Премини към съдържание

Запалителна система


Препоръчано мнение

Колата ми отказа да пали, :mitsu-smiley: Галант 1.8 GL, казаха ми че имам изронени зъби на венеца на маховика.От каде мога да си закупя такъв - 2-ра ръка и може ли да се обръща наобратно. Инетрересуват ме и схеми на двигател и ЕЛ уредба.. Предварително мерси;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата ми отказа да пали, :mitsu-smiley: Галант 1.8 GL, казаха ми че имам изронени зъби на венеца на маховика.От каде мога да си закупя такъв - 2-ра ръка и може ли да се обръща наобратно. Инетрересуват ме и схеми на двигател и ЕЛ уредба.. Предварително мерси;)

Дали наистина е така,малко ме съмнява.......по скоро може да е короната на бендикса на стартера, маховик току така не се скапва:icon_hmm:

Коя година е и кой модел е Галант???Така както го усещам ,мисля че говориш за Е32А модела или преди 94 година............... :)

При всички положения трябва да се свали и имаш два варианта.........единия е да се търси втора ръка по автоморгите, другия е нов, и най добре е да се провери от някой Хюндай дали няма да стане........нов маховик там е около 300-400лв.Би било добре да се смени и съединителя , пак от там. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Възможно е да има изронени зъби на маховика на двигателя, но както казва DJ Tymbi, за короната на бендикса на стартера, тя трябва да е "стържела" доста дълго.

Отворихте ли да видите в какво състояние е, може да го завъртите на 90 градуса, но няма да има голям ефект. По-добре търси втора употреба. От Хюндай са еднакви. За двулитровата съм сигурен, но за товоята не съм имал такъв случай и по-добре го свалете и с него проверка на място.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:rulez: Моделът е GALANT 4G37... SEDAN 1.8GL, np. Април 88 :mitsu-smiley: Колата е железна, върви перфектно, няма изгнило никаде и е с много екстри. Това с паленето е единствения ми проблем. Сектора с леко изронени зъби е от порядъка на 5-6 зъба и то само фаските. Ще се опитам да го обърна, но кажете ми от кой модел Хюндай точно става?! Неочаквах че толкова бързо ще се отзовете. Калин - Плевен :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:rulez: Моделът е GALANT 4G37... SEDAN 1.8GL, np. Април 88 :mitsu-smiley: Колата е железна, върви перфектно, няма изгнило никаде и е с много екстри. Това с паленето е единствения ми проблем. Сектора с леко изронени зъби е от порядъка на 5-6 зъба и то само фаските. Ще се опитам да го обърна, но кажете ми от кой модел Хюндай точно става?! Неочаквах че толкова бързо ще се отзовете. Калин - Плевен :icon_thumbup:

Хюндай Елантра до 97 година или Хюндай Соната 1 до 94 година......... :D и по честичко влизай за да не очакваш че толкова бързо ще се отзовем....... :D :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хора, помагайте, напрраво се отчаях тотално. Ходих на 4 сервиза,купих 2 бендикса по 36 лв. и дадох още 60 лв. да ми обърнат венеца на маховика и .......не става.пак се качва в/у зъбите и се чува бзззззз, от магазина за японски части ми се изсмяха като казах за Хюндая и заименяемостта на частите,и ми дадоха тел . на представителството на Хюндай за БГ да си питам дали са еднакви....Няма да стане така, дайте ми някакви тел. на морги ж Сф, Луковит и др. места, да си взема 2 употреба ,пък колкото искара.....13 дни по плевенските майстори и нищо....200 лв. назади сутрин бутам красавеца на рамо.....търся венец, или венеца с мааховика да ми пише.....модела е 1.8 бензин,седан 1988 година, рама - JMBSNE32JBMSNE32AJZ500194,MOTOR-4G37FR5279

 

 

 

Моля, пишете на кирилица...........

от модератора....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Hora, pomagaite,napravo se ot4aiax totalno!Xodix na 4 serviza,kupix 2 bendixa po 36lv.i dadox 60lv.da mi oburnat veneza na maxovika. i......ne stava.pak se ka4va v\u zubite i pravi bzzzzz.ot magazina za iaponki mi se ismiaxa kato kazax za hundaia i vzaimozameniaemosta na 4astite,i mi dadoxa tel.na predst. na hundai za Bulg. da si pitam dali sa ednakvi.O...x niama da stane taka,daite mi niakakvi telefoni na morgi v Sofia Lukovit,idr mesta da si vzema vra upotr,puk kolkoto izkara,napravo 6te otka4a,13dena po Plevenskite tupi maistori ,200lv.nazad i sutrin butam krasaveza na ramo,Ako niakoi moze da mi kaze kude moga da nameria venez,ili maxovik s venez,da mi pi6e,niama da mu ostana dlujnik,modela be6e 1.8 benzin ,sedan,1988,rama-JBMSNE32AJZ500194,MOTOR-4G37FR5279.

 

Моля, пишете на кирилица! Писането на шльоковица, маймуница и всякакви производни е забранено в нашия форрум.

Справка: Правила на форума, горе в ляво на страницата, точно под знака :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

съжалявам не веше умишлено

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Провери на телефон 02/9318105; 02/8327151 - това е един магазин за японски втора употреба/Христо Ботев 100/ . Магазина го държат ливанци - питай за твоя маховик. На по е сигурно да го донесеш в София, в магазина, защото в момента човека който що годе разбира е в Япония за части. Може да ползуваш и мойто име /Милко/, за да бъдат по внимателни.

Успех. Пиши после едно ЛС, за да знам какво е станало и как са се отнесли.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Ходих в Софиа и купих маховик с венец,купих и трети бендикс,колата запо4на да пали,но на 4,5палениа прави ;чат.чат.......не6то не 6те да захапе,смених и два 6алтера,до тук сум на 220лв.какво да правя?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хм, защо не я видях тази тема по-рано... Имал съм този проблем на други коли. Не си действал в правилната последователност. Щом са били повредени само фаските на зъбите на венеца НИКАКВА смяна не е наложителна докато не се убедиш, че със стартера всичко е наред. Стартера се сваля и се подава напрежение само на бобината на бендикса. Гледа се хода на зъбното колело, като чрез настройки се търси максималното му излизане напред. Предполагам, че при теб това е причината при изредените симптоми. Може да имаш изкривена вилка, щом при нова бобина не зацепва както трябва и не може да завърти, а се чува само чат

Имай предвид, че нов маховик е кофти решение особено при бързооборотните митсута, защото той се балансира ЗАДЪЛЖИТЕЛНО с коляновия вал и смяната му ей така може да доведе до вибраций!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...