miroman Публикувано 4 октомври 2010 Сподели Публикувано 4 октомври 2010 Колеги купих си Примерка 2.0 144к.типтроник.Предишният собственик в БГ. е досипал масло за скорости Манол-Декстрон 3,как да процедирам да го сменям ли? да го оставя ли? Колата е с десен волан има сервизна истори, но не пише какво масло е наливано.Има ли филтър кутията или е само магнит. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 октомври 2010 Сподели Публикувано 4 октомври 2010 Колеги купих си Примерка 2.0 144к.типтроник.Предишният собственик в БГ. е досипал масло за скорости Манол-Декстрон 3,как да процедирам да го сменям ли? да го оставя ли? Колата е с десен волан има сервизна истори, но не пише какво масло е наливано.Има ли филтър кутията или е само магнит.Ако Примерата е Р11 до 2000 година, то маслото е АТФ3 , но ако е Р11 144 след 2000 година, mаслото доколкото знам е на Нисан специално CVT NS-1 и е 6.6 литра....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miroman Публикувано 5 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 5 октомври 2010 (редакция) Ако Примерата е Р11 до 2000 година, то маслото е АТФ3 , но ако е Р11 144 след 2000 година, mаслото доколкото знам е на Нисан специално CVT NS-1 и е 6.6 литра.......Пламка,тази е август 2000г. с CVT кутия побира 8,1л.,и онези тъпаци от сервиза уж гледали по каталог и му сложили Декстрон 3 и филтър май не сменили,а знам че има,такъв,но май е с телена мрежа която се чистила,има и гарнитура...Въпросът е какво е най-удачно, да се сложи 1туба 5л. CVT NS-1 и да се кара така или,пълна смяна 8л.,може ли да се извади цялото масло,понеже майстори казаха че неможело оставало в турбината около 3л.? да се купува ли филтър? а и това масло трудно се намира,а тук в БГ искат майка си и баща си Редактирано 5 октомври 2010 от miroman Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 октомври 2010 Сподели Публикувано 11 октомври 2010 Пламка,тази е август 2000г. с CVT кутия побира 8,1л.,и онези тъпаци от сервиза уж гледали по каталог и му сложили Декстрон 3 и филтър май не сменили,а знам че има,такъв,но май е с телена мрежа която се чистила,има и гарнитура...Въпросът е какво е най-удачно, да се сложи 1туба 5л. CVT NS-1 и да се кара така или,пълна смяна 8л.,може ли да се извади цялото масло,понеже майстори казаха че неможело оставало в турбината около 3л.? да се купува ли филтър? а и това масло трудно се намира,а тук в БГ искат майка си и баща си За цената на маслото не мога да ти помогна ,скъпо е ...........Но за това че са сложили декстрон е лошо,не много лошо де, тя ще работи кутията ,но ............в началото ще е ок, след това ще се появяват аномалии от време на време като примерно -от време на време сама ще си се изключва, ще дава грешки, най честата е че липсва синхронизация и т.н. Това се получава ,защото маслото няма тези качества и е друго като тип масло...........Сега про верявай да не се пани, ако се пени, лошо .........хвърляй го докато е време.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 12 октомври 2010 Сподели Публикувано 12 октомври 2010 Колегите от Нисан форума са поръчвали преди време - ориентирай се към тях.Друг вариант гледам Енеос имат такова - http://www.streetunit.com/Eneos_CVT_p/en-cvt.htm Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miroman Публикувано 28 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 28 октомври 2010 Колеги,след смяна на масло мислех че нещата ще се нормализират но уви,пак от шреме на време колата не сменя възходящо предавките,сменено е с оригиналните масла и филтър 7л.събра.новото е че почна леко понякога да придърва като я сложа на позиция Д или Р,а сега гледам и като паркирах пред гаража под наклон и на Д колата не стои с тръгва надолу((( вече незнам какво да мисля....Ходих до Джемини нямат софтуеър за нея,пратиха ме в НИСАН БГ-Люлин,момчето се мъчи 1ч. неможа да се закачи на компа,2 лаптопа с програми смени,каза че може би понеже е от Англия и да нямат достап до софта...прати ме в другия им сервиз до Софияленд... приемам идеи всякакви....! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 28 октомври 2010 Сподели Публикувано 28 октомври 2010 С какво масло смени? Колко литра? Колко км мина? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miroman Публикувано 28 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 28 октомври 2010 С какво масло смени? Колко литра? Колко км мина?На 1-2 дни с оригиналното НС-1 ЦВТ флуид,наляха се 7л. и филтър... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 28 октомври 2010 Сподели Публикувано 28 октомври 2010 Покарай седмица и тогава го мисли... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miroman Публикувано 28 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 28 октомври 2010 Покарай седмица и тогава го мисли... Колега,само такова мнение не съм имал,ако можеш обоснови се че съм вече в размисъл с тази машина... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 28 октомври 2010 Сподели Публикувано 28 октомври 2010 ...приемам идеи всякакви...Видя ли линка за самодиагностика дето сложих в другата тема по въпроса?Последовательность действий при самодиагностике. 