kalin_dulgerov Публикувано 14 юли 2010 Сподели Публикувано 14 юли 2010 (редакция) Здравейте, какъв е моя галант.... купе, етерна, мотор 4G37,oбикновен карбуратор. Скъсах ангренаж, оказа се че има защита. 1.8gl, никога не ми дават части за него от първият път. По талон - ,,април 1988", не стават от 90,91? Откачих, седан е. Редактирано 15 юли 2010 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steam Публикувано 14 юли 2010 Сподели Публикувано 14 юли 2010 (редакция) Галант шеста генерация с 4G37 двигател --> Какъв е моя галант...скъсах ангренаж...никога не ми дават части за него от първият път...Откачих,sedan Какъв е проблема че нещо се обърках? :blink: Редактирано 14 юли 2010 от steam Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 14 юли 2010 Сподели Публикувано 14 юли 2010 Зравейте ,какъв е моя галант....купе :етерна:,мотор 4G37,oбикновен карбуратор,скъсах ангренаж ,оказа се че има защита 1.8gl. никога не ми дават части за него от първият път,по талон ,,април 1988,не стават стават 90,91,,??? Откачих,sedan Ами дай VIN-a и лесно ще се разбере. Така както го описваш е Е32, който е от 87 до 93г. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro253 Публикувано 15 юли 2010 Сподели Публикувано 15 юли 2010 То с такъв проблем наистина човек може да откачи, но ако си напишеш номера на рамата мисля, че колегите ще ти помогнат доста. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalin_dulgerov Публикувано 15 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 15 юли 2010 JMBSNE32AJZ5001944G37FR5279Това е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 15 юли 2010 Сподели Публикувано 15 юли 2010 Колата ти е декември 87 г..1.8 4G37 така че няма причина да ти объркват частите..Какво точно ти трябва за галанта, та да ти дадем гочен номер на самата част, за да няма объркване.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalin_dulgerov Публикувано 15 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 15 юли 2010 (редакция) Да, ама не. По големия талон е с тези данни - 22.04.1988 г. Второ - трябваха ми странични стъкла, леви. Те ми дават с прави ръбове горе, а моите са обли, бъркат го със старото купе, което прилича на джета. Редактирано 15 юли 2010 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steam Публикувано 15 юли 2010 Сподели Публикувано 15 юли 2010 А откъде се опитваш да си купиш стъкла? Най-лесно ще стане с втора употреба - в подфорума за частите има няколко обяви за Галанти като твоя. ;)Между другото не съм виждал Галант с прави ръбове на стъклата, да не се опитват да ти пробутат някое менте? :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 15 юли 2010 Сподели Публикувано 15 юли 2010 Да, ама не. По големия талон е с тези данни - 22.04.1988 г. Второ - трябваха ми странични стъкла, леви. Те ми дават с прави ръбове горе, а моите са обли, бъркат го със старото купе, което прилича на джета.Талоните не са това което са...:D МВ517485 ти е парт номера на лявото предно стъкло със син оттенък..МВ517487 ти е с бронзов оттенък..Иди с тези номера в магазина и виж какво ще ти предложат.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 15 юли 2010 Сподели Публикувано 15 юли 2010 А за стъклата, най-лесно е да намериш някой такъв на части и срещу 20-30лв на брой да си вземеш оригинални. Единственото с което трябва да се съобразиш е дали е седан или хечбек, но като гледам годината на 90% съм сигурен че е седан. А това в талона е датата на регистрация, а не датата на производство. То и моят е регистриран 92, ама е произведен 88. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalin_dulgerov Публикувано 16 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 16 юли 2010 Благодаря на всички...за сега май разбрах.по принцип съм много доволен от колата,4 години яко каране,никви проблеми...до оня ден в който по баир с 110км натоварен до горе бам и угасна,,,погледнах разпределителния вал не се върти ,а на стартер върти като луда.....колкото и да си тъп разбираш че е ремък ,ангренажен,и стомаха ти става на буца лед ,после теглич и до най близкия сервиз.и затайваш дъх и чакаш да ти кажат колко кобилици клапани и сумата е между 3 и 4 цифрена,,,,,Да ама не смениха всички ремъци,завъртяха няколко пъти коляножия вал на ръка ,премериха компреция и казаха че няма никакви поръжения,,,е това ми обеснете колеги... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steam Публикувано 16 юли 2010 Сподели Публикувано 16 юли 2010 ...сумата е между 3 и 4 цифрена,,,,,Да ама не смениха всички ремъци,завъртяха няколко пъти коляножия вал на ръка ,премериха компреция и казаха че няма никакви поръжения,,,е това ми обеснете колеги...Просто караш Мицубиши! :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalin_dulgerov Публикувано 16 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 16 юли 2010 има ли взаимозаменяемост на части с други или е "автентичен"само за себе си.дайте линкове за мотор ,ел идр...ако обичате де искам да го продам да додам и да взема малко по нов но пак галант.ламарината не е мръднала/на снимката е той/най много малко да се надигнат или сменят задните пружини,тожа е...Благодаря ви пак.не очаквах такъв отклик ако тр да бъда откровен,занимавам се с компютри ако мога да бъда полезен на някой няма грижи,... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.