troleika Публикувано 28 Май 2006 Сподели Публикувано 28 Май 2006 :help: Здревейте.Продадох си колтчето и сега лека по лека минавам на ниво тръпка при търсене на нов автомобил.От ясно по ясно е че ще е японски дизел.Затова ви моля да ми обясните за какво дрябва да се оглеждам като търся Галант или Лансер.Тъй като незнам до къде ще ми стигнат силите (като пари де)ще видим какво ще намеря.Мисля че все пак Лансера е по евтин автомобил от галанта ако са близки години.Да ви кажа честно мисля за три основни марки (тук може и да се обидите ама ...)Мазда 626,323;Нисан Примера,Съни;Митсубиши Галант,Лансер(само дизел).Повече искам голяма кола ама...$$$ Общо взето е това дали има някакви точни места кадето са слаби и трябва да им се обърне внимание при покупка.Годината е между 92и 94 защтото за тама ще ми стигнат силиците.Искам и за още нещо да питам как мога да проверя дали турбото на 1.8 дизеловия Галант примерно е заминало или заминава като не съм карал друг за да сравня????БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО.Аз повече от всичко бих искал да стана отново собственик на тази марка :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 28 Май 2006 Сподели Публикувано 28 Май 2006 Това беше и моята дилема :D Lancer - Galant? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 Май 2006 Сподели Публикувано 28 Май 2006 :help: Здревейте.Продадох си колтчето и сега лека по лека минавам на ниво тръпка при търсене на нов автомобил.От ясно по ясно е че ще е японски дизел.Затова ви моля да ми обясните за какво дрябва да се оглеждам като търся Галант или Лансер.Тъй като незнам до къде ще ми стигнат силите (като пари де)ще видим какво ще намеря.Мисля че все пак Лансера е по евтин автомобил от галанта ако са близки години.Да ви кажа честно мисля за три основни марки (тук може и да се обидите ама ...)Мазда 626,323;Нисан Примера,Съни;Митсубиши Галант,Лансер(само дизел).Повече искам голяма кола ама...$$$ Общо взето е това дали има някакви точни места кадето са слаби и трябва да им се обърне внимание при покупка.Годината е между 92и 94 защтото за тама ще ми стигнат силиците.Искам и за още нещо да питам как мога да проверя дали турбото на 1.8 дизеловия Галант примерно е заминало или заминава като не съм карал друг за да сравня????БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО.Аз повече от всичко бих искал да стана отново собственик на тази марка :DПримерата я изключи като вариант...............много слаби и дефектни са, повярвай ми, имам и Примера, а също така подържам и много други Примери и от опит ти казвам...........слабите места на Примерата са: горни носачи предни..........това се сменя като консуматив а не са никак евтини, само 130-160 лв. единия, а оригиналния е 586 лв. ( вярно , държи около 70 000 км. и пак се разлопва ,нооо) ,Задни биалети, много често се сменят , просто се разбиват и те по норматив............ :icon_blush: Второ: скоростна кутия:..........на 90% от Примерите ск. кутия е отваряна, имат големи проблеми или с муфата за 5 скорост или лагерите на някой от валовете.......... :icon_blush: Това са все проблеми ,които ще ги имаш в повече ако е Примера.........Виж ,за Съни там е друга бира, тези проблеми ги няма като на Примерата.........За Маздата не мога да кажа нищо, защото нямам конкретни наблюдения с дизелова такава.......... :D За Галант ,няма какво да говоря, там всичко съм казал не един път, няма да кометирам за него , както и за Лансер......... :D Общотот на дизелите е ,че на тия години вече има голям шанс да пъкат глави,което е кофти ,защото не винаги се оправя и се налага нова глава, което никак не е евтино.............Ако обаче попаднеш на читав дизел, то има голяма вероятност да си го караш докато се разпадне колата ти......... :D Един Галант Е57А който е с 4Д68Т мотора, от 93 година до 96 година, струва приблизително около 6-7000 лв. може и по скъп да е................ако е от тази генерация, то би трябвало много добре да върви, ако всичко му е наред.................обикновенно на турбо дизеловите мотори от тези години генерация , турбините им се зацапват и тя не работи както тря1бва, в резулта на това се среща следния проблем: колата ту върви , ту не върви............понякога много добре ускорява и върви , понякога не...........Друг момент е когато ходиш да гледаш такъв автомобил е, да го покараш 10-15 мин. на високи обороти, около 3000 об./мин. ( съответно трява на магистралата да излезеш) това е горещо препоръчително, за да видиш дали има проблем с главата.........ако след 15 мин. почне да загрява и бълбука в разширителния съд водата, то 90% съм сигурен че е спукана главата или издухана гарнитура............казвам извънградско ,защото същия пробег можеш и в града да го направиш ,но натоварването е различно..............аско и тогава пшочне да надува маркучи и прегрява, то това значи че имаш сериозна пукнатина някаде по главата........ако обаче не се появи този симптом, то пробвай я и извънградско да я покараш както ти обясних по горе.............така ще си гарантираш по малко ядове....... :D Това е основното нещо което трябва да се гледа при покупка а дизелов мотор..............има много други неща каде трябва де се гледат , но сега нямам време да ги изброявам.........някаде по форума ги има .............. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
