TASSO Публикувано 3 август 2010 Сподели Публикувано 3 август 2010 Болежките по окачването се появиха и при мен,но не за друго а защото колата вози доста добре по неравности и аз си мислех че мога да профучавам без проблеми.............и сега само сменявам а чукането неспира и неспира :icon_rock: , нооо Galanta не го сменям за нищо :icon_dance: Ами 4 месеца карах с разбит крив носач, смених го .. сега почна и правия да тропа, като чувам тропане и от задните. Проблема при мен е че си ходя по северозапада, а там пътища няма.. всичко са дипки и оране. Но и аз нямам никакво намерение да сменям колата, и мен да ме карат по такива места и аз ще се разбия Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ssslavi Публикувано 3 август 2010 Сподели Публикувано 3 август 2010 (редакция) Ами 4 месеца карах с разбит крив носач, смених го .. сега почна и правия да тропа, като чувам тропане и от задните. Проблема при мен е че си ходя по северозапада, а там пътища няма.. всичко са дипки и оране. Но и аз нямам никакво намерение да сменям колата, и мен да ме карат по такива места и аз ще се разбия Aз не мога да си обясня как ще тропа този носач ?!?!??? Tо е възможно и при мен това да е, чукането ми се чува по 2-3 пъти в секунда, сякаш нямам амортисьор и дрънка силно :icon_hmm: , и при теб ли беше същото? Редактирано 3 август 2010 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 3 август 2010 Сподели Публикувано 3 август 2010 Aз немога да си обясня как ще тропа този носач ?!?!??? то е вазможно и при мен това да е, чукънето ми се чува по 2-3 пъти в секунда сякаш нямам амотртисьор и дрънка силно :icon_hmm: , и при теб ли беше същото ? Например кривия носач от едната страна е шарнир от другата е тампон, ако се е разбил шарнира припуква и е доста дразнещо, ако ти е заминал тампона тропа не по малко дразнещо.При мен тропа при потегляне и при смяна на скоростите 1-2, 2-3 или когато карам по павета с дупки.. тропането е все едно някой ти чука с нещо метално отдолу по купето (горе долу в областа на краката). На хубав път потропва само при смяна на скоростите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ssslavi Публикувано 3 август 2010 Сподели Публикувано 3 август 2010 Например кривия носач от едната страна е шарнир от другата е тампон, ако се е разбил шарнира припуква и е доста дразнещо, ако ти е заминал тампона тропа не по малко дразнещо.При мен тропа при потегляне и при смяна на скоростите 1-2, 2-3 или когато карам по павета с дупки.. тропането е все едно някой ти чука с нещо метално отдолу по купето (горе долу в областа на краката). На хубав път потропва само при смяна на скоростите. :icon_clap: точно така е и при мен, ето какво е трябвало да сменя, а пък аз сменявах вътрешен накрайник на рейката и тампона който се хваща от щангата с амортисьора за носача. Много благодарности колега :good: заемам се с ремонта Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 3 август 2010 Сподели Публикувано 3 август 2010 :icon_clap: точно така е и при мен, ето какво е трябвало да сменя, а пък аз сменявах вътрешен накрайник на рейката и тампона който се хваща от щангата с амортисьора за носача. Много благодарности колега :good: заемам се с ремонта Аз много си играх докато разбрах какво е.. отидох на канал с един приятел и давам напред назад като фърлям по рязко съединителя за да се чува как тропа и той гледаше отдолу.. та така разбрах, че идва от там проблема. По добре прегледай кой ти тропа на теб, правия или кривия.. или и двата. Успех дано това се окаже проблема и бързо да го решиш :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 4 август 2010 Сподели Публикувано 4 август 2010 Колегата, дето иска да си взема галант за 4000...малко пари са това за такава кола...