1. машина прогрета в движении 2. отключены все потребители, как фары , обогрев стекол , кондиционер итд 3. аккумулятор исправен, напряжение больше 12 вольт 4. Нет сигнализаций, разрывающие штатные цепи. 5. селектор передач в положении P Порядок проведения 1. вставить ключ в замок, повернуть из положения выключено ( OFF) в положение включено ( ON )- когда загораются контрольные лампы на панели приборов ( следующее положение - старт, OFF - это положение ACC ) так сделать два раза ( OFF - ON , OFF - ON - OFF )оставить выключенным ( сделать быстро ) 2. селектор передач в положении P - включить зажигание в ON , одождать когда загориться лампа CVT ( SPORT ) на две секунды , сразу выключить зажигание ( OFF ) 3. нажать педаль тормоза и перевести селектор передач в положение D 4. включить зажигание ON 5. отпустить педаль тормоза и перевести селектор в L 6. одновременно полностью до упора нажать педали тормоза и газа и не отпуская их перевести селектор в D 7. отпустить обе педали Сначала идет стартовый импульс 2 секунды ( аналогично при включении зажигания - если все исправно ), потом лампа замигает 10 раз , при этом надо смотреть на вспышки . Они будут все короткие - по пол секунды, но какие -то будут длинные ( около секунды ) . Номер длинной вспышки от начала серии из 10 и есть номер ошибки . пример ошибки 3 и 8 ( условно I короткие вспышки , O - длинные ) I I O I I I I O I I I I I I I I считайте код ошибки Коды ошибок самодиагностики 2х секундный старт - потом все импульсы короткие ( 10 ) - ошибок нет 1 импульс длиннее остальных ( P0720 ) датчик скорости авто ( вторичный датчик скорости ) . 2 импульс длиннее остальных ( P0715 ) - первичный датчик скорости ( ведущий вал ) 3 TPS ( P1705 ) 4 STEP MOTOR ( P1777 ) обрыв или замыкание обмотки 5 Датчик давления в CVT ( P1791 ) 6 HPS соленоид линейного давления (P0745 ) 7 Lock UP соленоид блокировки ГТ ( P0740 ) 8 Датчик температуры масла в CVT ( P0710 ) 9 Нет сигнала оборотов двигателя ( P0725 ) 10 при появлении одного кода 10 - заменить ECU, если в паре с другими , сначала устранить младшие по разрядности коды. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miroman Публикувано 29 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 29 октомври 2010 Видя ли линка за самодиагностика дето сложих в другата тема по въпроса?Пробвах колега но немога да влезна в този режим нз защо....(( явно някуде греша(( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 29 октомври 2010 Сподели Публикувано 29 октомври 2010 Колега,само такова мнение не съм имал,ако можеш обоснови се че съм вече в размисъл с тази машина... Сменил си част от маслото - цялото сигурно е поне 10 литра, а преди това е имало неправилно масло. Трябва му време, за да се размеси със старото. По принцип на кутии, на които изтича малка част от маслото - сменя се, кара се колата, после пак се сменя - така става по-голям процент чисто масло. /тъща ми така нарича кравето масло/.Та покарай, изреди режимите и виж дали ще има промяна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miroman Публикувано 29 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 29 октомври 2010 Сменил си част от маслото - цялото сигурно е поне 10 литра, а преди това е имало неправилно масло. Трябва му време, за да се размеси със старото. По принцип на кутии, на които изтича малка част от маслото - сменя се, кара се колата, после пак се сменя - така става по-голям процент чисто масло. /тъща ми така нарича кравето масло/.Та покарай, изреди режимите и виж дали ще има промяна. Незнам карал съм автоматици но за пръв път такъв проблем,незнам дали ще се оправи, да не кажа че някои майстори ми казаха карай така няма проблеми...(Май и дават да събира 8л масло,аз съм налял 7л.правилно масло,мани ама цирка е,че нямаме читави майстори май в Бг по тея големи "сервизи", а има толкова кадърни колеги по форумите... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 29 октомври 2010 Сподели Публикувано 29 октомври 2010 ... придърва като я сложа на позиция Д или Р,а сега гледам и като паркирах пред гаража под наклон и на Д колата не стои с тръгва надолу... Колега, на Р няма как да придърпва, защото тогава се блокира кутията, освен това за първи път чувам да се паркира на "D", което ми се струва неправилно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miroman Публикувано 29 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 29 октомври 2010 Колега, на Р няма как да придърпва, защото тогава се блокира кутията, освен това за първи път чувам да се паркира на "D", което ми се струва неправилно.R ))) колега никога не паркирам на Д бъркащ,всичко правя както трбва;)))) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 29 октомври 2010 Сподели Публикувано 29 октомври 2010 R ))) колега никога не паркирам на Д бъркащ,всичко правя както трбва;)))) Колега, прочети горния ми пост, там съм циторал част от твоя. Така е написано, че си го помислих. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miroman Публикувано 30 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 30 октомври 2010 Колега, прочети горния ми пост, там съм циторал част от твоя. Така е написано, че си го помислих.Прав си колега но с тая фонетика се обърквам...,както и да е здраве да е,незнам какво да мисля за тая колица,тея в нисан какви ми ги говорят нямало части за скоростите и не докарват поне те,.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.