Vanjo Публикувано 27 октомври 2010 Сподели Публикувано 27 октомври 2010 Колеги, кажете си мнението за видовете гуми - наш колега трябва да си избере един от видовете.Цените са относително еднакви... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 27 октомври 2010 Сподели Публикувано 27 октомври 2010 Средната.Според мен, най-добре ще копае снега... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
каризмич Публикувано 27 октомври 2010 Сподели Публикувано 27 октомври 2010 В последния брой на Autobild имаше статия за зимните гуми - сравнителен тест.Най-добре се представиха зимните гуми Dunlop, Goodyear и Vredestein.Това е, което мога да кажа. :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanjo Публикувано 27 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 27 октомври 2010 (редакция) В последния брой на Autobild имаше статия за зимните гуми - сравнителен тест.Най-добре се представиха зимните гуми Dunlop, Goodyear и Vredestein.Това е, което мога да кажа. :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: Давай по-конкретно.... Има въпрос относно трите... Редактирано 27 октомври 2010 от Vanjo Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
наката Публикувано 27 октомври 2010 Сподели Публикувано 27 октомври 2010 (редакция) Преди време и аз бях пред подобна дилема и след няколко консултации (чрез e-mail) с информационните центрове на фирми производители разбрах, че по принцип зимни гуми с асиметрична шарка (като крайната в ляво) се препоръчват за климатични райони, където снегът не натрупва много и не се задържа дълго, т.е. пътните условия са мокра настилка и киша. За такива гуми е характерно означението M+S.За разлика от тях, зимните гуми със симетрична шарка (като тези в средата) се препоръчват за райони, в които се задържа значителна снежна покривка през зимата и за по-дълъг период от време. За такива гуми е характерен символът снежинка. В резултат на това проучване и описаните изводи, до които стигнах, си взех гуми с асиметрична шарка, от които съм много доволен като поведение на силно заснежен терен (не буксуват) и при мокро, а дори са и относително тихи в сравнение с чисто зимни гуми на познати, вероятно защото не са чак толкова меки (гумите, не познатите ). Така, че нека колегата прецени в какви условия ще се движи и да решава. Поздрави и успех в избора. Редактирано 27 октомври 2010 от наката Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanjo Публикувано 28 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 28 октомври 2010 Добре, колеги - ще го напиша още веднъж, защото явно не можем да се разберем напълно.Става въпрос за Вашето предпочитание и избор на ЕДИН ОТ ТРИТЕ ПОКАЗАНИ ВИДА гуми.Ще се ползват за сняг, лед и въобще -зима /централна северна България/.Повечето от нас знаят теориите за видовете шарки и т.н.Просто си кажете конкретното предпочитание за ЕДИН вид и толкова ! Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 28 октомври 2010 Сподели Публикувано 28 октомври 2010 Средната.Според мен, най-добре ще копае снега...Ама твое средно, или мое ? :lol:И защо мислиш че ще копае повече от а-симетричната Йокохама ? Давай по-конкретно.... Има въпрос относно трите...Ваньо, ако колегата за когото ще са гумите е твой човек, наистина е по добре да го откажеш и от трите и да го насочиш към избор на Скандинавски гуми за зимата ..:icon_thumbup:Нито Азиатците, нито Италианците са добри в направата на такива ..Особено пък това Кумхо (дето Вальо го хареса) е пълно с "лайнон", а той не държи на хлъзгаво както трябва ..Ако все пак избора трябва да остане върху трите, заложи на Йокохамата .. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 28 октомври 2010 Сподели Публикувано 28 октомври 2010 И аз, като Вальо, залагам на Кумхото Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 28 октомври 2010 Сподели Публикувано 28 октомври 2010 Глас за Йокохамата! Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 28 октомври 2010 Сподели Публикувано 28 октомври 2010 На двата си автомобила съм със симетрична шарка, подобна на средната гума.На трите служебни автомобила - също.През зимата горните автомобили са качват на Панорамата - докато колеги, с асиметрична - не успяват.Може би асиметричната гума е удачна за сравнително по-топлият климат в Тракийската равнина и конкретно, за района около Стамболийски....:PНо за Северна България не са най-удачният вариант.Според мен.... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 28 октомври 2010 Сподели Публикувано 28 октомври 2010 И на мен средната гума като шарка ми изглежда най-добре за сняг, НО шарката не е всичко, важен е и каучука. Ако другите две гуми са доста по меки от средната ще са по-добри, въпреки шарката си. А йокохамата като я гледам си е повече за чист асфалт и даже има канали за вода. Лично обаче и аз като Марин не ти препоръчвам азиатски гуми за зимни условия, а често и за летни (тъй като са с висок температурен клас и искат доста загряване за да имат сцепление). Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanjo Публикувано 28 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 28 октомври 2010 (редакция) Колеги, моите искрени благодарности за отзивчивостта. Ограничихме се с тези три вида, защото тях ни предложиха от фирмата вносител. Днес, по желание на приятелят ми, проверих за марката GISLAVED при друга фирма. Предложиха новия модел Gislaved Eurofrost 3 , приятелят ги хареса и ги поръчахме.Още веднъж :thx: за коментарите на колегите.Моето лично мнение е, че модераторите могат да заключат темата. PS. Сега вече мога да обявя, че като протектор на мене най-ми харесва средната /Kumho/,но по отношение на всичко друго на първо място - Yokohama.Емо, според мен точно тази Yokohama е за Варненския регион - главно за киша и студен дъжд/като изключим миналата варненска зима :icon_thumbup: - дано не се повтаря, че ще сдадете багажа - като цяло, не лично ти... :icon_doh: / Редактирано 28 октомври 2010 от Vanjo Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение