Премини към съдържание

Питания за преди покупка на Галант набор 95-96г..


Xatamoto

Препоръчано мнение

Привет на всички!

В момента се оглеждам за кола, но в БГ не намерих нищо свястно и до десетина дни ще ходя до Швейцария да си докарам някаква каручка. За самата кола не ми се дават много пари - максимум 3000лв/2000 франка, за да могат да останат поне още толкова, за да я обслужа и подготвя за родните "пътища" както АЗ искам. Като стана дума за родните условия съм доволен от Ситроена, но в Швейцария хидравлични такива не се намират лесно и под давлението на приятел, в чието Мицубиши ползвам доста често включих и тази марка в търсенето :

 

http://www.autoscout24.ch/AS24Web/Detail.aspx?from=list&wl=1&lng=ger&id=6788917&adtype=&qs=from%3dSearch%26zipcountry%3dCH%26make%3d50%26model%3d1882%26yearfrom%3d1993%26cur%3dCHF%26priceto%3d2000%26equipment%3d96%26sort%3dtopl%26total%3d11%26eftotal%3d11&page=1&row=9

http://www.autoscout24.ch/AS24Web/Detail.aspx?from=list&wl=1&lng=ger&id=6582300&adtype=&qs=from%3dSearch%26zipcountry%3dCH%26make%3d50%26model%3d1882%26yearfrom%3d1993%26cur%3dCHF%26priceto%3d2000%26equipment%3d96%26sort%3dtopl%26total%3d11%26eftotal%3d11&page=1&row=6

http://www.autoscout24.ch/AS24Web/Detail.aspx?from=list&wl=1&lng=ger&id=6789991&adtype=&qs=from%3dSearch%26zipcountry%3dCH%26make%3d50%26model%3d1882%26yearfrom%3d1993%26cur%3dCHF%26priceto%3d2000%26equipment%3d96%26sort%3dtopl%26total%3d11%26eftotal%3d11&page=1&row=11

http://www.autoscout24.ch/AS24Web/Detail.aspx?from=list&wl=1&lng=ger&id=6730103&adtype=&qs=from%3dSearch%26zipcountry%3dCH%26make%3d50%26model%3d1882%26yearfrom%3d1993%26cur%3dCHF%26priceto%3d2000%26equipment%3d96%26sort%3dtopl%26total%3d11%26eftotal%3d11&page=1&row=7

И най-вече фаворитът до момента:

http://www.autoscout24.ch/AS24Web/Detail.aspx?from=list&wl=1&lng=ger&id=6653761&adtype=&qs=from%3dSearch%26zipcountry%3dCH%26make%3d50%26model%3d1882%26yearfrom%3d1993%26cur%3dCHF%26priceto%3d2000%26equipment%3d96%26sort%3dtopl%26total%3d11%26eftotal%3d11&page=1&row=2

 

 

Ясно е, че търся кола с 4/5 врати, с поне 2.0 бензинов мотор и по възможност без теглич :rolleyes:

И тук идват питанията ми, тъй като не съм запознат с марката в подробности. В Ситроенския форум във всеки раздел са "закачени" теми за най-честите и скъпи ремонти, но това което виждам тук не ми се стори нито необичайно, нито скъпо - наистина ли е така? :drive: ( за справка при Ситроен ХМ има да тампона по около 500лв/бр. и ако изпусне дори единия предния капак става на палатка)

Лошото е, че няма да имам възможност да закарам колата в сервиз преди покупката и се интересувам какво може да ме изненада неприятни в последствие. За консумативите съм подготвен - всякакви течности, ремъци, ролки, помпи, тампони основна ревизия на спирачна система съм ги предвидил. Има ли нещо друго което пропускам?

И последно - голям риск ли е автоматикът?

Редактирано от Xatamoto
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя съвет е да вземеш колата от последния линк (бялата). Ако искаш автоматик, гледай поне да е с типтроник.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя съвет е да вземеш колата от последния линк (бялата). Ако искаш автоматик, гледай поне да е с типтроник.

