Цеци Публикувано 22 април 2010 Сподели Публикувано 22 април 2010 Здравейте на всички. Искам да попитам относно климатроника че наскоро си взех дизелов Галант 98год. Каква е разликата когато е включен климатроника и се появи само снежинката от това когато до снежинката има надпис ЕКО. Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 22 април 2010 Сподели Публикувано 22 април 2010 Здравейте на всички. Искам да попитам относно климатроника че наскоро си взех дизелов Галант 98год. Каква е разликата когато е включен климатроника и се появи само снежинката от това когато до снежинката има надпис ЕКО. Благодаря предварително. Потърси из форума има писано :http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=1650&st=0&p=15477&hl=%EA%EB%E8%EC%E0%F2%F0%EE%ED%E8%EA&fromsearch=1entry15477 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 22 април 2010 Сподели Публикувано 22 април 2010 (редакция) В режим Ауто и снежинка, компресора се пуска винаги, дори и зимата, като единствения контрол на това кога е зацепен компресора е от датчика на налягането в системата и от температурата на вътрешния климатичен радиатор (като достигне 5 градуса, спира компресора). Този режим, макар и и по подразбиране след включване от врътката, е полезен при влажно време, когато се запотяват стъклата лесно, тъй-като страничен ефект от работата на компресора е изсушаването на въздуха (ето още една причина защо е важно да се сменя филтър-дехидратора редовно - на 2 или 3 години). По същата причина при пускане в режим на обдухване на предния прозорец, компресора се пуска също при всякакви външни температури. При режим Ауто, 'Еко' +снежинка, системата включва компресора само когато е необходимо, зимата под 5 градуса навън не го пуска изобщо, през останалото време го пуска по-рядко, когато е необходимо изстудяване на входящия въздух за да може да се достигне и поддържа зададената температура. Съответно при жега навън, разлика с чисто Ауто сигурно няма да има, но при температури под 20 градуса околни, компресора зацепва чувстително по-рядко. Ако винаги се пуска само на еко+* и не може да се превключи на само *, това най-вероятно значи че няма достатъчно фреон в система (има теч някъде), за това компресора не се пуска превантивно (пресостата не позволява) и най-добре е да се кара колата на климатикаджия да я замери кво има и кво няма. Ами това е, според моя опит и каквото разбрах след прочит на упътването. Поздрави. Редактирано 22 април 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 23 април 2010 Сподели Публикувано 23 април 2010 Само ще си позволя да поправя малко колегата Димитров... филтър дехидратора е от значение за климатичната система от гледна точка на това, че усвоява влагата вътре в климатичната система, а не от вън. Изсушаването на прозорците е факто от студения въздух, който както знаем е сух, или със влажност много близка до 0%. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.