Ивайло Нинов Публикувано 26 септември 2010 Сподели Публикувано 26 септември 2010 (редакция) Нещо странно се случи с Каризмата ми:Прибирам се днеска от Плевен и никакви проблеми до момента, в който реших да паркирам колата в гаража.... алармата ми почна да дава предопредителни сигнали (5-6 изпиукания) след което се включи и не спираше до момента, в който не изключих двигателя. Тогава пък се задействаха аварийните светлини и светеха в такт със същите единични сигнали на алармата - тогава се наложи да я изключа от апаратчето и. Опитах се да запаля двигателя за да довкарам колата в гаража, но не можа да запали (само въртеше стартера). Какъв може да е проблема и евентоално как да се разреши, понеже колата не може запали и да се премести от мястото си? Благодаря предварително. Редактирано 26 септември 2010 от Ивайло Нинов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 26 септември 2010 Сподели Публикувано 26 септември 2010 Ами ще е прекъснато нещо (бензинова помпа/главно реле или нещо друго с цел да не пали). На повечето аларми блокировката за допълнително реле дава 12V за релето, когато алармата е включена и ако и извадиш предпазителя (само че за тази цел трябва да го намериш) вероятно ще спре блокировката. Другия вариант е да се намери релето или захранването му. Някои аларми имат паник режим или режим срещу кражба, като след втория трябва да я изключиш от сервизния бутон. Всъщност как е изключена? Откачена е пищялката, извадил си кабелите от блока или от сервизния бутон. Най-добре си намери упътването и виж този сигнал, който се получил за какво е. Възможно е например вратата да не е била затворена добре и алармата да е игнорирала сигнала за отворена врата и после като си врътнал ключа да е влезнала в режим срещу кражба. Възможно е и да има проблем в алармата или някой датчик, който да е предизвикал това поведение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 27 септември 2010 Сподели Публикувано 27 септември 2010 Ако алармата има сервизен бутон и се изключи чрез него, това трябва да игнорира цялата аларма, включително и блокировките на запалването. Стига да се знае къде е бутона. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Нинов Публикувано 27 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 27 септември 2010 Алармата наистина ми е доста сложна (GENMAX), но досега не е правила такива неща.Изключих алармата от нейния си блок, който е монтиран отпред при двигателя - имам ключе за алармата, с което я изключвам и включвам.Предполагам, че на тази контролна кутия казвате сервизен бутон? Довечера ще опитам да пусна отново алармата и да запаля колата - дано да стане. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 27 септември 2010 Сподели Публикувано 27 септември 2010 Ами твоята вероятно е от по-хубавите, където са в отделна метална кутия при двигателя. Съседа имаше такава хваната под едно желязо и май бяха счупили ключа и тя с резервно захранване, че май я разпробиваха после с бормашина... При теб като е по-сериозно изпълнение може да се наложи да потърсиш някой алармаджия, предлагащ подобни или да и намериш упътването (може и в интернет, ако знаеш модела). Възможно е и прекъсването на запалването да е много по-сериозно. Вероятно ще е на бензиновата помпа. Ако е с допълнителен имобилайзер може да е сдал багажа и да се получава така. Също така ключа с колко позиции е ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Нинов Публикувано 27 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 27 септември 2010 Ами да, от по-хубавите е... има 4-ри бутона и 16 режима на работа (разл. компинации на бутони).Имам книжката на алармата, но за жалост не разбирам много от тези неща..., а като съм ходил до сега при алармаджии са я гледали (алармата) с неразбиране.Днес не ми остана време, но утре ще опитам да я стартирам на ново и да запаля. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 27 септември 2010 Сподели Публикувано 27 септември 2010 Като имаш ръководство в краен случай го снимай или сканирай, ако е на "неразбираем език", някой да ти преведе какво трябва да правиш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Нинов Публикувано 28 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 28 септември 2010 Колеги, пробвах да подкарам колата, но не иска да запали,... а алармата продължава да се държи странно - сега се опитвам да кача клип в нета и да го постна тук.С две думи накратко: Слагам клемите на акумулатора и започва нехарактерно пиукане на алармата 2,3 пъти, след което започва да цъка само реле и да светят аварийните, а малко след това и да се включва CD-то. Снимал съм ръководството на алармата и го пускам в темата. Ако на някой колега му се занимава и му се превежда от руски, ще се радвам да съдейства - поне да изключим алармата като причина: http://ivocarisma.snimka.bg/automobiles/alarma.537474 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 28 септември 2010 Сподели Публикувано 28 септември 2010 Я първо пробвай с един нов акумулатор... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Нинов Публикувано 28 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 28 септември 2010 (редакция) Я първо пробвай с един нов акумулатор... Мислиш, че е от акумулатора? Той е сравнително нов и дава бая ток. Какво може да му е? Не те разбирам Ето го и клипчето: http://vbox7.com/play:ce39b959 Редактирано 28 септември 2010 от Ивайло Нинов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 28 септември 2010 Сподели Публикувано 28 септември 2010 И сравнително нови акумулатори се случва да сдадат багажа.А алармата е чувствителна и първа усеща....Та, вземи от някой френд назаем, за 10 минути акумулатор и пробвай дали проблема ще изчезне.Не е чак толкова сложна операцията. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Patrikman Публикувано 29 септември 2010 Сподели Публикувано 29 септември 2010 Здравей ! Според мен, проблемът е в алармата ти. Имах подобен проблем с една от служебните си коли. Деактивирането на алармата би трябвало да реши проблема ти и да можеш да я откараш до сервиз за аларми където да я проверят и пренастроят. Ще проверя тръководството което си пуснал и ако успея да разбера, ще пиша как да преминеш най-малкото във Валет режим, които би трябвало да изключи всички алармени датчици и блокировки с изключение на централното . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 29 септември 2010 Сподели Публикувано 29 септември 2010 Ивайло по незнаен за мен начин ти се е включила явно функцията Hi-Jack. Описана е на десетата снимка.......За да се изключи тази функция доколкото разбрах се задържа бутон 4 (май е най-горния) за 3сек. когато колата е на контакт........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Patrikman Публикувано 29 септември 2010 Сподели Публикувано 29 септември 2010 Ще пускам едно по едно, каквото мога да открия за алармата ти. Първо алармата ти не е GENMAX, а Cenmax HIT 320 EURO ! За преминаване в Valet режим, включи на контакт и задръж левия бутон от дистанционното за не по-малко от 3 сек ! Би тлябвало да се чеу звуков сигнал придружен със светлинен и да премине в сервизен режим ! Всъщност за да се разбере моментното състояние на алармата, би било добре да кажеш състоянието на светодиода ? А и сервизния бутон не е този при двигателя - би трябвало да е на сухо място някъде в купето / най-мероятно под арматурното табло/. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 29 септември 2010 Сподели Публикувано 29 септември 2010 Трябва да включиш алармата. След това... "В случай на загуба или повреда на дистанционното за изключване на системата/алармата/ е необходимо: да се отвори вратата с ключа, /ще се включи сирената/, сяда се в автомобила, включва се на контакт и 5 пъти се натиска бутона за аварийно изключване. Системата се изключва, като потвърждава това с три звукови сигнала и три мигвания на светодиода." Опитай... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Patrikman Публикувано 29 септември 2010 Сподели Публикувано 29 септември 2010 Трябва да включиш алармата. След това... "В случай на загуба или повреда на дистанционното за изключване на системата/алармата/ е необходимо: да се отвори вратата с ключа, /ще се включи сирената/, сяда се в автомобила, включва се на контакт и 5 пъти се натиска бутона за аварийно изключване. Системата се изключва, като потвърждава това с три звукови сигнала и три мигвания на светодиода." Опитай... Това е точно така ! Тъкмо щях да му го постна, НО първо трябва да си намери аварийния бутон ! :icon_hmm:„ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 29 септември 2010 Сподели Публикувано 29 септември 2010 Ей, страшни сте!:worthy:Тая аларма я разнищихте отвсякъде..................Да се знае, ако някому изчезне автомобила и е с такава аларма, сте замесени и вие.... :) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 29 септември 2010 Сподели Публикувано 29 септември 2010 Някъде под таблото, около волана... абе знам ли... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Нинов Публикувано 29 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 29 септември 2010 Предполагам кой е аварийния бутон колеги - имам едно червено бутонче зад жабката. Извинявам се за невежеството си, но малко се обърках от всички постове (предимно от последните 6-7) понеже информацията е различна. Гледахте ли клипчето което съм пуснал в темата - как се държи алармата? Питам, защото веднага като поставя клемите започва да цъка яко в синхрон със премигване на аварийните и от там почвам да се шашкам. И последно - ще Ви помоля, колеги,... този който е разбрал най-много от алармата да систематизира стъпките. П.С. Трябва ли да включа алармата от централния блок при двигателя - с ключа. И да отбележа, юе тогава алармата ми се включва (в някакъв тих режим). МНОГО ВИ БЛАГОДАРЯ !!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 29 септември 2010 Сподели Публикувано 29 септември 2010 Включи я от централния блок, дай на контакт и я хакни от сервизния бутон - после при алармаджия Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Patrikman Публикувано 29 септември 2010 Сподели Публикувано 29 септември 2010 Да - включи си алармата ! Да е така както си е била преди да се получи проблема, който най-вероятно е от две причини: или неволно натискане на бутон от дистанционното или от авария. След като включиш алармата, така както си е била, влез в колата, затвори вратите, включи на контакт и 5 пъти натисни бутона за аварийно изключване. Това би трябвало да изключи алармата ти ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 29 септември 2010 Сподели Публикувано 29 септември 2010 Ще я изключи , ако не се е сдухала......А ако е станало така начина е само един. Онова отпред с ключа ти е автономна сирена.....Тръгваш и и проследяваш кабелите ще намериш една кутиика с две по-големи букси (едната е с 6, другата с 10 кабела). Има и още две букси с по 2 кабела и една с 4.......Та ако сервизния бутон не помогне търси кутииката и буксата с 10 извода. После ще го мислим другото...ама незнам дали е редно да пиша как да я ликвидираш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 30 септември 2010 Сподели Публикувано 30 септември 2010 ...ама незнам дали е редно да пиша как да я ликвидираш. Може би на ЛС.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Нинов Публикувано 30 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 30 септември 2010 Благодаря колеги, Ще се занимая със тази предизвикателност през weekend-а и да видим дали ще стане, стискайте палци. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Нинов Публикувано 2 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 2 октомври 2010 (редакция) Стана колеги, успях да изключа защитата на алармата и да запаля колата.Всичко стана по горе описания начин, с 5 натискания на аварийното изключване.... с една единствена разлика - след петото натискане, изпиука и светна само 2 пъти, а не 3. Отново искам да изкажа своите благодарности към хората, които дадоха своите мнения... ето за това е добър нашия форум. Редактирано 2 октомври 2010 от Ивайло Нинов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.