Премини към съдържание

информация за съединител


Borislavv

Препоръчано мнение

Привет на всички. Нуждая се от вашата помощ тука.Започна да се чува едно свирене, просвирване от към скоростната кутия. Но не се получава винаги, а от време на време.Като застана в канала и колата да е запалена се чува от към съединителя.И да не е в движение пак се чува. Както си карам, да кажем с около 60 км. когато отнема газта и после подам рязко газ се чува едно /чук, чук/ все едно колата я карате да прилашква, отнемате газта и после падавате, тогава се чува това чукане.Опитах се да намеря пълното упътване, схемата за съединителя от Manuala но не мажах да го намеря.От какво може да е това свирене и чукане.

Редактирано от Borislavv
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На първо четене ще се опитам да дам Манюъла (как обичм чужди думи само)

http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/Colt_Mirage_Lancer/Manuals/1996%20Colt%20Lancer%20WMS/1996%20Lancer%20WSM.pdf

 

Без да давам 100% гаранция - опитай следното - като се получава виенето(свиренето) - натисни педалът на съединителя. Ако изчезва - според мен е аксиален лагер.

 

Иначе с чукането и тропането - вариантите в най-общи линии са два - или лагери в кутията, или (евентуално) тампони на двигателя или кутията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На първо четене ще се опитам да дам Манюъла (как обичм чужди думи само)

http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/Colt_Mirage_Lancer/Manuals/1996%20Colt%20Lancer%20WMS/1996%20Lancer%20WSM.pdf

 

Без да давам 100% гаранция - опитай следното - като се получава виенето(свиренето) - натисни педалът на съединителя. Ако изчезва - според мен е аксиален лагер.

 

Иначе с чукането и тропането - вариантите в най-общи линии са два - или лагери в кутията, или (евентуално) тампони на двигателя или кутията.

Мерси, Роско но точно за съединителя, нищо не можах да намеря.Разположение, закрепване, аскиален, феродов, огледален диск, за него търся.Manuala е за Лансер,Колт а колата ми е Каризма 1.6 двигателя е 4G92.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега ще се поправим.... Явно от късния час е грешката :-)

 

http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/Carisma/Manuals/1996-2002%20Carisma%20Workshop%20Manual/PWDE9502-A_CARISMA_97_CHASSIS_bookmarks/

Редактирано от rosko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега ще се поправим.... Явно от късния час е грешката :-)

 

http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/Carisma/Manuals/1996-2002%20Carisma%20Workshop%20Manual/PWDE9502-A_CARISMA_97_CHASSIS_bookmarks/

Мерси, но го няма точно за съединителя в описанията.И аз преди го търсих из Manuala, нищо не можах да намеря.Да не би да са пропуснали страницата за съединителя!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На първо четене ще се опитам да дам Манюъла (как обичм чужди думи само)

http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/Colt_Mirage_Lancer/Manuals/1996%20Colt%20Lancer%20WMS/1996%20Lancer%20WSM.pdf

 

Без да давам 100% гаранция - опитай следното - като се получава виенето(свиренето) - натисни педалът на съединителя. Ако изчезва - според мен е аксиален лагер.

 

 

Малка поправка:ако изчезва е лагера на първичният вал на скоростната кутия,при ненатиснат съединител,аксиалният лагер не работи т.е.работи само при натискане на съединителя.

П.П.Мисля че Роско е искал точно това да каже,но като гледам в кой час на денонощието го е писал е разбираемо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я си дай VIN-а...

Номера на рамата ми е - XMCLNDA1AVF....Ще се радвам ако можеш да ми помогнеш.И това чукане, не мога да го разбера от къде идва,прави го само когато е в движение, като прилашква колата и се получава, или при рязко тръгване от място.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Номера на рамата ми е - XMCLNDA1AVF....Ще се радвам ако можеш да ми помогнеш.И това чукане, не мога да го разбера от къде идва,прави го само когато е в движение, като прилашква колата и се получава, или при рязко тръгване от място.

Чукането може и да не е от скоростите, а от разбито каре.. А шумът може да е от притискателен лагер, може и от лагер на първичният вал..

Този ВИН № не е целият, но това не е от значение, защото и с него трудно ще откриеш информация за скоростите..

Или сядай и рови по чуждите сайтове, или закарай колата на майстор... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

detali.ru нещо са в профилактика и не се отваря страницата...

Иначе с ВИН-а би трябвало да излезе партидният номер на дисковете, лагерите, схемата и търсенето се улеснява.

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

detali.ru нещо са в профилактика и не се отваря страницата...

Иначе с ВИН-а би трябвало да излезе партидният номер на дисковете, лагерите, схемата и търсенето се улеснява.

Ето я схемата, ама каква работа ще му свърши ?.. :icon_hmm:

:link:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чукането може и да не е от скоростите, а от разбито каре.. А шумът може да е от притискателен лагер, може и от лагер на първичният вал..

Този ВИН № не е целият, но това не е от значение, защото и с него трудно ще откриеш информация за скоростите..

Или сядай и рови по чуждите сайтове, или закарай колата на майстор... :)

Днес ходих при няколко Варненски майстори, като чуят за Мицубиши каризма и започват да се чешат по главите.Единият ми каза, ако било от каре щяло да чука и при завоите когато свивам много.А то не чука при завиване.На първичния вал така ли просвирва лагера, кутията ли трябва да се отваря да се отстрани.Как се сменя този лагер.За притескателния лагер, трябва да се отцепи кутията за да се провери, това го разбрах.Има ли някъде упътване последователноста на разглобяване при смяна на съединител.Това ми трябва да им покажа на майсторите, нямам възможност да дойда до Пловдив или София.За съединителя не можах да намеря упътване.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това ми трябва да им покажа на майсторите, нямам възможност да дойда до Пловдив или София.За съединителя не можах да намеря упътване.

Знам какво ти трябва, но го няма и в мануалите на Рено...

Рови из Руските форуми и дано намериш нещо..Или си намери майстор, който се занимава предимно с Рено ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето я схемата, ама каква работа ще му свърши ?.. :icon_hmm:

:link:

Мерси колега, а откъде трябва да се почне, за да се смени съединителя, в каква последователност.Сега ще ви разсмея.Майсторите ми викат намери ни чертежите че като я отворим и да се разхварчат разни чаркове, не можем им намерим после мястото къде са биле.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както ти казах, чертежи няма и в склада..

Ето, ако разбираш Руски, но чертежите са скрити...

:link:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега! Ще ти напиша последователността при смяна на съединител, феродов диск, аскиален лагел. Моята каризма е седан, но е като твоя двигател - 4G92. Смених го с едни мои приятели, които са добри механици. И така: Трябва ти канал, стойка за закрепяне на двигателя. Откачаш акумулатора, развиваш четири болта, които държат стойката на акумулатора. Развиваш двата болта, които държат кутията с въздушния филтър, има една пластмасова скоба, и нея откачаш. Изваждаш гумения маркуч, който влиза в капака на двигателя, той идва от въздушния филтър. Развиваш скобата която стяга гумения въздуховод, от въздушния филтър. Откачаш буксата за дебитомера. Изваждаш комплекта възушен филтър. Кутията с въздушния филтър не я отваряш. Развиваш и махаш тампона отгоре. Откачаш долната помпа на съединителя - държи се с два болта. На лявата гума, развиваш централната гайка, разхлабваш четирите гайки, вдигаш на крик, и махаш гумата. Развиваш двата болта които захващат предния амортисьор в носача. Долния шарнирен болт, си остава така. След като оставиш да виси, амортисьора, с накланяне изваждаш полуоската от шлиците. Започваш да развиваш болтовете, които захващат скоростната кутия, към двигателя, развиваш горните болтове. Развиваш и двата болта, които са за стартера. Стартера не го вадиш, и не му откачаш кабелите, а го издърпваш назад. Слага се стойката и се закрепя двигателя да не пропада надолу. Слизаш в канала, махаш предпазните кори отдолу, и от дясната страна. Откачаш скоростния лост. Изваждаш щифта, който е за дясната полуоска, на карето. Развиваш двата болта, които държат тампоните на скоростната кутия. Самите стойки на тампоните си остават там, тях не ги буташ. Двигателя вече е закрепен, и развиваш четири големи болта, които държат напречната опора на скоростната кутия. Може и да се върже скоростната кутия, към тая стойка, която държи двигателя. Напречната опора, излиза заедно с двата тампона. Развиваш долните болтове за захващането на скоростната кутия. Започваш да отлепяш кутията от двигателя, и с почукване от дясно - преди дясното каре. Мястото след щифта. Дясната гума и окачването, си остава така. Кутията я отлепяш и издърпваш. Може вече да се извади аксиалния лагер от вилката. Развиваш болтовете, на притескателния диск, след като го свалиш, феродовия диск излиза от шлиците. Гледаш дали е надран огледалния диск, после започваш да зглобяваш.

Редактирано от didov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега, а откъде трябва да се почне, за да се смени съединителя, в каква последователност.Сега ще ви разсмея.Майсторите ми викат намери ни чертежите че като я отворим и да се разхварчат разни чаркове, не можем им намерим после мястото къде са биле.

Извинявам се за израза, но Е.АХ ТИ МАЙСТОРИТЕ :worthy: , които си намерил !!!!! Моят съвет е да бягаш далеч от там.... От постовете ти става ясно, че не си в час с техническите неща /нищо лично/. Вторият ми съвет е да си намериш свестни майстори и да не се мъчиш аматьорската да правиш нещо - задължително няма да стане. Освен това , препоръчително е да се смени не само аксиалният лагер, но и феродовият и притискателният диск - така ще е гарантирана работата на съединителя за в бъдеще. Често ни се е случвало, когато по изричното желание на клиента/по чисто финансови причини/ сменим само феродов диск, на другият ден буквално да отваряме отново скоростната кутия и да сменяме и притискателния диск /естествено, клиента заплаща двойно/.

Вярно, това което ти препоръчвам, е по-скъпо, но така се прави в белите страни...

Колкото до труда, в нашия район смяната на лагер и съединител комплект би ти излязло около 100 лв./не знам как е при вас.../

Успех !!!

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...