Що бре, и третата (синята) е супер оферта.. Произведена е 2 г. след като е спрян модела :o , по мощна е с 2 коня от каталожната мощност :D и най важното- виж на последната снимка какъв 300D са и шибнали в коша..:lol:

 

Към автора на темата : Вземай това което най ти хареса на место.. Не се подлъгвай по годините, а гледай кое как е поддържано..

Двата модела са с абсолютно идентично окачване, разликата е само във външният вид ..

А от автоматиците бягай далече, ако ще и с 2 типтроника да са ..:lol:

Ръчните като се повредят, се оправят със стотачки, а автомата с хиляди левове..:)

Иначе моторите са здрави и няма значение кой ще вземеш , освен в разхода на гориво разбира се ..

Тези коли страдат от скорости, окачване и спирачна система.. За това при огледа наблегни на тези неща, за да не инвестираш после другите 3000 лв. в ремонти, а в гориво...:icon_thumbup:

Успех в търсенето и като вземеш Галантерията, задължително да се похвалиш тук, даже и със снимков материал..:good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много е евтин този галант, направих справка с моята /спейс стар/ и тя е в пъти по-скъпа там... Да не се окаже че двигателите на тези са тотал шаден?

 

Като отидеш на място ще прецениш коя е твоята кола.... ще си я познаеш ;)

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз точно за това питам тук: като си я позная моята да знам какво да и гледам. Със французойките съм горе-долу запознат, а японските коли върху които имам/х наблюдение харчат само консумативи. Явно и тази не е по различна :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Малко късно, но все пак да се похваля...........не си купих Галант :icon_blush:

Все пак "новата" ми кола е японка, макар и сделана на мъгливия Албион.

Благодаря на всички за насоките и ви много безаварийни "диамантени" километри :icon_rock:

Редактирано от Xatamoto
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко късно, но все пак да се похваля...........не си купих Галант :icon_blush:

Все пак "новата" ми кола е японка, макар и сделана на мъгливия Албион.

Благодаря на всички за насоките и ви много безаварийни "диамантени" километри :icon_rock:

Хонда или нисан все пак си си купил? Първото е много по-добър избор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хонда или нисан все пак си си купил? Първото е много по-добър избор.

Човекът си го е написал в профила. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хонда или нисан все пак си си купил? Първото е много по-добър избор.

 

Зависи коя хонда кой нисан ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зависи коя хонда кой нисан ;)

E, кой нисан, сглобен в Англия е по-добър от аналогичната хонда, сглобена в Англия...:icon_dance: Да, верно пише акорд, много добър избор, ама надали е бил 3000 лв.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

E, кой нисан, сглобен в Англия е по-добър от аналогичната хонда, сглобена в Англия...:icon_dance: Да, верно пише акорд, много добър избор, ама надали е бил 3000 лв.

Може и да се е включил в 3-те хиляди лв, особено ако е с десен волан.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Явно ви е интересно, затова ще споделя:

Колата е Хонда Акорд, с ляв волан и доста добро обурудване - климатик, кожен салон с шофьорска ел. седалка, автопилот, ел. шибидах, стъкла и огледала, оригинални лети джанти и музика. Причината да я взема е, че я купих от дилър на Хонда в Австрия и то точно този дилър, от който е купена като нова на 11.12.1997 от инж. Валтер Рюнд, който на 23.5.2003 я е прехвърлил на Ваутранд Рюнд (името е женско, но не разбрахме дали това му е дъщеря, съпруга или нещо друго). Има и коректно попълнена сервизна книжка като от 19 смени на масло (колата я взех на 192355км) 17 са били при дилъра, от който я взех. Цената, която и търсеха беше 1500 евро, но я спазарих за 1300.

Проблемите, които ми е създавала се дължат най-вече на калпавата английска сглобка и малко съжалявам, че не си взех истинска японка, но ще си знам за другия път.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблемите, които ми е създавала се дължат най-вече на калпавата английска сглобка и малко съжалявам, че не си взех истинска японка, но ще си знам за другия път.

