Премини към съдържание

Galant - мнения


Galanten

Препоръчано мнение

Болежките по окачването се появиха и при мен,но не за друго а защото колата вози доста добре по неравности и аз си мислех че мога да профучавам без проблеми.............и сега само сменявам а чукането неспира и неспира :icon_rock: , нооо Galanta не го сменям за нищо :icon_dance:

 

Ами 4 месеца карах с разбит крив носач, смених го .. сега почна и правия да тропа, като чувам тропане и от задните. Проблема при мен е че си ходя по северозапада, а там пътища няма.. всичко са дипки и оране. Но и аз нямам никакво намерение да сменям колата, и мен да ме карат по такива места и аз ще се разбия :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами 4 месеца карах с разбит крив носач, смених го .. сега почна и правия да тропа, като чувам тропане и от задните. Проблема при мен е че си ходя по северозапада, а там пътища няма.. всичко са дипки и оране. Но и аз нямам никакво намерение да сменям колата, и мен да ме карат по такива места и аз ще се разбия :)

 

Aз не мога да си обясня как ще тропа този носач ?!?!??? Tо е възможно и при мен това да е, чукането ми се чува по 2-3 пъти в секунда, сякаш нямам амортисьор и дрънка силно :icon_hmm: , и при теб ли беше същото?

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Aз немога да си обясня как ще тропа този носач ?!?!??? то е вазможно и при мен това да е, чукънето ми се чува по 2-3 пъти в секунда сякаш нямам амотртисьор и дрънка силно :icon_hmm: , и при теб ли беше същото ?

 

Например кривия носач от едната страна е шарнир от другата е тампон, ако се е разбил шарнира припуква и е доста дразнещо, ако ти е заминал тампона тропа не по малко дразнещо.

При мен тропа при потегляне и при смяна на скоростите 1-2, 2-3 или когато карам по павета с дупки.. тропането е все едно някой ти чука с нещо метално отдолу по купето (горе долу в областа на краката). На хубав път потропва само при смяна на скоростите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Например кривия носач от едната страна е шарнир от другата е тампон, ако се е разбил шарнира припуква и е доста дразнещо, ако ти е заминал тампона тропа не по малко дразнещо.

При мен тропа при потегляне и при смяна на скоростите 1-2, 2-3 или когато карам по павета с дупки.. тропането е все едно някой ти чука с нещо метално отдолу по купето (горе долу в областа на краката). На хубав път потропва само при смяна на скоростите.

 

:icon_clap: точно така е и при мен, ето какво е трябвало да сменя, а пък аз сменявах вътрешен накрайник на рейката и тампона който се хваща от щангата с амортисьора за носача. Много благодарности колега :good: заемам се с ремонта :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_clap: точно така е и при мен, ето какво е трябвало да сменя, а пък аз сменявах вътрешен накрайник на рейката и тампона който се хваща от щангата с амортисьора за носача. Много благодарности колега :good: заемам се с ремонта :yes3:

 

Аз много си играх докато разбрах какво е.. отидох на канал с един приятел и давам напред назад като фърлям по рязко съединителя за да се чува как тропа и той гледаше отдолу.. та така разбрах, че идва от там проблема. По добре прегледай кой ти тропа на теб, правия или кривия.. или и двата. Успех дано това се окаже проблема и бързо да го решиш :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегата, дето иска да си взема галант за 4000...малко пари са това за такава кола...Не е евтина поддръжката и на окачването, то шарнири, то носачи, то отпред, то отзад :rolleyes: Не се занимавай, не е за ученици колата, пич. Иначе кефа и динамиката са впечатляващи :drag: особено на шестака, нооо и разхода не е като на 1,6 чист дизел :icon_refuse:

С 2 думи насочи се към по - малка и слаба кола :victory:

 

На мене на моята ми липсват само един два турбокомпресора и определено, задвижване и на задния мост :worthy: :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така е частите не са от най-евтините.. ама не са и от най-чупливите. Но определено си заслужава да наливаш парите за да караш Галантче. Аз съм доволен от това което ми предлага колицата и немом да се оплача, моето е дизелче и ми изкарва разход към 7/100 смесен като си го карам смело :) градско ако го ръчкам се качва малко повече :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам да взема Галан 2.0 GLS (1998-2000г) ... решил съм да отделя до 6000 лв + 1000 за начално "стягане" + 1000 за газов инж. Разглеждах цените на резервните части ... и да си кажа честно някой дори са по-евтни или съпостави с цените на частите на сегашната ми кола (форд ескорт 1.8 д), само тези носачи -( прави и криви ) и проблеми в скоростите за които пишете ме притесняват - имам чувството че почти всички са имали проблеми с това и едва ли не копуваш си кола и ходиш да сменяш носачи и да ти разглабят ск. кутия.

Притесняваме и нещо друго - дали ще мога да намеря майстор, който не само да му викам "майсторе" ,че не му знам името :) ако има някой от Хасково да каже дали има на близо надежден сервиз и резервни части. (или в Пловдив само на 80 км е).

Общо взето не въртя много км. на година (около 8 000 - 10 000 км) карам сравнител внимателно, пазя колата си, технически съм достатъчно грамотен за да извърша някой малък ремонт и профилактика - трябва ми надежна кола за 25% градско и 75% извънградско, да не вися само по сервизи и да се занимавам с "майстори" - става ли Галант-а за мен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам да взема Галан 2.0 GLS (1998-2000г) ... решил съм да отделя до 6000 лв + 1000 за начално "стягане" + 1000 за газов инж. Разглеждах цените на резервните части ... и да си кажа честно някой дори са по-евтни или съпостави с цените на частите на сегашната ми кола (форд ескорт 1.8 д), само тези носачи -( прави и криви ) и проблеми в скоростите за които пишете ме притесняват - имам чувството че почти всички са имали проблеми с това и едва ли не копуваш си кола и ходиш да сменяш носачи и да ти разглабят ск. кутия.

