gak Публикувано 17 юни 2010 Сподели Публикувано 17 юни 2010 (редакция) Когато колата не се кара околo две седмици акумулатора се изтoщава.Възможно ли е да има консумация при изваден ключ? И може ли да се появи някакъв проблем, ако се сваля клемата на акумулатора, когато не се кара за по дълго време? Редактирано 19 юни 2010 от rosko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 17 юни 2010 Сподели Публикувано 17 юни 2010 http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=13954&st=0&p=148687&hl=клещи&fromsearch=1entry148687 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gak Публикувано 18 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 18 юни 2010 Благодаря Peter G ! След няколко измервания установих, че тока който консумира при изваден ключ е 25 милиампера, а тока на едно друго мицубиши (същия модел и година) е 8 милиампера.Какво може да означава това ? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 18 юни 2010 Сподели Публикувано 18 юни 2010 Благодаря Peter G ! След няколко измервания установих, че тока който консумира при изваден ключ е 25 милиампера, а тока на едно друго мицубиши (същия модел и година) е 8 милиампера.Какво може да означава това ? :icon_hmm: Не може 25 милиампера да съборят акумулатора. Някъде другаде е проблема. Пробвай с друг акумулатор да постои. Щот има и саморазряд, ако е по-стар акумулатора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 18 юни 2010 Сподели Публикувано 18 юни 2010 Колега за да сме по-точни би ли обяснил, на какъв обхват включваш уреда като мериш тока в покой, и какви показания ти показва уреда.Пример обхват 20А показания 0,25 което ще рече 250 милиампера! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasko Публикувано 19 юни 2010 Сподели Публикувано 19 юни 2010 (редакция) Има вероятност при наличие на аларма тя да консумира, ако е дала фира. Също така, както колегите казват, акумулатора ако е стар, той се саморазрежда. Измери на запален двигател + и - колко напрежение дава. Трябва да е около 14Волта. Премери и само акумулатора, който трябва да е около 12,8В +,- Редактирано 19 юни 2010 от rosko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
exigo Публикувано 21 юни 2010 Сподели Публикувано 21 юни 2010 Има вероятност при наличие на аларма тя да консумира, ако е дала фира. Също така, както колегите казват, акумулатора ако е стар, той се саморазрежда. Измери на запален двигател + и - колко напрежение дава. Трябва да е около 14Волта. Премери и само акумулатора, който трябва да е около 12,8В +,- Аз също мисля че най-голямата вероятност е алармата. :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gak Публикувано 25 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 25 юни 2010 Колега за да сме по-точни би ли обяснил, на какъв обхват включваш уреда като мериш тока в покой, и какви показания ти показва уреда.Пример обхват 20А показания 0,25 което ще рече 250 милиампера! На обхват 200 милиампера показва околу 25,3Акомулатора е 12,6 V и май проблема наистина е от старостта.Аларма има, но тя е добавена допълнително и може да се изключва и когато я изключа тока пада с 1,5 - 2 милиампера. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Draven Публикувано 1 юли 2010 Сподели Публикувано 1 юли 2010 Здравейте,аз имам подобен въпрос.Искам да ви попитам възможно ли е ако съм забравил фаровете за около 5 часа и да ми падне акумулатора толкова,че да не мога да си отключа колата....просто нямаше ток дори за алармата?акулулатора е нов Varta 44 A . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.