Е................хората ти казваха Галант - чистокръвен японец-нинджа а ти.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

E, кой нисан, сглобен в Англия е по-добър от аналогичната хонда, сглобена в Англия...:icon_dance: Да, верно пише акорд, много добър избор, ама надали е бил 3000 лв.

Мисля, че Нисан като моя е по-добър от аналогичната Хонда Сивик от 2004г.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А какъв е твоя Нисан?

 

N16 с френски дизел:icon_thumbup: Който съвсем не е лоша кола, но не съм сигурен, че са точно в един клас със сивик. Освен това сивикът от този период има само един дизел 1,7, който е слабичък, а хондата е тесничка. Не че алмерата е широка, де... Абе здраве да е, важното е да е японско.... или немско, корейско или каквото там....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

N16 с френски дизел:icon_thumbup: Който съвсем не е лоша кола, но не съм сигурен, че са точно в един клас със сивик. Освен това сивикът от този период има само един дизел 1,7, който е слабичък, а хондата е тесничка. Не че алмерата е широка, де... Абе здраве да е, важното е да е японско.... или немско, корейско или каквото там....

N16 2.2dCI е с японски комън рейл дизелов двигател на Нисан YD22DDTi. Горивна система DENSO. В един и същ клас са с Хонда Сивик (така нереченият Голфов клас). Колата ми е на подписа ми. Иначе си мечтая за NISSAN GT-R, като този от аватара ти, колега SLX.

Редактирано от ivo_g
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е................хората ти казваха Галант - чистокръвен японец-нинджа а ти.............

 

 

Повечето хора ме убеждаваха да скачам в нещо немско, по възможност с трилъчева звезда, но тате ми е казвал, че този, който може да си позволи да подържа Мерцедес си го купува нов от магазина и си търсех французойка, а японката беше резервен вариант. И както понякога се случва нещата се получават не точно както си очаквал. Вече бях харесал една Ксантия, когато видях Акорда - с най-големия двигател (прашен - не измит и излъскан, не омаслен, а ПРАШЕН) за това купе, добро обурудване, от последната година, в която се произвежда модела, с ИСТИНСКА сервизна книжка, и предишен собственик инжинер. Нито за миг не ми е минавало през главата, че пробегът изписан на таблото се различава от километрите, които колата е изминала в действителност от както е напуснала мъгливия завод на Роувър, а 90% от колите, които гледах в България бяха скъсани от каране дараци на по 120-130к км. Дилърът също се оказа свестен - показа ми основните забележки по колата - неработещ халоген, леко заяждаща антена и 3-4 драскотини по броните, наблегна, че са отразени в цената и въпреки това успях да сваля над 10% + бонус - автомивка. Единственото, което и липсваше е, че не беше Галант, но го преживях. След това преживях и 2 дефектни стъклоповдигача, едно разкачено чекмедже/жабка, а все ощо не мога да преживея, че единствения, който се нави да ми смени крушката на халогена поиска 70лв за труд и карам без халогени :icon_blush:

 

Другото, което ме дразни е, че в сравнение с Лансъра дето го карам почти редовно тая Хонда си е направо без спирачки, а върви повече :icon_doh: . В началото бях сигурен, че нещо не е наред по спирачките, но 2 сервиза и 3 други такива Хонди ме убедиха, че толкова си спират :mad:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

N16 2.2dCI е с японски комън рейл дизелов двигател на Нисан YD22DDTi. Горивна система DENSO. В един и същ клас са с Хонда Сивик (така нереченият Голфов клас). Колата ми е на подписа ми. Иначе си мечтая за NISSAN GT-R, като този от аватара ти, колега SLX.

 

ДА, YD22DDTi е японски двигател, но на N16 монтират и французина 2.2 dT - B569, който има лоша слава. Както и да е, не му е тук мястото да се надприказваме за нисани. За мечтите знаеш, с достатъчно постоянство и мотивация се сбъдват. ГТР е ненормална кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...