Премини към съдържание

Масло за типтроник


Препоръчано мнение

Колеги купих си Примерка 2.0 144к.типтроник.Предишният собственик в БГ. е досипал масло за скорости Манол-Декстрон 3,как да процедирам да го сменям ли? да го оставя ли? Колата е с десен волан има сервизна истори, но не пише какво масло е наливано.Има ли филтър кутията или е само магнит.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги купих си Примерка 2.0 144к.типтроник.Предишният собственик в БГ. е досипал масло за скорости Манол-Декстрон 3,как да процедирам да го сменям ли? да го оставя ли? Колата е с десен волан има сервизна истори, но не пише какво масло е наливано.Има ли филтър кутията или е само магнит.

Ако Примерата е Р11 до 2000 година, то маслото е АТФ3 , но ако е Р11 144 след 2000 година, mаслото доколкото знам е на Нисан специално CVT NS-1 и е 6.6 литра.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако Примерата е Р11 до 2000 година, то маслото е АТФ3 , но ако е Р11 144 след 2000 година, mаслото доколкото знам е на Нисан специално CVT NS-1 и е 6.6 литра.......

Пламка,тази е август 2000г. с CVT кутия побира 8,1л.,и онези тъпаци от сервиза уж гледали по каталог и му сложили Декстрон 3 и филтър май не сменили,а знам че има,такъв,но май е с телена мрежа която се чистила,има и гарнитура...

Въпросът е какво е най-удачно, да се сложи 1туба 5л. CVT NS-1 и да се кара така или,пълна смяна 8л.,може ли да се извади цялото масло,понеже майстори казаха че неможело оставало в турбината около 3л.? да се купува ли филтър? а и това масло трудно се намира,а тук в БГ искат майка си и баща си :)

Редактирано от miroman
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пламка,тази е август 2000г. с CVT кутия побира 8,1л.,и онези тъпаци от сервиза уж гледали по каталог и му сложили Декстрон 3 и филтър май не сменили,а знам че има,такъв,но май е с телена мрежа която се чистила,има и гарнитура...

Въпросът е какво е най-удачно, да се сложи 1туба 5л. CVT NS-1 и да се кара така или,пълна смяна 8л.,може ли да се извади цялото масло,понеже майстори казаха че неможело оставало в турбината около 3л.? да се купува ли филтър? а и това масло трудно се намира,а тук в БГ искат майка си и баща си :)

За цената на маслото не мога да ти помогна ,скъпо е ...........Но за това че са сложили декстрон е лошо,не много лошо де, тя ще работи кутията ,но ............в началото ще е ок, след това ще се появяват аномалии от време на време като примерно -от време на време сама ще си се изключва, ще дава грешки, най честата е че липсва синхронизация и т.н. Това се получава ,защото маслото няма тези качества и е друго като тип масло...........

Сега про верявай да не се пани, ако се пени, лошо .........хвърляй го докато е време..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегите от Нисан форума са поръчвали преди време - ориентирай се към тях.

Друг вариант гледам Енеос имат такова - http://www.streetunit.com/Eneos_CVT_p/en-cvt.htm

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Колеги,след смяна на масло мислех че нещата ще се нормализират но уви,пак от шреме на време колата не сменя възходящо предавките,сменено е с оригиналните масла и филтър 7л.събра.новото е че почна леко понякога да придърва като я сложа на позиция Д или Р,а сега гледам и като паркирах пред гаража под наклон и на Д колата не стои с тръгва надолу((( вече незнам какво да мисля....

Ходих до Джемини нямат софтуеър за нея,пратиха ме в НИСАН БГ-Люлин,момчето се мъчи 1ч. неможа да се закачи на компа,2 лаптопа с програми смени,каза че може би понеже е от Англия и да нямат достап до софта...

прати ме в другия им сервиз до Софияленд... приемам идеи всякакви....!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С какво масло смени? Колко литра? Колко км мина?

На 1-2 дни с оригиналното НС-1 ЦВТ флуид,наляха се 7л. и филтър...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Покарай седмица и тогава го мисли...

 

 

Колега,само такова мнение не съм имал,ако можеш обоснови се че съм вече в размисъл с тази машина...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...приемам идеи всякакви...

Видя ли линка за самодиагностика дето сложих в другата тема по въпроса?

Последовательность действий при самодиагностике.

 

1. машина прогрета в движении

2. отключены все потребители, как фары , обогрев стекол , кондиционер итд

3. аккумулятор исправен, напряжение больше 12 вольт

4. Нет сигнализаций, разрывающие штатные цепи.

