totosun Публикувано 25 март 2006 Сподели Публикувано 25 март 2006 Здравейте, всички!Жалко,че първото ми мнение тук е проблем,но какво да се прави.Автомобилът е Паджеро 2.8 ТД интеркулер,късата база.Значи проблемът е следния:когато е студен двигателя сякаш не му стига гориво,като му се подаде газ и гаснее.Трябва съвсем плавно да се борави с педала иначе гаснее.Когато загрее проблемът изчезва напълно и върви като пушка :mitsu-smiley: Сменени са инжектори и горивна помпа-проблемът остава.Ако някой има идея какво може да е моля да сподели,че ми писна да давам пари за самозвани майстори.Всички уж големи специалисти земат парата и колата пак гаснее :mad: Ще бъда безкрайно благодарен ако ми помогнете да реша проблема. :help: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 25 март 2006 Сподели Публикувано 25 март 2006 Не вярвам да имаш проблем в мотора, все пак това е Митсубиши, дори и да е над 10 години..Съветвам те да си смениш горивния филтър ако не си го сменял скоро. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totosun Публикувано 26 март 2006 Автор Сподели Публикувано 26 март 2006 Не вярвам да имаш проблем в мотора, все пак това е Митсубиши, дори и да е над 10 години..Съветвам те да си смениш горивния филтър ако не си го сменял скоро.Като загрее върви супер-само като е студен мотора го прави.Не вярвам да е горивен филтър,но и това ще пробвам.Благодаря!Има ли някаква електроника,TPS,MAF/MAP нещо такова-като на бензинките? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 26 март 2006 Сподели Публикувано 26 март 2006 Малко лаичен въпрос, но пробвал ли си с друга нафта :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Luka Публикувано 27 март 2006 Сподели Публикувано 27 март 2006 Като загрее върви супер-само като е студен мотора го прави.Не вярвам да е горивен филтър,но и това ще пробвам.Благодаря!Има ли някаква електроника,TPS,MAF/MAP нещо такова-като на бензинките?Двигателя ти е 4М40 с електронно управляемо ГНП. Всичко - обогатяване на студено, предварение спрямо оборотите, дозиране спрямо налягането на турбото се управлява от "компютъра". В случая имаш най-вероятно лоша връзка с датчика за температура или повреда в него. Той е комбиниран:1. Показва температура на таблото2. Определя време за подгряване на свещите3. Дава данни за първоначално обогатяване Тази диагноза е хипотетична, тъй като е от растояние Само ориентировъчнаУспех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totosun Публикувано 27 март 2006 Автор Сподели Публикувано 27 март 2006 Така.Не е горивен филтър :( Лука благодаря за идеята при първа възможност ще се провери този датчик за температурата.Иначе голяма машина ве-само поддръжка и каране.Е по предницата са сменяни едни втулки ама то от тези пътища :icon_n_furious: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Luka Публикувано 27 март 2006 Сподели Публикувано 27 март 2006 Обаче какво имаш предвид като казваш че е сменяна горивна помпа? Сменяно цялото ГНП? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totosun Публикувано 28 март 2006 Автор Сподели Публикувано 28 март 2006 Ами първо какво е ГНП :D .Гориво-нагнетателна помпа ли?Мисля че само помпата без други работи или може би то е модул нещо-помпа+други работи.Незнам не съм в час майстора каза горивна помпа. :icon_n_dunno: Абе откачаха днеска уж този сензор за температура и казаха,че не бил той.Ще се ходи на диагностика-ясна работата тя ами дано да е нещо по-незначително.Благодаря за отговорите на всички,ако имате още идеи споделяйте.Аз като отстраня проблема ще пиша-може някой колега да го улесня ако закъса. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Luka Публикувано 28 март 2006 Сподели Публикувано 28 март 2006 Пиши резултата непременно че ми стана интересно :rolleyes: А не си писал лесно ли пали на студено? Ако въртиш по няколко пъти може и свещи да са... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totosun Публикувано 24 април 2006 Автор Сподели Публикувано 24 април 2006 Пичове, не съм забравил да кажа какво е станало просто много работа се струпа и нямам време да отида на диагностика. Да Лука, лесно пали.Само като запаля докато е студена ако изфорсирам бързо и гаснее. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totosun Публикувано 13 ноември 2006 Автор Сподели Публикувано 13 ноември 2006 Хора, извинявам се за късния отговор,но чак сега имах време да го оправя Паджерото.Оказа се,че ми е тръгнала горивната помпа да заминава.Решението,което беше приложено е друга помпа в резервоара,която помага в началото докато загрее.Стана работата за сега действа безотказно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.