emosms Публикувано 1 септември 2010 Сподели Публикувано 1 септември 2010 Здравейте.Махат ли се задните седалки на Колт 6/та генерация?Също може ли само да се сгънат облегалките и да се махне кората на багажното? Страничен въпрос - какъв разход ви дава Колт? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 2 септември 2010 Сподели Публикувано 2 септември 2010 Здр.Махат ли се задните седалки на колт 6/та генерация?Също може ли само да се сгънат облегалките и да се махне кората на багажното? Страничен въпрос - какъв разход ви дава колт?Добре ще е да кажеш на колегите с колтове кой двигател точно те интересува . Иначе задните седалки при галанта ми поне се махат с 2 палчета , които се издърпват /намират се отляво и дясно на долната част на седалката/ и след това се вижда общо взето какво трябва да се развие , за да се свали и облегалката . Можеш да провериш за тези палчета , ако случайно и при колта е с такава система :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emosms Публикувано 2 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 2 септември 2010 Добре ще е да кажеш на колегите с колтове кой двигател точно те интересува . Иначе задните седалки при галанта ми поне се махат с 2 палчета , които се издърпват /намират се отляво и дясно на долната част на седалката/ и след това се вижда общо взето какво трябва да се развие , за да се свали и облегалката . Можеш да провериш за тези палчета , ако случайно и при колта е с такава система :good:Mай се сгъват като гледам по снимките. Не ми се ходи сам на оглед да си я разгледам сам, не съм карал кола от шофьорските.Двигателя е най-масовия 1.3. Чета доста разочароващи постове за разход 10/100 при колт 1.3И други хора са ми казвали, че просто няма смисъл да се взима малък мотор - само се мъчи и пак гори. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kr0tal Публикувано 2 септември 2010 Сподели Публикувано 2 септември 2010 (редакция) Така е ... като е малък мотора се мъчи и гори повече ... то зависи и колко ще я товариш де. Ако сте двама човека си е ОК - няма проблеми. Иначе извънградско ако караш с над 110 разхода се вдига неоправдано. Аз лично предпочетох дизел :icon_dance: Иначе задните седалки се сгъват доста прилично. Първо задната седалка се регулира напред и назад. Издърпва се в най-предно положение,после се свалят облегалките напред и най-накрая се вдигат в пакет "облегалка и седалка" и се облягат на предните облегалки и става доста голям багажник. Също така задните облегалки могат да падат напред избирателно. Разделени са на 2+1 - може да свалиш едната облегалка(от едната страна) или пък другите две(от другата страна). Аз лично съм доволен от тези опции и доста големи неща побира този багажник общо взето става като на комби. До сега обаче не съм махал седалки. Не ми се е налагало, но пък няма седалки, които да не могат да се махат. Редактирано 2 септември 2010 от kr0tal Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emosms Публикувано 2 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 2 септември 2010 (редакция) Мерси за отговорите. Значи колата ще се ползва за градско каране (X км) + извънградски дистанции до 20 км на ден. Най-вероятно градското ще е не повече от извънградското или дори 2 пъти по малко, около 10 км.Пътуване до къща извън града, която се намира в селище на 8 км (табела до табела).Така че става някакъв микс от градско каране и извънградски дистанции. Каква кубатура бихте препоръчали в този случай? Струва ми се, че един по-голям мотор и повече мощност ще са добре дошли и няма да вдигнат разхода + че по-добре ще понесе преминаване на газ. За товарене, няма да се товари кой знае колко тежко през повечето време, може би отвреме-навреме Редактирано 2 септември 2010 от emosms Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilia stoykov Публикувано 2 септември 2010 Сподели Публикувано 2 септември 2010 (редакция) Хм 1,3 си е 95коня,не знам дали са малко.Разход-градско-7,извънградско 5,5.Задните седалки на 5-вратото или 3-вратото те интересуват.Аз имам триврато и се сгъват доста добре задните,и кората няма нищо общо с тях.Отделно,че цялата седалка без да се сваля се мести по една шейна 20см. напред-назад,както и е една от малкото които съм виждал ,да може да се регулира наклона на облегалката. Редактирано 2 септември 2010 от ilia stoykov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emosms Публикувано 2 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 2 септември 2010 (редакция) Хм 1,3 си е 95коня,не знам дали са малко.