Borislavv Публикувано 22 февруари 2010 Сподели Публикувано 22 февруари 2010 (редакция) Привет на всички. Нуждая се от вашата помощ тука.Започна да се чува едно свирене, просвирване от към скоростната кутия. Но не се получава винаги, а от време на време.Като застана в канала и колата да е запалена се чува от към съединителя.И да не е в движение пак се чува. Както си карам, да кажем с около 60 км. когато отнема газта и после подам рязко газ се чува едно /чук, чук/ все едно колата я карате да прилашква, отнемате газта и после падавате, тогава се чува това чукане.Опитах се да намеря пълното упътване, схемата за съединителя от Manuala но не мажах да го намеря.От какво може да е това свирене и чукане. Редактирано 22 февруари 2010 от Borislavv Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 23 февруари 2010 Сподели Публикувано 23 февруари 2010 На първо четене ще се опитам да дам Манюъла (как обичм чужди думи само)http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/Colt_Mirage_Lancer/Manuals/1996%20Colt%20Lancer%20WMS/1996%20Lancer%20WSM.pdf Без да давам 100% гаранция - опитай следното - като се получава виенето(свиренето) - натисни педалът на съединителя. Ако изчезва - според мен е аксиален лагер. Иначе с чукането и тропането - вариантите в най-общи линии са два - или лагери в кутията, или (евентуално) тампони на двигателя или кутията. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Borislavv Публикувано 23 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 23 февруари 2010 На първо четене ще се опитам да дам Манюъла (как обичм чужди думи само)http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/Colt_Mirage_Lancer/Manuals/1996%20Colt%20Lancer%20WMS/1996%20Lancer%20WSM.pdf Без да давам 100% гаранция - опитай следното - като се получава виенето(свиренето) - натисни педалът на съединителя. Ако изчезва - според мен е аксиален лагер. Иначе с чукането и тропането - вариантите в най-общи линии са два - или лагери в кутията, или (евентуално) тампони на двигателя или кутията.Мерси, Роско но точно за съединителя, нищо не можах да намеря.Разположение, закрепване, аскиален, феродов, огледален диск, за него търся.Manuala е за Лансер,Колт а колата ми е Каризма 1.6 двигателя е 4G92. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 23 февруари 2010 Сподели Публикувано 23 февруари 2010 (редакция) Сега ще се поправим.... Явно от късния час е грешката http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/Carisma/Manuals/1996-2002%20Carisma%20Workshop%20Manual/PWDE9502-A_CARISMA_97_CHASSIS_bookmarks/ Редактирано 23 февруари 2010 от rosko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Borislavv Публикувано 23 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 23 февруари 2010 Сега ще се поправим.... Явно от късния час е грешката http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/Carisma/Manuals/1996-2002%20Carisma%20Workshop%20Manual/PWDE9502-A_CARISMA_97_CHASSIS_bookmarks/Мерси, но го няма точно за съединителя в описанията.И аз преди го търсих из Manuala, нищо не можах да намеря.Да не би да са пропуснали страницата за съединителя! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 23 февруари 2010 Сподели Публикувано 23 февруари 2010 Я си дай VIN-а... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
breaker Публикувано 23 февруари 2010 Сподели Публикувано 23 февруари 2010 На първо четене ще се опитам да дам Манюъла (как обичм чужди думи само)http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/Colt_Mirage_Lancer/Manuals/1996%20Colt%20Lancer%20WMS/1996%20Lancer%20WSM.pdf Без да давам 100% гаранция - опитай следното - като се получава виенето(свиренето) - натисни педалът на съединителя. Ако изчезва - според мен е аксиален лагер. Малка поправка:ако изчезва е лагера на първичният вал на скоростната кутия,при ненатиснат съединител,аксиалният лагер не работи т.е.работи само при натискане на съединителя. П.П.Мисля че Роско е искал точно това да каже,но като гледам в кой час на денонощието го е писал е разбираемо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Borislavv Публикувано 23 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 23 февруари 2010 Я си дай VIN-а...Номера на рамата ми е - XMCLNDA1AVF....Ще се радвам ако можеш да ми помогнеш.И това чукане, не мога да го разбера от къде идва,прави го само когато е в движение, като прилашква колата и се получава, или при рязко тръгване от място. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 23 февруари 2010 Сподели Публикувано 23 февруари 2010 Номера на рамата ми е - XMCLNDA1AVF....Ще се радвам ако можеш да ми помогнеш.И това чукане, не мога да го разбера от къде идва,прави го само когато е в движение, като прилашква колата и се получава, или при рязко тръгване от място.Чукането може и да не е от скоростите, а от разбито каре.. А шумът може да е от притискателен лагер, може и от лагер на първичният вал..Този ВИН № не е целият, но това не е от значение, защото и с него трудно ще откриеш информация за скоростите..Или сядай и рови по чуждите сайтове, или закарай колата на майстор... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 23 февруари 2010 Сподели Публикувано 23 февруари 2010 (редакция) detali.ru нещо са в профилактика и не се отваря страницата...