troleika Публикувано 29 Май 2006 Автор Сподели Публикувано 29 Май 2006 Благодаря ти за изчерпателния отговор.Галанта и на мен ми допада повече от Примерата ама примиерите са по често срещани тука.Сигурно на 10 Примери виждам 1 Галант.Миналата година купихме с баща ми един Галант 1990 год.турбо дизелов и след 2 часа го върнахме защото имаше проблем с документацията нещо с инвалидите и другите собственици не беше наред.Та много ми хареса и между моето бивше колтче и него нямаше нищо общо естествено.Цената му я смакнахме на 3200 лева от 3800 лева явно просто искаше да ни набута.Обаче какво палене правеше не е истина.Само дето се вика да докоснеш ключа и пали :icon_thumbup: За сега имам още малко време да посъбера малко пари и ще видим може да изникне нещо :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alf Публикувано 19 юли 2006 Сподели Публикувано 19 юли 2006 Примерата я изключи като вариант...............много слаби и дефектни са, повярвай ми, имам и Примера, а също така подържам и много други Примери и от опит ти казвам...........слабите места на Примерата са: горни носачи предни..........това се сменя като консуматив а не са никак евтини, само 130-160 лв. единия, а оригиналния е 586 лв. ( вярно , държи около 70 000 км. и пак се разлопва ,нооо) ,Задни биалети, много често се сменят , просто се разбиват и те по норматив............ :icon_blush: Второ: скоростна кутия:..........на 90% от Примерите ск. кутия е отваряна, имат големи проблеми или с муфата за 5 скорост или лагерите на някой от валовете.......... :icon_blush: Това са все проблеми ,които ще ги имаш в повече ако е Примера.........Виж ,за Съни там е друга бира, тези проблеми ги няма като на Примерата.........За Маздата не мога да кажа нищо, защото нямам конкретни наблюдения с дизелова такава.......... :D За Галант ,няма какво да говоря, там всичко съм казал не един път, няма да кометирам за него , както и за Лансер......... :D Общотот на дизелите е ,че на тия години вече има голям шанс да пъкат глави,което е кофти ,защото не винаги се оправя и се налага нова глава, което никак не е евтино.............Ако обаче попаднеш на читав дизел, то има голяма вероятност да си го караш докато се разпадне колата ти......... :D Един Галант Е57А който е с 4Д68Т мотора, от 93 година до 96 година, струва приблизително около 6-7000 лв. може и по скъп да е................ако е от тази генерация, то би трябвало много добре да върви, ако всичко му е наред.................обикновенно на турбо дизеловите мотори от тези години генерация , турбините им се зацапват и тя не работи както тря1бва, в резулта на това се среща следния проблем: колата ту върви , ту не върви............понякога много добре ускорява и върви , понякога не...........Друг момент е когато ходиш да гледаш такъв автомобил е, да го покараш 10-15 мин. на високи обороти, около 3000 об./мин. ( съответно трява на магистралата да излезеш) това е горещо препоръчително, за да видиш дали има проблем с главата.........ако след 15 мин. почне да загрява и бълбука в разширителния съд водата, то 90% съм сигурен че е спукана главата или издухана гарнитура............казвам извънградско ,защото същия пробег можеш и в града да го направиш ,но натоварването е различно..............аско и тогава пшочне да надува маркучи и прегрява, то това значи че имаш сериозна пукнатина някаде по главата........ако обаче не се появи този симптом, то пробвай я и извънградско да я покараш както ти обясних по горе.............така ще си гарантираш по малко ядове....... :D Това е основното нещо което трябва да се гледа при покупка а дизелов мотор..............има много други неща каде трябва де се гледат , но сега нямам време да ги изброявам.........някаде по форума ги има .............. :D 1аз имам съни и ме интерисува имаш ли познания по задното му окачване?????зависят ли ъглите от амортисйорите????2при празен ход се чува ритмично тракане,а при натиснат съединител изчезва.имаш ли представа от какво оже да е Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 19 юли 2006 Сподели Публикувано 19 юли 2006 Форума на Nissan е на "съседната пряка" :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 юли 2006 Сподели Публикувано 19 юли 2006 Форума на Nissan е на "съседната пряка" :icon_bye: :hysterical: :hysterical: ..............Мдамм..........да не цапаме форума с други неща..........и то точно Галант раздела....... :D А колегата ако иска , да зададе въпросите си там............. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsu FOREVER Публикувано 19 юли 2006 Сподели Публикувано 19 юли 2006 Аз имам едно мнение за Mazda 626 2.0D. Едни познати имаха и беше страшно спънат кон от страна на динамика. A иначе оставям на специалистите за коментар. :mitsu-smiley: :first: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 21 юли 2006 Сподели Публикувано 21 юли 2006 Малко са колите, които могат да се мерят с Галант, и са неопрадвано скъпи.Имам предвид разните БМВ, Ауди от горния клас. Галанта е уникален с това, че е по-изпипан, по-приятен, рядък екземпляр, не се кара от сноби, и че е по джоба на много повече хора.По ирония, повечето хора не знаят дори че съществува такава кола. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kamen Публикувано 14 август 2006 Сподели Публикувано 14 август 2006 :help: Здревейте.Продадох си колтчето и сега лека по лека минавам на ниво тръпка при търсене на нов автомобил.От ясно по ясно е че ще е японски дизел.Затова ви моля да ми обясните за какво дрябва да се оглеждам като търся Галант или Лансер.Тъй като незнам до къде ще ми стигнат силите (като пари де)ще видим какво ще намеря.Мисля че все пак Лансера е по евтин автомобил от галанта ако са близки години.Да ви кажа честно мисля за три основни марки (тук може и да се обидите ама ...)Мазда 626,323;Нисан Примера,Съни;Митсубиши Галант,Лансер(само дизел).Повече искам голяма кола ама...$$$ Общо взето е това дали има някакви точни места кадето са слаби и трябва да им се обърне внимание при покупка.Годината е между 92и 94 защтото за тама ще ми стигнат силиците.Искам и за още нещо да питам как мога да проверя дали турбото на 1.8 дизеловия Галант примерно е заминало или заминава като не съм карал друг за да сравня????БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО.Аз повече от всичко бих искал да стана отново собственик на тази марка :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.