Nickky Публикувано 21 юни 2010 Сподели Публикувано 21 юни 2010 Здравейте, колеги, сменил съм и двата обслужващи ремъка, затегнати са добре, но когато запаля колата при студен двигател, ремъците свирят 5-10 секунди и спират. Мислех си, че проблема най-вероятно е в обтяжната ролка на ремъка на климатика, защото лагера й издаваше странни звуци, но като я смених свиренето си остана. Сега съм се прицелил в помпата на хидравликата, мисля че лагера й задържа, защото и тя издава странни звуци, но не съм 100% сигурен, че тя е виновникът. Ако сте имали подобен проблем, моля помагайте.Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 21 юни 2010 Сподели Публикувано 21 юни 2010 Здравейте, колеги, сменил съм и двата обслужващи ремъка, затегнати са добре, но когато запаля колата при студен двигател, ремъците свирят 5-10 секунди и спират. Мислех си, че проблема най-вероятно е в обтяжната ролка на ремъка на климатика, защото лагера й издаваше странни звуци, но като я смених свиренето си остана. Сега съм се прицелил в помпата на хидравликата, мисля че лагера й задържа, защото и тя издава странни звуци, но не съм 100% сигурен, че тя е виновникът. Ако сте имали подобен проблем, моля помагайте.Поздрави. Колега, ако ти затега е възможно от там да идва проблема, не съм сигурен дали при износена шайба неможе да се получи такова свирене :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Akso Публикувано 21 юни 2010 Сподели Публикувано 21 юни 2010 Колега, аз също имам този проблем, но мен ме съмнява, че може и акомулатора да не държи достатъчно... при теб винаги ли при палене свири? защото при мен проблема е само като колата е била в покой по-дълго време.. примерно една вечер и на сутринта я запаля... или като я оставя на работа и след работа тръгвам... при теб винаги ли свири при палене? Моя проблем най-вероятно е акомулатор... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 21 юни 2010 Сподели Публикувано 21 юни 2010 Колега, аз също имам този проблем, но мен ме съмнява, че може и акомулатора да не държи достатъчно... при теб винаги ли при палене свири? защото при мен проблема е само като колата е била в покой по-дълго време.. примерно една вечер и на сутринта я запаля... или като я оставя на работа и след работа тръгвам... при теб винаги ли свири при палене? Моя проблем най-вероятно е акомулатор... Пробвай като колата е стояла и запалиш, да пуснеш фарове, халогени.. за да имаш повече консумация и ако свири повече от колко без тях.. давам още един глас за акумулатора Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Akso Публикувано 21 юни 2010 Сподели Публикувано 21 юни 2010 (редакция) Пробвай като колата е стояла и запалиш, да пуснеш фарове, халогени.. за да имаш повече консумация и ако свири повече от колко без тях.. давам още един глас за акумулатора Благодаря за съвета, колега... но не ми прави тези проблеми... поне не съм пробвал още докато свири... той свири макс 5 сек... спре ли да свири си пускам и климатроник и фарове... изобщо нямам никакъв проблем... ремъка си е нов, не знам на сутринта преди да запаля колата трябва да замеря акомулатора колко е пълен.... иначе динамото си ми зарежда добре, но май акомулатора не задържа ... Редактирано 21 юни 2010 от Akso Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nickky Публикувано 21 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 21 юни 2010 И при мен свири, когато е стояла в покой. Обаче това с акумулатора ми е странно, защото след като стартера върти нормално, значи в акумулатора има достатъчно ток. Ако наистина свиренето се получава при по-изтощен акумулатор, значи алтернатора не е съвсем наред. Но тия дни ще си взема старата кола от един приятел. Тя е с нов акумулатор, който ще разменя с този на Галанта ... тогава ще се види. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 21 юни 2010 Сподели Публикувано 21 юни 2010 И при мен свири, когато е стояла в покой. Просто нагегни ремъците с още една идея..:icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 21 юни 2010 Сподели Публикувано 21 юни 2010 (редакция) Когато смениш ремъка.. след известно време се поолаби и го натегнах пак, може и при теб да се е поолабил и затова да ти присвирва.. При по-голяма консумация им е по тежко и затова присвирваше при мен и чаках по 1 минута преди да тръгна, но след като натегнах ремъка отново и спря. Редактирано 21 юни 2010 от SLX ПоОхлабил, поолабил. От Охлабвам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nickky Публикувано 21 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 21 юни 2010 Ами вчера смених ролката и го натегнах. Общо взето ремъка е много стегнат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 21 юни 2010 Сподели Публикувано 21 юни 2010 Ами вчера смених ролката и го натегнах. Общо взето ремъка е много стегнат. Колега далеч си ми.. иначе може да отворим капаците и да ги сравним, може пък да имаш още малко мегдан за натягане :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 21 юни 2010 Сподели Публикувано 21 юни 2010 Да ти кажа и при мен го прави така за около 5 сек. при палене откакто си смених ремъците. Предполагам че е от тях, защото са от великата марка Фленор от Евро07. Иначе ги натягах, отхлабвах - има резултат за ден-два и пак същото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nickky Публикувано 21 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 21 юни 2010 Днеска ще ходя до бокса и ще ги натегна още, пък ще видим. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 21 юни 2010 Сподели Публикувано 21 юни 2010 Днеска ще ходя до бокса и ще ги натегна още, пък ще видим. Ако нямаш положителен резултат.. аз има вероятност в четвъртък вечерта да ходя до софия и ако ти се занимава може да ги погледнем :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Akso Публикувано 21 юни 2010 Сподели Публикувано 21 юни 2010 Да ти кажа и при мен го прави така за около 5 сек. при палене откакто си смених ремъците. Предполагам че е от тях, защото са от великата марка Фленор от Евро07. Иначе ги натягах, отхлабвах - има резултат за ден-два и пак същото. Ами колега, моя ремък е Gates... мисля, че ми струваше 17 лв... ще го натегна малко и ще видим :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nickky Публикувано 21 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 21 юни 2010 Между другото, имам чувството, че ако го натегна още ще прецакам някой лагер ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 21 юни 2010 Сподели Публикувано 21 юни 2010 Между другото, имам чувството, че ако го натегна още ще прецакам някой лагер ... Наистина има такава вероятност Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 21 юни 2010 Сподели Публикувано 21 юни 2010 (редакция) Ако ремъците са ви Геитс.....от по-новата серия с червените надписи(по-старите бяха с черно-бял надпис), махаите ги. Те си свирят заводски, гадна работа са си......И Фленора е същата боза. Редактирано 21 юни 2010 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 21 юни 2010 Сподели Публикувано 21 юни 2010 И си вземете поне Mitsoboshi, не свирят дори и след яко претоварване ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nickky Публикувано 22 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 22 юни 2010 Ако искаш ми изпрати номера на рамата и ще проверя какво мога да ти предложа.Пратих ВИН. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.