DJ Tymbi Публикувано 29 март 2014 Сподели Публикувано 29 март 2014 Здравейте,не съм сигурен за цвета на антифриза ми - нещо м/у жълто и червено, а трябва да долея литър.Има ли други цветове освен червен и син при него.Галант 2.5 / 2002г.......това е ръжда, има и зелен , както и син и червен антифриз, но при вас е син или зелен........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Атанасов Публикувано 1 август 2014 Сподели Публикувано 1 август 2014 Здравейте,Galant Avance 2.4 GDI (144hp) 2002 - Какъв антифриз ползва ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 1 август 2014 Сподели Публикувано 1 август 2014 Здравейте,Galant Avance 2.4 GDI (144hp) 2002 - Какъв антифриз ползва ? Какъвто му сипеш, един колега и с бира е карал, но това е друга тема Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 1 август 2014 Сподели Публикувано 1 август 2014 Здравейте,Galant Avance 2.4 GDI (144hp) 2002 - Какъв антифриз ползва ? Син или зелен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Атанасов Публикувано 1 август 2014 Сподели Публикувано 1 август 2014 Какъвто му сипеш, един колега и с бира е карал, но това е друга тема :drinks: и все пак там цветове нещо няма ли значение ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Атанасов Публикувано 1 август 2014 Сподели Публикувано 1 август 2014 Син или зелен. Благодаря !Респект R35 :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 1 август 2014 Сподели Публикувано 1 август 2014 :drinks: и все пак там цветове нещо няма ли значение ? Аз карам със син, само внимавай да не хванеш течност за чистачки.. аз веднъж правих тоя номер. Шишетата еднакви, лепенките подобни, сложени едно до друго и така. Добре, че тук зимата е топла и не стана беля докато видя, какво съм сипал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 1 август 2014 Сподели Публикувано 1 август 2014 (редакция) Син или зелен според книжката, но не купувайте какъв да е (евтин) антифриз. Вземете Hepu, Swag, Febi G11 които са литър и половина шишета концентрат по около 14лв/бр или някакъв друг качествен и с ясен произход и разредете 1:1 с дейонизирана вода (не е добре да се кара само с концентрат). От българските евентуално единствено син Приста от бенз. "Лукоил", но тя цената идва подобна. Всякакви Мотокс и не знам си кво по 5лв за 5 литра е почти все едно да караш с вода (липсват или почти антикорозионните инхибитори). Да оставим на страна изпълненията боядисана солена вода и т.н. в шише с надпис "антифриз" взет от железарията на които съм бил свидетел . И след това караш-некараш смяна макс на 3 години за да не почне корозия. Галанта има пробка на радиатора и на блока на мотора, така че много добре и лесно се източва. Пълненето после през радиатора с фуния, която да уплътни в отвора - влиза почти цялото количество, после се пали докато отвори термостата и глътва още малко. Редактирано 1 август 2014 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Атанасов Публикувано 1 август 2014 Сподели Публикувано 1 август 2014 Син или зелен според книжката, но не купувайте какъв да е (евтин) антифриз. Вземете Hepu, Swag, Febi G11 които са литър и половина шишета концентрат по около 14лв/бр или някакъв друг качествен и с ясен произход и разредете 1:1 с дейонизирана вода (не е добре да се кара само с концентрат). От българските евентуално единствено син Приста от бенз. "Лукоил", но тя цената идва подобна. Всякакви Мотокс и не знам си кво по 5лв за 5 литра е почти все едно да караш с вода (липсват или почти антикорозионните инхибитори). Да оставим на страна изпълненията боядисана солена вода и т.н. в шише с надпис "антифриз" взет от железарията на които съм бил свидетел . И след това караш-некараш смяна макс на 3 години за да не почне корозия. Галанта има пробка на радиатора и на блока на мотора, така че много добре и лесно се източва. Пълненето после през радиатора с фуния, която да уплътни в отвора - влиза почти цялото количество, после се пали докато отвори термостата и глътва още малко. Благодарности за изчерпателната информация със сигурност ще ми е полезна за напред ! За сега ми трябва само да долея и навярно ще потърся този на Приста от "Лукойл". Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 1 август 2014 Сподели Публикувано 1 август 2014 :good: Приста освен концентрат има и направо готов за употерба, такъв си вземи еднолитровка :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 1 август 2014 Сподели Публикувано 1 август 2014 Аз карам със син, само внимавай да не хванеш течност за чистачки.. аз веднъж правих тоя номер. Вики, ма тя мирише на водка... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.