lacky_boy Публикувано 6 Май 2010 Сподели Публикувано 6 Май 2010 Здравейте колеги,Светна ми SRS-а на таблото и клаксона спря да свири. След боядисване на предна и задна броня (задната беше свалена). На SRS-а проверих кабелите около коланите и патроните, но са си ОК. Клаксона го свалих и на късо работи. Бушоните са здрави. Дали имат връзка SRS-а, клаксона, а даже и AirBag? Признавам, че съм скаран с токовете и не съм ползвал инструменти за мерене на ток. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 6 Май 2010 Сподели Публикувано 6 Май 2010 Волана свалян ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didov Публикувано 6 Май 2010 Сподели Публикувано 6 Май 2010 (редакция) Здрасти!Като гледам схемата, управлението на клаксона е в кутията с релета и предпазители в двигателния отсек, зад въздушният филтър. Предпазителят е №3, който е 10А, релето за клаксона е А-67х. Има две схеми, на изпълнение за клаксоните. Твоята Каризма, коя година е?http://i40.tinypic.com/2zjiaut.jpg Редактирано 6 Май 2010 от didov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lacky_boy Публикувано 7 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 7 Май 2010 Карам колата от 2г. и през това време волана не е свалян. Проверих всички предпазители и са здрави. Каризмата е 1996г., 1600см2, 90к.с. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 8 Май 2010 Сподели Публикувано 8 Май 2010 (редакция) Проверете спиралния кабел и връзките му. (или там както се казваше). Ако е станало едновременно сигурно е в кабелите на волана. Една диагностика и ще си каже най-точно къде е проблема. Редактирано 8 Май 2010 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lacky_boy Публикувано 10 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 10 Май 2010 Здрасти!Като гледам схемата, управлението на клаксона е в кутията с релета и предпазители в двигателния отсек, зад въздушният филтър. Предпазителят е №3, който е 10А, релето за клаксона е А-67х. Има две схеми, на изпълнение за клаксоните. Твоята Каризма, коя година е?http://i40.tinypic.com/2zjiaut.jpgЗа съжаление тази схема нищо не ми говори. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Borislavv Публикувано 10 Май 2010 Сподели Публикувано 10 Май 2010 Колега, не искам да те обиждам схемите говорят на тези, които могат да ги разчитат, да се оправят с тях. Ти си явно за ракийката и салатката.Трябва да се измери всичко с уред, волтметър, веригопроверител, а не да се гадае.Системата SRS е сериозна, и трябва да се внимава много.Нека да я преслуша специалист, покажи му тази схема за клаксона. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lacky_boy Публикувано 11 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 11 Май 2010 Колега, не искам да те обиждам схемите говорят на тези, които могат да ги разчитат, да се оправят с тях. Ти си явно за ракийката и салатката.Трябва да се измери всичко с уред, волтметър, веригопроверител, а не да се гадае.Системата SRS е сериозна, и трябва да се внимава много.Нека да я преслуша специалист, покажи му тази схема за клаксона.Аз нали затова питам дали имат връзка, защото когато отида при майстора да знам какво да му кажа, а не той тепърва да открива топлата вода. Когато купих колата, ходих да погледнат климатика и ми казаха първо да сменя филтъра. Четох, търсих, обърнах колата за този филтър, а то няма такъв. Не искам да ми се случва отново нещо толкова елементарно, което да доведе до загуба на време, нерви и пари. Не е нужно да съм електро образован за да си проверя кабелните обувки дали са зацапани или да сменя крушка, филтър, свещи и др. Между другото съм оттдаден на шоколада. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.