pipqno Публикувано 15 април 2010 Сподели Публикувано 15 април 2010 Здравейте колеги , имам проблем с липса на горене в 1 и 4 цилиндър . Мотора е 4G93 А сега и някои измервания1. компресия -ОК2. искра - ОК3. гориво в рейла ОК4. Разменени бубини 1-2, 3-4 - положението е същото5. разменени инжектори 1-2, 3-4 - положението също Вече съм в шах с пешката и се чеша по главата ))) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 15 април 2010 Сподели Публикувано 15 април 2010 (редакция) Кабелите към инжекторите - провери ли?...................Я, че ти си от Загора, бре....Решението на проблема ти е близо - в Пловдив. Редактирано 15 април 2010 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pipqno Публикувано 15 април 2010 Автор Сподели Публикувано 15 април 2010 Кабелите към инжекторите - провери ли?...................Я, че ти си от Загора, бре....Решението на проблема ти е близо - в Пловдив.Проверени са и кабелите от инжекторите до междинната букса над капака на клапаните и от нея до буксата на контролера на инжекторите. Всичко си е наред , няма прекъсвания и утечки .Пробвах и с друг контролер на инжекторите със същия номер но и с него е същото положението.Упорито си работят само 2 и 3 цил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pipqno Публикувано 15 април 2010 Автор Сподели Публикувано 15 април 2010 Кабелите към инжекторите - провери ли?...................Я, че ти си от Загора, бре....Решението на проблема ти е близо - в Пловдив. Колата си пали нормално , но работи на 2000-2300 оборота и чека мига ( не свети постоянно)При форсиране се форсира бавно и до 3500- 4000 об. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 15 април 2010 Сподели Публикувано 15 април 2010 Е, щом мига, иска да ти каже нещо!Я прочети внимателно последното изречение от пост №2.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 април 2010 Сподели Публикувано 16 април 2010 Здравейте колеги , имам проблем с липса на горене в 1 и 4 цилиндър . Мотора е 4G93 А сега и някои измервания1. компресия -ОК2. искра - ОК3. гориво в рейла ОК4. Разменени бубини 1-2, 3-4 - положението е същото5. разменени инжектори 1-2, 3-4 - положението също Вече съм в шах с пешката и се чеша по главата )))А как разбра ,че на два цилиндъра работи............??Това че ти примигва чек-а ще трябва да се види с тестер .............С електрически дросел ли е колата или с механичен? Т.е. с жило ли е газта или с ел............... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pipqno Публикувано 16 април 2010 Автор Сподели Публикувано 16 април 2010 А как разбра ,че на два цилиндъра работи............??Това че ти примигва чек-а ще трябва да се види с тестер .............С електрически дросел ли е колата или с механичен? Т.е. с жило ли е газта или с ел...............Колата е тествана с тестер и така е установено кои цилиндри ги няма .А дросела е електромагнитен.Има само грешка 92 за дросела . Явно влиза в авариен режим Но пък се чудих какво ли общо има това с работата на отделнитев цилиндри Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 16 април 2010 Сподели Публикувано 16 април 2010 Абе да изкара адаша рожденния ден през уикенда и бягай до Пловдив за да не се чудиш ;) Тези мотори са малко специфични и човека който ги чува е Milen_z. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 16 април 2010 Сподели Публикувано 16 април 2010 Абе да изкара адаша рожденния ден през уикенда и бягай до Пловдив за да не се чудиш ;) Тези мотори са малко специфични и човека който ги чува е Milen_z. Е, нали на два пъти, тъкмо това рекох.....:icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pipqno Публикувано 16 април 2010 Автор Сподели Публикувано 16 април 2010 Не ме свърта на едно място ще я боря някакси . :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 16 април 2010 Сподели Публикувано 16 април 2010 Ами има много неща които трябва да се знаят за тези двигатели, преди да се бъзикат. Едното от тях е кога в какъв сервизен режим влиза...... Да работи на два цилиндъра си е съвсем нормално в случая. Но не търсете причината в запалването и дюзите.....не е там проблема. Това което ми е странно на мен в случая защо работят втори и трети, като трябваше да е обратното. Т.е. да работят 1 и 4-ти. Ако не се справите докарайте я някак си, ще я оправя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 16 април 2010 Сподели Публикувано 16 април 2010 (редакция) .......Едното от тях е кога в какъв сервизен режим влиза...... Да работи на два цилиндъра си е съвсем нормално в случая.....Ей, ГДИ-то е страшен мотор, щом може и на два цилиндъра да бачка!Не спирам да му се радвам на този автомобил!!!:first: Редактирано 16 април 2010 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 април 2010 Сподели Публикувано 16 април 2010 Колата е тествана с тестер и така е установено кои цилиндри ги няма .А дросела е електромагнитен.Има само грешка 92 за дросела . Явно влиза в авариен режим Но пък се чудих какво ли общо има това с работата на отделнитев цилиндриИмаш проблем с дросела колега.................най близкото ти място е в Пловдив и по скоро я докарайте там ,за да не се условнят нещата от бъзикането ви по този мотор................. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 16 април 2010 Сподели Публикувано 16 април 2010 Ей, ГДИ-то е страшен мотор, щом може и на два цилиндъра да бачка!Не спирам да му се радвам на този автомобил!!!:first:Е кво сега, да се радваме и на трабантите ли ? ..Те са с два цилиндъра и като откачиш свеща на единия, продължават да си работят.. :D :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pipqno Публикувано 17 април 2010 Автор Сподели Публикувано 17 април 2010 Имаш проблем с дросела колега.................най близкото ти място е в Пловдив и по скоро я докарайте там ,за да не се условнят нещата от бъзикането ви по този мотор.................Да май нещо натам сочат науките :icon_hmm: Но измерванията по него и регулировъчни данни всичко си е в нормата . А защо ли ми забива грешка 92 . :icon_hmm: Напреженията на сензора са в нормите и на 1 и 2 канал диференциалната разлика между 0 и нормално положение е нормално. Съпротивлението на 2 намотки на сервото е еднакво и в нормите. е започвам да си мисля че нещо скапания контролер се ебава . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 април 2010 Сподели Публикувано 17 април 2010 Да май нещо натам сочат науките :icon_hmm: Но измерванията по него и регулировъчни данни всичко си е в нормата . А защо ли ми забива грешка 92 . :icon_hmm: Напреженията на сензора са в нормите и на 1 и 2 канал диференциалната разлика между 0 и нормално положение е нормално. Съпротивлението на 2 намотки на сервото е еднакво и в нормите. е започвам да си мисля че нещо скапания контролер се ебава .Колега, казах ти да отидеш при Милен в Пловдив да ти го оправи,тези коли са по специфични .............нито е проблем диференциалната разлика ,нито са ви намотките нито от изброените неща за които си мислите е .......................и двамата знаем принципно какви са проблемите му, но най добре е в Пловдив да отидеш или в София................иначе рискуваш да го прецакате неоправимо .............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.