Niko Публикувано 20 юни 2010 Сподели Публикувано 20 юни 2010 Говоря за смяна на 1.6MPI (90 или 101 коня) с 2-литровия двигател добре познат в Галантите.Визирам по-скоро втората Каризма - след 99-та. Макар, че двигателя и скоростите като че ли са същите и при първия модел. Интересува ме може ли да се направи относително безпроблемно?Ще има ли проблем заради скоростите и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 30 юни 2010 Сподели Публикувано 30 юни 2010 Говоря за смяна на 1.6MPI (90 или 101 коня) с 2-литровия двигател добре познат в Галантите.Визирам по-скоро втората Каризма - след 99-та. Макар, че двигателя и скоростите като че ли са същите и при първия модел. Интересува ме може ли да се направи относително безпроблемно?Ще има ли проблем заради скоростите и т.н. Не съм много сигурен , но по някакви спомени май двата двигателя са различна дирекция . На каризмата е от ляво ангренажа , а на галанта от дясно . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 30 юни 2010 Сподели Публикувано 30 юни 2010 Интересува ме може ли да се направи относително безпроблемно?Ще има ли проблем заради скоростите и т.н.Може да се направи, но не е безпроблемно..Освен различните скорости и полуоските на Галанта са по дълги и си е доста преправяне .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 30 юни 2010 Сподели Публикувано 30 юни 2010 Вероятно ще по-лесно ще е да се сложи двувал 4G93 - слага се на MSX версията, на колтовете, сигурно и на старите галанти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 30 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 30 юни 2010 Може да се направи, но не е безпроблемно..Освен различните скорости и полуоските на Галанта са по дълги и си е доста преправяне .. Това ме интересуваше.С две думи - вариантът е Галант. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 30 юни 2010 Сподели Публикувано 30 юни 2010 Ама да си вземеш 2.5, че двулитровия няма да е кой-знае колко по-вървежен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 1 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 1 юли 2010 Да ти кажа Пламен би ми решил проблема генерално, ако сложи LPi уредба на GDI двигателите. Срещу втора генерация Каризма с GDI (+LPi) двигател, не виждам какво ще и излезне насреща в този ценови клас.Говоря за цялостно представяне. Ако се направи една графика, която да отразява надеждността и всички удобства отнесени към цената -вторият в класацията няма да е дори близо до нея. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angel P Публикувано 15 юли 2010 Сподели Публикувано 15 юли 2010 LPi инжекцион течна фаза ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 15 юли 2010 Сподели Публикувано 15 юли 2010 Да, до колкото знам проблема е как да се вкара газта в горивната система, има една тема разисквано е. DJ-я беше разправял, че скоро ще има такъв експреримент, но още няма информация по проекта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.