5. селектор передач в положении P

 

Порядок проведения

 

1. вставить ключ в замок, повернуть из положения выключено ( OFF) в положение включено ( ON )- когда загораются контрольные лампы на панели приборов ( следующее положение - старт, OFF - это положение ACC )

так сделать два раза ( OFF - ON , OFF - ON - OFF )оставить выключенным ( сделать быстро )

2. селектор передач в положении P - включить зажигание в ON , одождать когда загориться лампа CVT ( SPORT ) на две секунды , сразу выключить зажигание ( OFF )

3. нажать педаль тормоза и перевести селектор передач в положение D

4. включить зажигание ON

5. отпустить педаль тормоза и перевести селектор в L

6. одновременно полностью до упора нажать педали тормоза и газа и не отпуская их перевести селектор в D

7. отпустить обе педали

Сначала идет стартовый импульс 2 секунды ( аналогично при включении зажигания - если все исправно ), потом лампа замигает 10 раз , при этом надо смотреть на вспышки . Они будут все короткие - по пол секунды, но какие -то будут длинные ( около секунды ) . Номер длинной вспышки от начала серии из 10 и есть номер ошибки .

пример ошибки 3 и 8 ( условно I короткие вспышки , O - длинные )

 

I I O I I I I O I I I I I I I I

 

считайте код ошибки

 

Коды ошибок самодиагностики

 

2х секундный старт - потом все импульсы короткие ( 10 ) - ошибок нет

 

1 импульс длиннее остальных ( P0720 ) датчик скорости авто ( вторичный датчик скорости ) .

2 импульс длиннее остальных ( P0715 ) - первичный датчик скорости ( ведущий вал )

3 TPS ( P1705 )

4 STEP MOTOR ( P1777 ) обрыв или замыкание обмотки

5 Датчик давления в CVT ( P1791 )

6 HPS соленоид линейного давления (P0745 )

7 Lock UP соленоид блокировки ГТ ( P0740 )

8 Датчик температуры масла в CVT ( P0710 )

9 Нет сигнала оборотов двигателя ( P0725 )

10 при появлении одного кода 10 - заменить ECU, если в паре с другими , сначала устранить младшие по разрядности коды.

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Видя ли линка за самодиагностика дето сложих в другата тема по въпроса?

Пробвах колега но немога да влезна в този режим нз защо....(( явно някуде греша((

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,само такова мнение не съм имал,ако можеш обоснови се че съм вече в размисъл с тази машина...

 

Сменил си част от маслото - цялото сигурно е поне 10 литра, а преди това е имало неправилно масло. Трябва му време, за да се размеси със старото. По принцип на кутии, на които изтича малка част от маслото - сменя се, кара се колата, после пак се сменя - така става по-голям процент чисто масло. /тъща ми така нарича кравето масло/.

Та покарай, изреди режимите и виж дали ще има промяна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сменил си част от маслото - цялото сигурно е поне 10 литра, а преди това е имало неправилно масло. Трябва му време, за да се размеси със старото. По принцип на кутии, на които изтича малка част от маслото - сменя се, кара се колата, после пак се сменя - така става по-голям процент чисто масло. /тъща ми така нарича кравето масло/.

Та покарай, изреди режимите и виж дали ще има промяна.

Незнам карал съм автоматици но за пръв път такъв проблем,незнам дали ще се оправи, да не кажа че някои майстори ми казаха карай така няма проблеми...(

Май и дават да събира 8л масло,аз съм налял 7л.правилно масло,мани ама цирка е,че нямаме читави майстори май в Бг по тея големи "сервизи", а има толкова кадърни колеги по форумите...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... придърва като я сложа на позиция Д или Р,а сега гледам и като паркирах пред гаража под наклон и на Д колата не стои с тръгва надолу...

Колега, на Р няма как да придърпва, защото тогава се блокира кутията, освен това за първи път чувам да се паркира на "D", което ми се струва неправилно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, на Р няма как да придърпва, защото тогава се блокира кутията, освен това за първи път чувам да се паркира на "D", което ми се струва неправилно.

R ))) колега никога не паркирам на Д бъркащ,всичко правя както трбва;))))

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

R ))) колега никога не паркирам на Д бъркащ,всичко правя както трбва;))))

Колега, прочети горния ми пост, там съм циторал част от твоя. Така е написано, че си го помислих.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, прочети горния ми пост, там съм циторал част от твоя. Така е написано, че си го помислих.

Прав си колега но с тая фонетика се обърквам...,както и да е здраве да е,незнам какво да мисля за тая колица,тея в нисан какви ми ги говорят нямало части за скоростите и не докарват поне те,....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...