. http://jdmfsm.info/A...l/Manual/14.pdf Вземи си го смени целия.... Редактирано 28 октомври 2010 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanjo Публикувано 28 октомври 2010 Сподели Публикувано 28 октомври 2010 ....Въпросът ми е дали е добре това съотношение 2.5 л концентрат и остатъка (колко ли литра е) вода?Охладителната система на твоя автомобил събира 6 л.течност. Сметни колко градуса в момента е при теб - около 25 градуса.Не виждам къде живееш, затова не мога да разбера ориентировъчно какви са зимните температури при вас. Ако не искаш да имаш изненади, трябва да си поне на 30 градуса. По принцип, и при сегашното състояние няма реална опасност от тотално замръзване, защото антифриза става като каша/киша/ при екстремни температури. Колкото до това, че е производство на Верила-нямам мнение, защото не знаех, че още правят антифриз. Ако търсиш по-евтиния вариант, препоръчвам ти Приста - в сервиза ползвам и него от години и не е имало проблем. Ако не искаш да се набутваш допълнително, послушай поне съвета на колегите и отиди в сервиз да ти проверят сегашното състояние.Имай в предвид и още нещо: 1. Антифриза се мери студен 2. Желателно е да се мери с оптичен уред, защото механичните дават доста противоречиви и грешни показания. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
laskov Публикувано 29 октомври 2010 Сподели Публикувано 29 октомври 2010 Ако пък искаш, издърпай с една спринцовка течност от радиатора, сложи я заедно с един термометър в камерата на хладилника или във фризер ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 29 октомври 2010 Сподели Публикувано 29 октомври 2010 Пък ако искаш, направи същото упражнение с източването (този път може и на студен мотор) на радиатора и налей после и другият концентрат който ти е останал ..Така хем ще спиш по спокойно зимата, хем ще имаш литър и половина разреден антифриз за доливане .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanjo Публикувано 29 октомври 2010 Сподели Публикувано 29 октомври 2010 Ако пък искаш, издърпай с една спринцовка течност от радиатора, сложи я заедно с един термометър в камерата на хладилника или във фризер ... Ако пък искаш....намери си пещера и се върни в първобитно-общинния строй.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilhanbg Публикувано 29 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 29 октомври 2010 Колеги, Верила е производство на Приста ойл Русе. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilhanbg Публикувано 29 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 29 октомври 2010 (редакция) Ето това е антифриза http://hkolev-auto.com/pristaproducts.html Редактирано 29 октомври 2010 от ilhanbg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanjo Публикувано 29 октомври 2010 Сподели Публикувано 29 октомври 2010 Май вече излишно се дъвче по темата...Просто нямаш много варианти - има написани мнения,препоръките съвпадат - какво още :confused1: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 29 октомври 2010 Сподели Публикувано 29 октомври 2010 (редакция) Премерете го, както каза mario64 и му донагласете концентрацията, ако е прекалено много антифриза пак не е много добре. Ако ще го сменяте всичкия и ако няма пробка разкачете малкия кръг към купето и трябва да изтече доста повече от 2.5литра. После ако имате желание е добре да се промие с дестилирана вода, да се разреди каквото е останало. Ако се ходи да се мери се мери на радиатора, не на разширителния съд. Може да се намери някой, който да иска да мери в разширителя. Има и значение какъв е бил антифриза преди това, в който е долят новия. Ако са различни видове има известен шанс да се "пресече". Редактирано 29 октомври 2010 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jim Crow Публикувано 14 ноември 2010 Сподели Публикувано 14 ноември 2010 Имам Carisma GDI '98 вече втора година и когато я купихме не бях аз този, който се погрижи за зимната й подготовка. Сега трябва да сменя антифриза - мислех, че ще се справя сам като разпитам тук. Но катоо чета, че трябва и от радиатора, и от двигателя, май е по-добре да си я закарам до сервиз, та да я промият хубавичко.. Да ми препоръчате марка антифриз за тоз мобил? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
В а л е н т и н Публикувано 21 ноември 2010 Сподели Публикувано 21 ноември 2010 Имам Carisma GDI '98 вече втора година и когато я купихме не бях аз този, който се погрижи за зимната й подготовка. Сега трябва да сменя антифриза - мислех, че ще се справя сам като разпитам тук. Но катоо чета, че трябва и от радиатора, и от двигателя, май е по-добре да си я закарам до сервиз, та да я промият хубавичко.. Да ми препоръчате марка антифриз за тоз мобил?Колега аз карам вече четвърта година с червен немски антфриз и все още е добър. Мазен и чист. Моето мнение е да си вземеш вносен за не по-малко от 14-16 лв. литъра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 22 ноември 2010 Сподели Публикувано 22 ноември 2010 14-16 лева/литър антифриз, или концентрат? Че той златен излезе, бре..... Добър антифриз е IGAT. Продава се в Евро 07, 1,5 л. концентрат миналата година струваха 13.50лв. две бутилки вършат идеална работа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.