Не е евтина поддръжката и на окачването, то шарнири, то носачи, то отпред, то отзад :rolleyes: Не се занимавай, не е за ученици колата, пич. Иначе кефа и динамиката са впечатляващи особено на шестака, нооо и разхода не е като на 1,6 чист дизел :icon_refuse: С 2 думи насочи се към по - малка и слаба кола :victory: На мене на моята ми липсват само един два турбокомпресора и определено, задвижване и на задния мост :worthy: :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 4 август 2010 Сподели Публикувано 4 август 2010 Така е частите не са от най-евтините.. ама не са и от най-чупливите. Но определено си заслужава да наливаш парите за да караш Галантче. Аз съм доволен от това което ми предлага колицата и немом да се оплача, моето е дизелче и ми изкарва разход към 7/100 смесен като си го карам смело градско ако го ръчкам се качва малко повече :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark2avenger Публикувано 4 август 2010 Сподели Публикувано 4 август 2010 Искам да взема Галан 2.0 GLS (1998-2000г) ... решил съм да отделя до 6000 лв + 1000 за начално "стягане" + 1000 за газов инж. Разглеждах цените на резервните части ... и да си кажа честно някой дори са по-евтни или съпостави с цените на частите на сегашната ми кола (форд ескорт 1.8 д), само тези носачи -( прави и криви ) и проблеми в скоростите за които пишете ме притесняват - имам чувството че почти всички са имали проблеми с това и едва ли не копуваш си кола и ходиш да сменяш носачи и да ти разглабят ск. кутия. Притесняваме и нещо друго - дали ще мога да намеря майстор, който не само да му викам "майсторе" ,че не му знам името ако има някой от Хасково да каже дали има на близо надежден сервиз и резервни части. (или в Пловдив само на 80 км е).Общо взето не въртя много км. на година (около 8 000 - 10 000 км) карам сравнител внимателно, пазя колата си, технически съм достатъчно грамотен за да извърша някой малък ремонт и профилактика - трябва ми надежна кола за 25% градско и 75% извънградско, да не вися само по сервизи и да се занимавам с "майстори" - става ли Галант-а за мен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stig Публикувано 4 август 2010 Сподели Публикувано 4 август 2010 Искам да взема Галан 2.0 GLS (1998-2000г) ... решил съм да отделя до 6000 лв + 1000 за начално "стягане" + 1000 за газов инж. Разглеждах цените на резервните части ... и да си кажа честно някой дори са по-евтни или съпостави с цените на частите на сегашната ми кола (форд ескорт 1.8 д), само тези носачи -( прави и криви ) и проблеми в скоростите за които пишете ме притесняват - имам чувството че почти всички са имали проблеми с това и едва ли не копуваш си кола и ходиш да сменяш носачи и да ти разглабят ск. кутия. Притесняваме и нещо друго - дали ще мога да намеря майстор, който не само да му викам "майсторе" ,че не му знам името ако има някой от Хасково да каже дали има на близо надежден сервиз и резервни части. (или в Пловдив само на 80 км е).Общо взето не въртя много км. на година (около 8 000 - 10 000 км) карам сравнител внимателно, пазя колата си, технически съм достатъчно грамотен за да извърша някой малък ремонт и профилактика - трябва ми надежна кола за 25% градско и 75% извънградско, да не вися само по сервизи и да се занимавам с "майстори" - става ли Галант-а за мен. Здравей, колега! Галанта ти е идеален за това, което искаш да го ползваш. За скоростната кутия на 2.0 мотора не би трябвало да се притесняваш много, освен ако колата наистина не е на много километри - като цяло май проблемите със ск. кутия са по-често при по-големите двигатели (нека хората, които разбират да кажат). За тези пари би трябвало да си намериш читав екземпляр, а и парите за първоначално обслужване би трябвало да са ти достатъчно, ако не и да ти останат. Има хора от форума и от Ямбол, и от Пловдив, които евентуално биха могли да ти помогнат при избора на Галант, а и при подръжката му. Но всичко зависи от състоянието на колата! Успех и поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 4 август 2010 Сподели Публикувано 4 август 2010 Колега определено с Галанта се пътува доста приятно. Кривият носач се сменя бързо и лесно това не трябва да те притеснява, за правия скоро ще ти кажа :D Определено за тия пари, които си посочил ще си вземеш кола слънце. За майстори и сервизи тук (Пловдив) немога да ти кажа нищо.. аз моята кола си я ремонтирам по северозапада. Но колегите със сигурност може да те насочат към добри майстори.