Премини към съдържание

1.8 GDI проблем


Препоръчано мнение

Здравейте колеги , имам проблем с липса на горене в 1 и 4 цилиндър . Мотора е 4G93

А сега и някои измервания

1. компресия -ОК

2. искра - ОК

3. гориво в рейла ОК

4. Разменени бубини 1-2, 3-4 - положението е същото

5. разменени инжектори 1-2, 3-4 - положението също

Вече съм в шах с пешката и се чеша по главата :))))

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кабелите към инжекторите - провери ли?

...................

Я, че ти си от Загора, бре....

Решението на проблема ти е близо - в Пловдив.

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кабелите към инжекторите - провери ли?

...................

Я, че ти си от Загора, бре....

Решението на проблема ти е близо - в Пловдив.

Проверени са и кабелите от инжекторите до междинната букса над капака на клапаните и от нея до буксата на контролера на инжекторите. Всичко си е наред , няма прекъсвания и утечки .Пробвах и с друг контролер на инжекторите със същия номер но и с него е същото положението.

Упорито си работят само 2 и 3 цил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кабелите към инжекторите - провери ли?

...................

Я, че ти си от Загора, бре....

Решението на проблема ти е близо - в Пловдив.

Колата си пали нормално , но работи на 2000-2300 оборота и чека мига ( не свети постоянно)При форсиране се форсира бавно и до 3500- 4000 об.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, щом мига, иска да ти каже нещо!

Я прочети внимателно последното изречение от пост №2....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги , имам проблем с липса на горене в 1 и 4 цилиндър . Мотора е 4G93

А сега и някои измервания

1. компресия -ОК

2. искра - ОК

3. гориво в рейла ОК

4. Разменени бубини 1-2, 3-4 - положението е същото

5. разменени инжектори 1-2, 3-4 - положението също

Вече съм в шах с пешката и се чеша по главата :))))

А как разбра ,че на два цилиндъра работи............??

Това че ти примигва чек-а ще трябва да се види с тестер .............

С електрически дросел ли е колата или с механичен? Т.е. с жило ли е газта или с ел...............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А как разбра ,че на два цилиндъра работи............??

Това че ти примигва чек-а ще трябва да се види с тестер .............

С електрически дросел ли е колата или с механичен? Т.е. с жило ли е газта или с ел...............

Колата е тествана с тестер и така е установено кои цилиндри ги няма .А дросела е електромагнитен.Има само грешка 92 за дросела . Явно влиза в авариен режим Но пък се чудих какво ли общо има това с работата на отделнитев цилиндри

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе да изкара адаша рожденния ден през уикенда и бягай до Пловдив за да не се чудиш ;) Тези мотори са малко специфични и човека който ги чува е Milen_z.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе да изкара адаша рожденния ден през уикенда и бягай до Пловдив за да не се чудиш ;) Тези мотори са малко специфични и човека който ги чува е Milen_z.

 

Е, нали на два пъти, тъкмо това рекох.....:icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами има много неща които трябва да се знаят за тези двигатели, преди да се бъзикат. Едното от тях е кога в какъв сервизен режим влиза...... Да работи на два цилиндъра си е съвсем нормално в случая. Но не търсете причината в запалването и дюзите.....не е там проблема. Това което ми е странно на мен в случая защо работят втори и трети, като трябваше да е обратното. Т.е. да работят 1 и 4-ти. Ако не се справите докарайте я някак си, ще я оправя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.......Едното от тях е кога в какъв сервизен режим влиза...... Да работи на два цилиндъра си е съвсем нормално в случая.....

Ей, ГДИ-то е страшен мотор, щом може и на два цилиндъра да бачка!

Не спирам да му се радвам на този автомобил!!!:first:

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата е тествана с тестер и така е установено кои цилиндри ги няма .А дросела е електромагнитен.Има само грешка 92 за дросела . Явно влиза в авариен режим Но пък се чудих какво ли общо има това с работата на отделнитев цилиндри

Имаш проблем с дросела колега.................най близкото ти място е в Пловдив и по скоро я докарайте там ,за да не се условнят нещата от бъзикането ви по този мотор.................

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей, ГДИ-то е страшен мотор, щом може и на два цилиндъра да бачка!

Не спирам да му се радвам на този автомобил!!!:first:

Е кво сега, да се радваме и на трабантите ли ? ..

Те са с два цилиндъра и като откачиш свеща на единия, продължават да си работят.. :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имаш проблем с дросела колега.................най близкото ти място е в Пловдив и по скоро я докарайте там ,за да не се условнят нещата от бъзикането ви по този мотор.................

Да май нещо натам сочат науките :icon_hmm: Но измерванията по него и регулировъчни данни всичко си е в нормата . А защо ли ми забива грешка 92 . :icon_hmm: Напреженията на сензора са в нормите и на 1 и 2 канал диференциалната разлика между 0 и нормално положение е нормално. Съпротивлението на 2 намотки на сервото е еднакво и в нормите. е започвам да си мисля че нещо скапания контролер се ебава .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да май нещо натам сочат науките :icon_hmm: Но измерванията по него и регулировъчни данни всичко си е в нормата . А защо ли ми забива грешка 92 . :icon_hmm: Напреженията на сензора са в нормите и на 1 и 2 канал диференциалната разлика между 0 и нормално положение е нормално. Съпротивлението на 2 намотки на сервото е еднакво и в нормите. е започвам да си мисля че нещо скапания контролер се ебава .

Колега, казах ти да отидеш при Милен в Пловдив да ти го оправи,тези коли са по специфични .............нито е проблем диференциалната разлика ,нито са ви намотките нито от изброените неща за които си мислите е .......................и двамата знаем принципно какви са проблемите му, но най добре е в Пловдив да отидеш или в София................иначе рискуваш да го прецакате неоправимо ..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...