Премини към съдържание

Borislavv

Потребители
  • От него общо

    17
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Varna

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    carisma 1.6 GL 90 ks 1997
  • Интереси
    svarzani s tehnikata

Borislavv's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Borislavv

    SRS и клаксон

    Колега, не искам да те обиждам схемите говорят на тези, които могат да ги разчитат, да се оправят с тях. Ти си явно за ракийката и салатката.Трябва да се измери всичко с уред, волтметър, веригопроверител, а не да се гадае.Системата SRS е сериозна, и трябва да се внимава много.Нека да я преслуша специалист, покажи му тази схема за клаксона.
  2. Правих и този опит, откачих ремъка от генератора, оставих само на климатика и хидравличната помпа, пак просвирва.
  3. Първата ми работа когато почна да просвирва е да сменя ремъка, сложих чисто нов. Майсторите правиха няколко опита, един път с хлабав ремък, друг път с натегнат ремък, и пак си просвирва. Лагера на климатика и него го смених понеже и климатика се върти да не е от него, но не е от климатика.
  4. Преди да търся друга помпа питах майсторите и те си приказваха, възможно ли е да пребоксува ремъка за секунди ако се товари хидравличната течност по магистралата и тогава да просвирва.Просвирва когато е студена колата, когато загрее рядко се обажда.Има един клапан с кабел на помпата, какво точно му е предназначението, откъде може да товари евентуално друго което може да задържа течноста да не церкулира.Като подам рязко газ тогава просвирва.
  5. Здравейте, от къде мога да намеря документация за тази хидравлечна помпа, какво и е вътрешното разположение,как се разглобява.Чертежи някакви.Все ми просвирва от време на време тази помпа.
  6. Borislavv

    Автоматичен смукач

    Здравейте, какви са точно оборотите на колата както следва.Когато е на смукач, когато е студена, когато я загрята.Двигателя е 4G92 1.6 - 1997г
  7. И аз да попитам за оборотите! Когато се запали колко оборота трябва да са.Когато е загрята и двигателят е в нормите по температура, колко трябва да показва оборотомера.И когато е на смукач.При мен се получава следното, като запаля оборотомера отива на 2000.После пада под 1000.А когато е загрята отива към 200-300.Какви са нормалните обороти при различните режими на работа на двигателя 4G92 1.6 90ph. MPI впръскване.
  8. Здравей колега. Пуснах една тема точно за хидравличната помпа.Ето тук - http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=16286. Запознат ли си как става разглобяването на тази помпа! Не мога да намеря инфо каква е последователноста и какви са характерните неща.
  9. Никой ли не е разглобявал такава помпа.Като модел е от кръглите.Какво може да просвирва на тази хидравлична помпа.Не зависи от завиването на волана, като се остави на място, пак се чува този тънък звук.
  10. Поздрав на всички.От известно време започна да ми просвирва хидравличната помпа.До като разбера какво ми свири минаха няколко дни в търсене.Просвирва от време на време с много тънък звук.Мислехме че е от компресора на климатика, но си смених лагера на климатика, така че отпада от там да свири.После за ремъка, правих проби един път го оставих хлабав, после натегнат и в двата случая се появява този звук.Остана само тази хидравлична помпа от нея да е това свирене.Като махна ремъка и не се върти хидравличната помпа, не свири.Питането ми е, вътре какво може да свири в тази помпа, нали се смазва с масло като се въртят частите.Лагерите отделно ли са от маслото или се обливат от маслото.Как мога да си сменя лагерите на тази помпа, че да спре това просвирване.
  11. Имам въпрос към вас! Как се маха средната конзола там където са копчетата за парното, включването на вентилатора, радиото, стойката с чашите за кафе. Искам да извадя тази цялата средна конзола. Как е хваната тя, с видии ли, на кои места!
  12. Мерси колега, а откъде трябва да се почне, за да се смени съединителя, в каква последователност.Сега ще ви разсмея.Майсторите ми викат намери ни чертежите че като я отворим и да се разхварчат разни чаркове, не можем им намерим после мястото къде са биле.
  13. Днес ходих при няколко Варненски майстори, като чуят за Мицубиши каризма и започват да се чешат по главите.Единият ми каза, ако било от каре щяло да чука и при завоите когато свивам много.А то не чука при завиване.На първичния вал така ли просвирва лагера, кутията ли трябва да се отваря да се отстрани.Как се сменя този лагер.За притескателния лагер, трябва да се отцепи кутията за да се провери, това го разбрах.Има ли някъде упътване последователноста на разглобяване при смяна на съединител.Това ми трябва да им покажа на майсторите, нямам възможност да дойда до Пловдив или София.За съединителя не можах да намеря упътване.
  14. Номера на рамата ми е - XMCLNDA1AVF....Ще се радвам ако можеш да ми помогнеш.И това чукане, не мога да го разбера от къде идва,прави го само когато е в движение, като прилашква колата и се получава, или при рязко тръгване от място.
  15. Мерси, но го няма точно за съединителя в описанията.И аз преди го търсих из Manuala, нищо не можах да намеря.Да не би да са пропуснали страницата за съединителя!
×
×
  • Създаване...