Успех с избора и ако си вземеш галант, ще чакаме снимки или да я покажеш лично на някоя сбирчица :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 4 август 2010 Сподели Публикувано 4 август 2010 Не само, че има майстори в Пловдив, ами там са и най-добрите... :icon_angel: А пък от Ямбол можеш да вземеш читав Галант,така че...дерзай... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 4 август 2010 Сподели Публикувано 4 август 2010 Не само, че има майстори в Пловдив, ами там са и най-добрите... :icon_angel: А пък от Ямбол можеш да вземеш читав Галант,така че...дерзай... Остана да му кажем само от къде да вземе бира :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark2avenger Публикувано 4 август 2010 Сподели Публикувано 4 август 2010 (редакция) То за бирата, ракията и виното то е ясно Там сме силни Казвате, че се намират сервизи, в които знаят какво да правят с Галант-а? Може и някакви контакти да ми дадете, ако гледам някоя кола в Пловдив да се разбирам да я погледнат и в сервиз (аз съм прочел всичко какво трябва да се гледа преди да се купи... но ще вземе много да ми хареса и да не я догледам много-много ). Към каква кола е по-добре да се ориентирам - нов внос или такава, карана в България? Редактирано 5 август 2010 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 4 август 2010 Сподели Публикувано 4 август 2010 (редакция) Първи кординат:http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showuser=3405 Втори кординат: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showuser=473 Редактирано 4 август 2010 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 4 август 2010 Сподели Публикувано 4 август 2010 към каква кола е по добре да се ориентирам - нов внос или такава карана в България ?Първо, не можеш да видиш и разбереш всичко за едно кола. С времето като я купиш и покараш ще виждаш разни неща и ще се питаш "Как не съм го забелязал това досега?". Оптималният вариант е да ти дадат колата за седмица и ако ти хареса, да я платиш. Това много трудно може да стане. Трябва да е някой много твой човек.Няма еднозначен отговор на въпроса от къде кола - нов внос или от тук. Навсякъде има неподдържани или недостатъчно добре поддържани автомобили. Това зависи от самосъзнанието на собственика/ползващия автомобила. Моята я купих лично от чужбина и някои работи останаха незабелязани тогава. Въпреки че е карана (предполага се) по хубави пътища, от окачването има доста да се желае - омекнали амортисьори и задни пружини, които забелязах впоследствие на пътя и то чак по румънските Карпати. Също така три кормилни накрайника и една главина, която по едно време като подкарах със 140 прови на линейка. Това стана 3 км. - колкото да стъпя на аутобана. Едно по едно виждаш какво не е наред. Просто е невъзможно да видиш всичко. Неизбежно е да се правят ремонти при коли на над 10 години. Всеки модел си има проблемни места и идеална машина няма. Всичко се чупи! Това е положението. Принципно лошото на кола от тук е:1) употребата й по нашите пътища. При галанта е важно заради сложното окачване. Е, има къде-къде по-сложни, но това специално като окапе е скъпо за подновяване.2) кварталните майстори, които намират уникални решения за закърпване на положението и когато някой детайл или възел от детайли бъде натоварен от новия собственик, който си мисли, че като е дал 5-6 хил. лева си е купил вечна кола, проблемното място лъсва. Качеството на работа в някои сервизи също е под съмнение. 3) Купуването на кола като Галант обвързва употребата му с доходите в значителна степен. Имам предвид ниските доходи, а не че всеки месец правиш нещо за по 300 лева минимум. Колата не е евтина за поддръжка. Ако шофьорът няма достатъчно доходи, той не може да поддържа колата качествено и навреме. Не че в чужбина няма да е така, но тук е по-вероятно.За това се сещам в момента. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
starshinata Публикувано 4 август 2010 Сподели Публикувано 4 август 2010 Потърси да купиш кола на колега от форума, аз така направих.....и не сгреших! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.