Ивайло Каризмата Публикувано 25 октомври 2010 Сподели Публикувано 25 октомври 2010 (редакция) Здравейте колеги! :icon_bye: Днеска ходих да ми поставят ксанони светлени,но уви не стават за моята мицо. :mitsu-smiley: :icon_crying: Майстора се дупи два часа и нищо не направи каза ми ,че компютъра ми спирал тока към фаровете когато се опитам да си пусна светлените на къси,демек да запаля ксанона не става и постоянно мени изхода на тока от буксата на крушката като маса,къси и дълги. Направо се отчаех :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: .мицото ми е 2002г.Някой знаели добър майстор за ксанони във или около Пловдив който може да ми ги постави без да лъжи компютъра или да ми полудеят фаровете като днеска??? :mad:Дано някой ми помогне и аз да съм ксанонен. :help: :help: :help: Редактирано 2 ноември 2010 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 25 октомври 2010 Сподели Публикувано 25 октомври 2010 Знаем знаем....супер елементарно е ама си попаднал на гоуфаджия. Глей какви глупости за компютри и т.н........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Каризмата Публикувано 25 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 25 октомври 2010 (редакция) Миленски човека се човърка доста и ми каза ,че системата ми е била обратна като на мерцедесите,имал такъв случай с един мерцедес както и да завърташе буксите не светваха или ако светнат само къси и вътре на таблото синята лампа за дългите ми свети постоянно и на дълги и къси,накрая ми каза ,че ключа за фаровете ми е развален да си го оправя и тогава да си сложа ксанони ако изобщо станат останах си без фарове :icon_crying: Миленски поемаш ли предизвикателството :rolleyes: да ми сложиш ксеноните ми, ако имаш желание :worthy: :please: и колко ще ми струва удоволствието :bg: Редактирано 25 октомври 2010 от tmintov Правопис! Колега, пишете грамотно!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 25 октомври 2010 Сподели Публикувано 25 октомври 2010 Ами обърнати са ами, ама нищо не ти е развалено. Пък и компютър за фаровете нямаш...... Ще ти ги сложа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Каризмата Публикувано 25 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 25 октомври 2010 О.о..о.. Велике Везире! :worthy: Ти ще ми збъднеш моята мечта която бе брутално погазена от гадните Голфаджиите. От мен Едно ОГРОМНО БЛАГОДАРЯ предварително :worthy: :worthy: :worthy:. Сега съм много Happy Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 25 октомври 2010 Сподели Публикувано 25 октомври 2010 Аз моите ксенони ги сложих пред блока, за 20 минути.Значи, ставам за гоУф-майстор......:giggle: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Каризмата Публикувано 31 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 31 октомври 2010 Някой да заключи темата. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
каризмич Публикувано 31 октомври 2010 Сподели Публикувано 31 октомври 2010 Някой да заключи темата. :mitsu-smiley: Що бе, я ни светни откъде купи ксенонките и колко ти струваше всичко? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 31 октомври 2010 Сподели Публикувано 31 октомври 2010 Ето ти темата за ксенона: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=14230&st=0Ксенонов комплект може да си вземеш евтино от някой сайт, предлагащ такива работи (има 3-4 занимаващи се предимно с това и то на доста добри цени и с отстъпки), има вече и комплекти с лупи за под 200лв., но не ми е известно дали могат да се поберат във фаровете без голямо преправяне. По темата: Моя ксенон имаше някакъв управляващ блок (ненужен) с електроника и релета на окабеляването и не съм имал подобни проблеми при монтажа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 31 октомври 2010 Сподели Публикувано 31 октомври 2010 Аз моите ксенони ги сложих пред блока, за 20 минути.Значи, ставам за гоУф-майстор......:giggle:Тц, не ставаш, те не могат да ги сложат Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Каризмата Публикувано 1 ноември 2010 Автор Сподели Публикувано 1 ноември 2010 (редакция) Ето ти темата за ксенона: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=14230&st=0Ксенонов комплект може да си вземеш евтино от някой сайт, предлагащ такива работи (има 3-4 занимаващи се предимно с това и то на доста добри цени и с отстъпки), има вече и комплекти с лупи за под 200лв., но не ми е известно дали могат да се поберат във фаровете без голямо преправяне. По темата: Моя ксенон имаше някакъв управляващ блок (ненужен) с електроника и релета на окабеляването и не съм имал подобни проблеми при монтажа.Владимиров, я ме светни от къде си се сдобил с тези ксенонки 50w и на каква цена си ги взел и коя фирма пиши на кутийката.Още не съм си ги купил и гоУфаджиятя дето се опита да ми ги сложи, нямаше такива релета в комплекта. Искаше да ми ги слага допълнително, да дупчи и реже лошо ми стана :icon_doh: , а комплекта му беше много странен ксенон за късите и халоген за дългите в една крушка и ми обясни,че биксенона се нагрявал ел.магнита втулката която мести пластината и след време блокирала от самото нагряване,при теб имали нещо подобно.Засега съм се спрял на Луксима,чакам мнения за фирмата. :icon_hmm: Доста форуми са доволни от тях??? :icon_hmm: :mitsu-smiley: Редактирано 1 ноември 2010 от tmintov Правопис! Колега, пишете грамотно!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 1 ноември 2010 Сподели Публикувано 1 ноември 2010 Аз си мисля, че ксенон за къси и халоген за дълги е най-доброто решение за H4, имайки предвид, колко рядко се ползват дългите и проблема със "светлинния клаксон" при евтините комплекти. Т.е. това не е проблем, а по-скоро предимство. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Каризмата Публикувано 2 ноември 2010 Автор Сподели Публикувано 2 ноември 2010 (редакция) Аз си мисля, че ксенон за къси и халоген за дълги е най-доброто решение за H4, имайки предвид, колко рядко се ползват дългите и проблема със "светлинния клаксон" при евтините комплекти. Т.е. това не е проблем, а по-скоро предимство.Да колега Дарг,съгласен съм за този вариант , но когато ми ги сложи ми се видяха доста фалшиви, не може 5000к да светят супер синьо, а халогенната светлина уж е 55w свети като свещ. :mad: Модератор: Колега, едно изречение- 4 груби грешки. Моля, вземете се в ръце! Редактирано 2 ноември 2010 от tmintov Правопис! Колега, пишете грамотно!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Каризмата Публикувано 7 ноември 2010 Автор Сподели Публикувано 7 ноември 2010 Да колега Дарг,съгласен съм за този вариант , но когато ми ги сложи ми се видяха доста фалшиви, не може 5000к да светят супер синьо, а халогенната светлина уж е 55w свети като свещ. :mad: Модератор: Колега, едно изречение- 4 груби грешки. Моля, вземете се в ръце!Направено е колега,взел съм се! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 7 ноември 2010 Сподели Публикувано 7 ноември 2010 Владимиров, я ме светни от къде си се сдобил с тези ксенонки 50w и на каква цена си ги взел и коя фирма пиши на кутийката. Proparts.bg от http://www.avtosklad.bg/ (май една и съща фирма) с два диодни габарита и гаранция за 180лв. Ама както каза BAlexandrov като са с 50W баласт и светят малко по-жълто и нямам идея дали така трябва да свети 4300К - на тъмно цвета им е близък до на обикновени крушки, на мокро се вижда отлично, но препоръчвам да вземеш 5000k ако ще са 50W. Отдолу на предпазителите на крушките има едно прозорче за дългите, аз съм го затворил с фолио, че леко заслепява, на дълги няма разлика. Бях гледал на Luxima че имаха и някакви крушки, на които тръбичката им е боядисана или е в термосвиваем шлаух, ама пак няма да се получи. Винаги ще осветява и малко навънка. Горната задна част на рефлектора всъщност фокусира светлината и е с доста голяма площ и частино видима отпред през стъклото и за това се получава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stalef Публикувано 7 ноември 2010 Сподели Публикувано 7 ноември 2010 (редакция) Здравейте колеги, за да не правя нова тема по въпроса с ксенона, преди седмица си сложих ксенон (каризма 95г. 1.6) и имам следния проблем, когато включа къси светят дълги на крушките и като щтракна с лосчето да превключа уж дълги светват къси и вътре ми свети синята лампичка всичко правилно съм свързал, и не разбирам къде е проблема... Редактирано 7 ноември 2010 от stalef Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 7 ноември 2010 Сподели Публикувано 7 ноември 2010 (редакция) Ако имаш допълнителен блок, който да взема сигнал от оригиналния цокъл за крушките размени му пластините за къси и дълги (ако не знаеш погледни на някоя крушка например).Ако не е така действаш по отделно за двата фара, може да се наложи да разменяш тези които са на куплунга на колата, което не е добра идея. Ако е с единичен проводник управлението къси-дълги не си го свързал на правилното място. Редактирано 7 ноември 2010 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stalef Публикувано 8 ноември 2010 Сподели Публикувано 8 ноември 2010 (редакция) Ако имаш допълнителен блок, който да взема сигнал от оригиналния цокъл за крушките размени му пластините за къси и дълги (ако не знаеш погледни на някоя крушка например).Ако не е така действаш по отделно за двата фара, може да се наложи да разменяш тези които са на куплунга на колата, което не е добра идея. Ако е с единичен проводник управлението къси-дълги не си го свързал на правилното място.Да, имам допълнителен блок, до колкото разбирам трябва да разменя пластините на буксата на блока! Ако е така, не съм сигурен дали ще е възможно, а иначе като си го слагах съм сигурен, че всичко е нормално. Всичко е на букси само 2 минуса съм взел и един плюс.Ще погледна дали мога да ги разменя и пак ще пиша. Редактирано 8 ноември 2010 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Каризмата Публикувано 10 ноември 2010 Автор Сподели Публикувано 10 ноември 2010 (редакция) Здравей колега, моят проблем беше същият. Както съм го описал по горе,гоУФаджията който се опита да ми го сложи въртя всякакви варианти ,но не стават без някакви допълнителни релета. При мен изпълнението беше като при тебе, затова утре ще ходя при Милен да ми ги сложи,защото ми се вижда доста сложно с тези допълнителни релета. Системите на японските автомобили са обратни на всички останали.Моят тъст има джип Нисан Патрол и тоѝ ми каза, че е същата система като на :mitsu-smiley: . По добре търси майстор който разбира от :mitsu-smiley: .Имам въпрос към всички колеги. Казаха ми ,че да сложа ксенон кабелите трябвало да ми бъдът пригодени за това напрежение, иначе можело да изгори цялата ел. система(да се запали).Имали нещо вярно в това твърдение и дали :mitsu-smiley: ел. системата ще издържи? :icon_hmm: :icon_thumbup: Редактирано 11 ноември 2010 от tmintov Правопис! Колега, пишете грамотно!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Каризмата Публикувано 11 ноември 2010 Автор Сподели Публикувано 11 ноември 2010 (редакция) Бих желал да изкажа огромна благодарност на Милен, за проявеният професионализъм към моето :mitsu-smiley: .Той сбъдва мечти. :icon_clap: От днес имам уникални ксенони светлени.Благодаря ти Миленски!!! :worthy: Редактирано 11 ноември 2010 от tmintov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.