Премини към съдържание

SRS и клаксон


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

Светна ми SRS-а на таблото и клаксона спря да свири. След боядисване на предна и задна броня (задната беше свалена). На SRS-а проверих кабелите около коланите и патроните, но са си ОК. Клаксона го свалих и на късо работи. Бушоните са здрави. Дали имат връзка SRS-а, клаксона, а даже и AirBag? Признавам, че съм скаран с токовете и не съм ползвал инструменти за мерене на ток.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти!

Като гледам схемата, управлението на клаксона е в кутията с релета и предпазители в двигателния отсек, зад въздушният филтър. Предпазителят е №3, който е 10А, релето за клаксона е А-67х. Има две схеми, на изпълнение за клаксоните. Твоята Каризма, коя година е?

http://i40.tinypic.com/2zjiaut.jpg

Редактирано от didov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карам колата от 2г. и през това време волана не е свалян. Проверих всички предпазители и са здрави. Каризмата е 1996г., 1600см2, 90к.с.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проверете спиралния кабел и връзките му. (или там както се казваше). Ако е станало едновременно сигурно е в кабелите на волана. Една диагностика и ще си каже най-точно къде е проблема.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти!

Като гледам схемата, управлението на клаксона е в кутията с релета и предпазители в двигателния отсек, зад въздушният филтър. Предпазителят е №3, който е 10А, релето за клаксона е А-67х. Има две схеми, на изпълнение за клаксоните. Твоята Каризма, коя година е?

http://i40.tinypic.com/2zjiaut.jpg

За съжаление тази схема нищо не ми говори.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не искам да те обиждам схемите говорят на тези, които могат да ги разчитат, да се оправят с тях. :)Ти си явно за ракийката и салатката.Трябва да се измери всичко с уред, волтметър, веригопроверител, а не да се гадае.Системата SRS е сериозна, и трябва да се внимава много.Нека да я преслуша специалист, покажи му тази схема за клаксона.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не искам да те обиждам схемите говорят на тези, които могат да ги разчитат, да се оправят с тях. :)Ти си явно за ракийката и салатката.Трябва да се измери всичко с уред, волтметър, веригопроверител, а не да се гадае.Системата SRS е сериозна, и трябва да се внимава много.Нека да я преслуша специалист, покажи му тази схема за клаксона.

Аз нали затова питам дали имат връзка, защото когато отида при майстора да знам какво да му кажа, а не той тепърва да открива топлата вода. Когато купих колата, ходих да погледнат климатика и ми казаха първо да сменя филтъра. Четох, търсих, обърнах колата за този филтър, а то няма такъв. Не искам да ми се случва отново нещо толкова елементарно, което да доведе до загуба на време, нерви и пари. Не е нужно да съм електро образован за да си проверя кабелните обувки дали са зацапани или да сменя крушка, филтър, свещи и др. Между другото съм оттдаден на шоколада.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...