Премини към съдържание

Относно климатроника


Цеци

Препоръчано мнение

Здравейте на всички. Искам да попитам относно климатроника че наскоро си взех дизелов Галант 98год. Каква е разликата когато е включен климатроника и се появи само снежинката от това когато до снежинката има надпис ЕКО. Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички. Искам да попитам относно климатроника че наскоро си взех дизелов Галант 98год. Каква е разликата когато е включен климатроника и се появи само снежинката от това когато до снежинката има надпис ЕКО. Благодаря предварително.

 

Потърси из форума има писано :

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=1650&st=0&p=15477&hl=%EA%EB%E8%EC%E0%F2%F0%EE%ED%E8%EA&fromsearch=1entry15477

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В режим Ауто и снежинка, компресора се пуска винаги, дори и зимата, като единствения контрол на това кога е зацепен компресора е от датчика на налягането в системата и от температурата на вътрешния климатичен радиатор (като достигне 5 градуса, спира компресора). Този режим, макар и и по подразбиране след включване от врътката, е полезен при влажно време, когато се запотяват стъклата лесно, тъй-като страничен ефект от работата на компресора е изсушаването на въздуха (ето още една причина защо е важно да се сменя филтър-дехидратора редовно - на 2 или 3 години). По същата причина при пускане в режим на обдухване на предния прозорец, компресора се пуска също при всякакви външни температури. При режим Ауто, 'Еко' +снежинка, системата включва компресора само когато е необходимо, зимата под 5 градуса навън не го пуска изобщо, през останалото време го пуска по-рядко, когато е необходимо изстудяване на входящия въздух за да може да се достигне и поддържа зададената температура. Съответно при жега навън, разлика с чисто Ауто сигурно няма да има, но при температури под 20 градуса околни, компресора зацепва чувстително по-рядко.

Ако винаги се пуска само на еко+* и не може да се превключи на само *, това най-вероятно значи че няма достатъчно фреон в система (има теч някъде), за това компресора не се пуска превантивно (пресостата не позволява) и най-добре е да се кара колата на климатикаджия да я замери кво има и кво няма.

 

Ами това е, според моя опит и каквото разбрах след прочит на упътването.

 

Поздрави.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само ще си позволя да поправя малко колегата Димитров... филтър дехидратора е от значение за климатичната система от гледна точка на това, че усвоява влагата вътре в климатичната система, а не от вън. Изсушаването на прозорците е факто от студения въздух, който както знаем е сух, или със влажност много близка до 0%.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...