Притесняваме и нещо друго - дали ще мога да намеря майстор, който не само да му викам "майсторе" ,че не му знам името :) ако има някой от Хасково да каже дали има на близо надежден сервиз и резервни части. (или в Пловдив само на 80 км е).

Общо взето не въртя много км. на година (около 8 000 - 10 000 км) карам сравнител внимателно, пазя колата си, технически съм достатъчно грамотен за да извърша някой малък ремонт и профилактика - трябва ми надежна кола за 25% градско и 75% извънградско, да не вися само по сервизи и да се занимавам с "майстори" - става ли Галант-а за мен.

 

Здравей, колега!

 

Галанта ти е идеален за това, което искаш да го ползваш. За скоростната кутия на 2.0 мотора не би трябвало да се притесняваш много, освен ако колата наистина не е на много километри - като цяло май проблемите със ск. кутия са по-често при по-големите двигатели (нека хората, които разбират да кажат). За тези пари би трябвало да си намериш читав екземпляр, а и парите за първоначално обслужване би трябвало да са ти достатъчно, ако не и да ти останат.

 

Има хора от форума и от Ямбол, и от Пловдив, които евентуално биха могли да ти помогнат при избора на Галант, а и при подръжката му.

 

Но всичко зависи от състоянието на колата!

 

Успех и поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега определено с Галанта се пътува доста приятно. Кривият носач се сменя бързо и лесно това не трябва да те притеснява, за правия скоро ще ти кажа :D

Определено за тия пари, които си посочил ще си вземеш кола слънце. За майстори и сервизи тук (Пловдив) немога да ти кажа нищо.. аз моята кола си я ремонтирам по северозапада. Но колегите със сигурност може да те насочат към добри майстори.

Успех с избора и ако си вземеш галант, ще чакаме снимки или да я покажеш лично на някоя сбирчица :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не само, че има майстори в Пловдив, ами там са и най-добрите... :icon_angel:

А пък от Ямбол можеш да вземеш читав Галант,така че...дерзай... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не само, че има майстори в Пловдив, ами там са и най-добрите... :icon_angel:

А пък от Ямбол можеш да вземеш читав Галант,така че...дерзай... :)

 

Остана да му кажем само от къде да вземе бира :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То за бирата, ракията и виното то е ясно :) Там сме силни :)

Казвате, че се намират сервизи, в които знаят какво да правят с Галант-а? Може и някакви контакти да ми дадете, ако гледам някоя кола в Пловдив да се разбирам да я погледнат и в сервиз (аз съм прочел всичко какво трябва да се гледа преди да се купи... но ще вземе много да ми хареса и да не я догледам много-много ).

Към каква кола е по-добре да се ориентирам - нов внос или такава, карана в България?

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първи кординат:

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showuser=3405

 

Втори кординат: :)

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showuser=473

Редактирано от somalietsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

към каква кола е по добре да се ориентирам - нов внос или такава карана в България ?

Първо, не можеш да видиш и разбереш всичко за едно кола. С времето като я купиш и покараш ще виждаш разни неща и ще се питаш "Как не съм го забелязал това досега?". Оптималният вариант е да ти дадат колата за седмица и ако ти хареса, да я платиш. Това много трудно може да стане. Трябва да е някой много твой човек.

Няма еднозначен отговор на въпроса от къде кола - нов внос или от тук. Навсякъде има неподдържани или недостатъчно добре поддържани автомобили. Това зависи от самосъзнанието на собственика/ползващия автомобила. Моята я купих лично от чужбина и някои работи останаха незабелязани тогава. Въпреки че е карана (предполага се) по хубави пътища, от окачването има доста да се желае - омекнали амортисьори и задни пружини, които забелязах впоследствие на пътя и то чак по румънските Карпати. Също така три кормилни накрайника и една главина, която по едно време като подкарах със 140 прови на линейка. Това стана 3 км. - колкото да стъпя на аутобана. Едно по едно виждаш какво не е наред. Просто е невъзможно да видиш всичко. Неизбежно е да се правят ремонти при коли на над 10 години. Всеки модел си има проблемни места и идеална машина няма. Всичко се чупи! Това е положението.

 

Принципно лошото на кола от тук е:

1) употребата й по нашите пътища. При галанта е важно заради сложното окачване. Е, има къде-къде по-сложни, но това специално като окапе е скъпо за подновяване.

2) кварталните майстори, които намират уникални решения за закърпване на положението и когато някой детайл или възел от детайли бъде натоварен от новия собственик, който си мисли, че като е дал 5-6 хил. лева си е купил вечна кола, проблемното място лъсва. Качеството на работа в някои сервизи също е под съмнение.

3) Купуването на кола като Галант обвързва употребата му с доходите в значителна степен. Имам предвид ниските доходи, а не че всеки месец правиш нещо за по 300 лева минимум. Колата не е евтина за поддръжка. Ако шофьорът няма достатъчно доходи, той не може да поддържа колата качествено и навреме. Не че в чужбина няма да е така, но тук е по-вероятно.

За това се сещам в момента.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...