Разход-градско-7,извънградско 5,5.Задните седалки на 5-вратото или 3-вратото те интересуват.Аз имам триврато и се сгъват доста добре задните,и кората няма нищо общо с тях.Отделно,че цялата седалка без да се сваля се мести по една шейна 20см. напред-назад,както и е една от малкото които съм виждал ,да може да се регулира наклона на облегалката.Говорим за 6/та генерация колега, 1.3, 75 коня. Кола от 97/98 за 3000 лева че и по-малко :icon_thumbup: .... Иначе,от едната крайност в другата, гледам в момента и един спейс рънър на същите години, и си мисля каква ще е разликата в разхода като пари. Представям си разхода да е с 50% повече в най/лощия случай, при рънър с 1.8 мотор което прави съвсем друг филма :mad: Също рънъра като е по-голям, дали няма да има повече неща които да му се развалят.. :rolleyes: Колта 6/та ген. малко ме дразни, че е само с две врати. Редактирано 2 септември 2010 от emosms Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 2 септември 2010 Сподели Публикувано 2 септември 2010 Хахахаха... .Ранърът е с една врата повече от Колта. Но е доста по-обемен, на мен ми е по-удобен... Задните седалки се свалят през половината (облегалките, де), а има и опзия да си свалиш (преметнеш напред) и седлаките с облегалките, та става почти баничарка. И като е по-голям - не се чупи повече. Зависи от експлоатацията.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emosms Публикувано 2 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 2 септември 2010 (редакция) Не мога да намеря колко тежи колта и колко рънъра. Има някаква разлика предполагам :icon_blush: . Не се ли сменят накладки по-често, като е по-тежък? Както и да е, дилемата е абсурдна. Извода е, че ми трябват и двете коли: Eдната да си джиткам сам из града, другата да ми е по-широко около врата :icon_dance: И периодически ми минава през главата, що не си вземеш един гоУф да си спокоен, или сивичец да си в хонда отбора. Лансери нещо хич няма по обявите, да не говорим че са с двигател на .... колт :icon_rock: Редактирано 2 септември 2010 от emosms Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kr0tal Публикувано 3 септември 2010 Сподели Публикувано 3 септември 2010 Колега, колта за който говориш не е 6-та серия ... шеста е моят - като на аватара (но моя не е кабрио). Явно обаче седалките се сгъват по същия начин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 3 септември 2010 Сподели Публикувано 3 септември 2010 Не мога да намеря колко тежи колта и колко рънъра. Има някаква разлика предполагам :icon_blush: . Не се ли сменят накладки по-често, като е по-тежък? Както и да е, дилемата е абсурдна. Извода е, че ми трябват и двете коли: Eдната да си джиткам сам из града, другата да ми е по-широко около врата :icon_dance: И периодически ми минава през главата, що не си вземеш един гоУф да си спокоен, или сивичец да си в хонда отбора. Лансери нещо хич няма по обявите, да не говорим че са с двигател на .... колт :icon_rock:Обмислил ли си варианта Ранърът да е с дизелов агрегат/и най-вече помества ли се в бюджета ти , защото си нямам идея какви пари вървят тези коли в момента/ ? :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilia stoykov Публикувано 3 септември 2010 Сподели Публикувано 3 септември 2010 http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=9609.Kолега ,все пак като питаш нещо ,не е лошо първо за себе си да уточниш коя генерация търсиш Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emosms Публикувано 4 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 4 септември 2010 (редакция) http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=9609.Kолега ,все пак като питаш нещо ,не е лошо първо за себе си да уточниш коя генерация търсиш Колт 5, за предпочитане след фейслифт (по нова ще е колата)Рънъра това:http://en.wikipedia.org/wiki/File:Mitsubishi_Expo_LRV_1.jpgИ пак за предпочитане фейслифта, по новия от 98 или когато беше там. Към загадката все по-убедително се включва лансер 7, но няма НИТО една обява за района на Пловдив.Поради тази причина, ако ще е седан, разглеждам и проучвам за хонда акорд пета генерация,или сивик6-та, седан четири врати но само ако е японски. Трудно се намира. Бюджета е скромен - 4к което даже означава под 4... даже 3.Няма да се хвърлям на повече за да съм готов за неприятни изненади след покупката, ако се наложат някакви ремонти. p.s. сега видях че акорда пета ген. се прави в англия и не го ща.. Редактирано 4 септември 2010 от emosms Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.