Премини към съдържание

Затегнати ремъци, но свирят


Препоръчано мнение

Здравейте, колеги, сменил съм и двата обслужващи ремъка, затегнати са добре, но когато запаля колата при студен двигател, ремъците свирят 5-10 секунди и спират. Мислех си, че проблема най-вероятно е в обтяжната ролка на ремъка на климатика, защото лагера й издаваше странни звуци, но като я смених свиренето си остана. Сега съм се прицелил в помпата на хидравликата, мисля че лагера й задържа, защото и тя издава странни звуци, но не съм 100% сигурен, че тя е виновникът. Ако сте имали подобен проблем, моля помагайте.

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги, сменил съм и двата обслужващи ремъка, затегнати са добре, но когато запаля колата при студен двигател, ремъците свирят 5-10 секунди и спират. Мислех си, че проблема най-вероятно е в обтяжната ролка на ремъка на климатика, защото лагера й издаваше странни звуци, но като я смених свиренето си остана. Сега съм се прицелил в помпата на хидравликата, мисля че лагера й задържа, защото и тя издава странни звуци, но не съм 100% сигурен, че тя е виновникът. Ако сте имали подобен проблем, моля помагайте.

Поздрави.

 

Колега, ако ти затега е възможно от там да идва проблема, не съм сигурен дали при износена шайба неможе да се получи такова свирене :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз също имам този проблем, но мен ме съмнява, че може и акомулатора да не държи достатъчно... при теб винаги ли при палене свири? защото при мен проблема е само като колата е била в покой по-дълго време.. примерно една вечер и на сутринта я запаля... или като я оставя на работа и след работа тръгвам... при теб винаги ли свири при палене? Моя проблем най-вероятно е акомулатор...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз също имам този проблем, но мен ме съмнява, че може и акомулатора да не държи достатъчно... при теб винаги ли при палене свири? защото при мен проблема е само като колата е била в покой по-дълго време.. примерно една вечер и на сутринта я запаля... или като я оставя на работа и след работа тръгвам... при теб винаги ли свири при палене? Моя проблем най-вероятно е акомулатор...

 

Пробвай като колата е стояла и запалиш, да пуснеш фарове, халогени.. за да имаш повече консумация и ако свири повече от колко без тях.. давам още един глас за акумулатора :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай като колата е стояла и запалиш, да пуснеш фарове, халогени.. за да имаш повече консумация и ако свири повече от колко без тях.. давам още един глас за акумулатора :)

 

Благодаря за съвета, колега... но не ми прави тези проблеми... поне не съм пробвал още докато свири... той свири макс 5 сек... спре ли да свири си пускам и климатроник и фарове... изобщо нямам никакъв проблем... ремъка си е нов, не знам на сутринта преди да запаля колата трябва да замеря акомулатора колко е пълен.... иначе динамото си ми зарежда добре, но май акомулатора не задържа ...

Редактирано от Akso
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при мен свири, когато е стояла в покой. Обаче това с акумулатора ми е странно, защото след като стартера върти нормално, значи в акумулатора има достатъчно ток. Ако наистина свиренето се получава при по-изтощен акумулатор, значи алтернатора не е съвсем наред. Но тия дни ще си взема старата кола от един приятел. Тя е с нов акумулатор, който ще разменя с този на Галанта ... тогава ще се види.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при мен свири, когато е стояла в покой.

Просто нагегни ремъците с още една идея..:icon_thumbup:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Когато смениш ремъка.. след известно време се поолаби и го натегнах пак, може и при теб да се е поолабил и затова да ти присвирва.. При по-голяма консумация им е по тежко и затова присвирваше при мен и чаках по 1 минута преди да тръгна, но след като натегнах ремъка отново и спря.

Редактирано от SLX
ПоОхлабил, поолабил. От Охлабвам
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами вчера смених ролката и го натегнах. Общо взето ремъка е много стегнат.

 

Колега далеч си ми.. иначе може да отворим капаците и да ги сравним, може пък да имаш още малко мегдан за натягане :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа и при мен го прави така за около 5 сек. при палене откакто си смених ремъците. Предполагам че е от тях, защото са от великата марка Фленор от Евро07. Иначе ги натягах, отхлабвах - има резултат за ден-два и пак същото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днеска ще ходя до бокса и ще ги натегна още, пък ще видим.

 

Ако нямаш положителен резултат.. аз има вероятност в четвъртък вечерта да ходя до софия и ако ти се занимава може да ги погледнем :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа и при мен го прави така за около 5 сек. при палене откакто си смених ремъците. Предполагам че е от тях, защото са от великата марка Фленор от Евро07. Иначе ги натягах, отхлабвах - има резултат за ден-два и пак същото.

 

Ами колега, моя ремък е Gates... мисля, че ми струваше 17 лв... :) ще го натегна малко и ще видим :P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Между другото, имам чувството, че ако го натегна още ще прецакам някой лагер ...

 

Наистина има такава вероятност

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако ремъците са ви Геитс.....от по-новата серия с червените надписи(по-старите бяха с черно-бял надпис), махаите ги. Те си свирят заводски, гадна работа са си......И Фленора е същата боза.

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...