Иначе с ВИН-а би трябвало да излезе партидният номер на дисковете, лагерите, схемата и търсенето се улеснява. Редактирано 23 февруари 2010 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 23 февруари 2010 Сподели Публикувано 23 февруари 2010 detali.ru нещо са в профилактика и не се отваря страницата...Иначе с ВИН-а би трябвало да излезе партидният номер на дисковете, лагерите, схемата и търсенето се улеснява.Ето я схемата, ама каква работа ще му свърши ?.. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Borislavv Публикувано 23 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 23 февруари 2010 Чукането може и да не е от скоростите, а от разбито каре.. А шумът може да е от притискателен лагер, може и от лагер на първичният вал..Този ВИН № не е целият, но това не е от значение, защото и с него трудно ще откриеш информация за скоростите..Или сядай и рови по чуждите сайтове, или закарай колата на майстор... Днес ходих при няколко Варненски майстори, като чуят за Мицубиши каризма и започват да се чешат по главите.Единият ми каза, ако било от каре щяло да чука и при завоите когато свивам много.А то не чука при завиване.На първичния вал така ли просвирва лагера, кутията ли трябва да се отваря да се отстрани.Как се сменя този лагер.За притескателния лагер, трябва да се отцепи кутията за да се провери, това го разбрах.Има ли някъде упътване последователноста на разглобяване при смяна на съединител.Това ми трябва да им покажа на майсторите, нямам възможност да дойда до Пловдив или София.За съединителя не можах да намеря упътване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 23 февруари 2010 Сподели Публикувано 23 февруари 2010 Това ми трябва да им покажа на майсторите, нямам възможност да дойда до Пловдив или София.За съединителя не можах да намеря упътване.Знам какво ти трябва, но го няма и в мануалите на Рено...Рови из Руските форуми и дано намериш нещо..Или си намери майстор, който се занимава предимно с Рено .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Borislavv Публикувано 23 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 23 февруари 2010 Ето я схемата, ама каква работа ще му свърши ?.. :icon_hmm: Мерси колега, а откъде трябва да се почне, за да се смени съединителя, в каква последователност.Сега ще ви разсмея.Майсторите ми викат намери ни чертежите че като я отворим и да се разхварчат разни чаркове, не можем им намерим после мястото къде са биле. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 23 февруари 2010 Сподели Публикувано 23 февруари 2010 Както ти казах, чертежи няма и в склада..Ето, ако разбираш Руски, но чертежите са скрити... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didov Публикувано 24 февруари 2010 Сподели Публикувано 24 февруари 2010 (редакция) Здравей, колега! Ще ти напиша последователността при смяна на съединител, феродов диск, аскиален лагел. Моята каризма е седан, но е като твоя двигател - 4G92. Смених го с едни мои приятели, които са добри механици. И така: Трябва ти канал, стойка за закрепяне на двигателя. Откачаш акумулатора, развиваш четири болта, които държат стойката на акумулатора. Развиваш двата болта, които държат кутията с въздушния филтър, има една пластмасова скоба, и нея откачаш. Изваждаш гумения маркуч, който влиза в капака на двигателя, той идва от въздушния филтър. Развиваш скобата която стяга гумения въздуховод, от въздушния филтър. Откачаш буксата за дебитомера. Изваждаш комплекта възушен филтър. Кутията с въздушния филтър не я отваряш. Развиваш и махаш тампона отгоре. Откачаш долната помпа на съединителя - държи се с два болта. На лявата гума, развиваш централната гайка, разхлабваш четирите гайки, вдигаш на крик, и махаш гумата. Развиваш двата болта които захващат предния амортисьор в носача. Долния шарнирен болт, си остава така. След като оставиш да виси, амортисьора, с накланяне изваждаш полуоската от шлиците. Започваш да развиваш болтовете, които захващат скоростната кутия, към двигателя, развиваш горните болтове. Развиваш и двата болта, които са за стартера. Стартера не го вадиш, и не му откачаш кабелите, а го издърпваш назад. Слага се стойката и се закрепя двигателя да не пропада надолу. Слизаш в канала, махаш предпазните кори отдолу, и от дясната страна. Откачаш скоростния лост. Изваждаш щифта, който е за дясната полуоска, на карето. Развиваш двата болта, които държат тампоните на скоростната кутия. Самите стойки на тампоните си остават там, тях не ги буташ. Двигателя вече е закрепен, и развиваш четири големи болта, които държат напречната опора на скоростната кутия. Може и да се върже скоростната кутия, към тая стойка, която държи двигателя. Напречната опора, излиза заедно с двата тампона. Развиваш долните болтове за захващането на скоростната кутия. Започваш да отлепяш кутията от двигателя, и с почукване от дясно - преди дясното каре. Мястото след щифта. Дясната гума и окачването, си остава така. Кутията я отлепяш и издърпваш. Може вече да се извади аксиалния лагер от вилката. Развиваш болтовете, на притескателния диск, след като го свалиш, феродовия диск излиза от шлиците. Гледаш дали е надран огледалния диск, после започваш да зглобяваш. Редактирано 24 февруари 2010 от didov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanjo Публикувано 24 февруари 2010 Сподели Публикувано 24 февруари 2010 (редакция) Мерси колега, а откъде трябва да се почне, за да се смени съединителя, в каква последователност.Сега ще ви разсмея.Майсторите ми викат намери ни чертежите че като я отворим и да се разхварчат разни чаркове, не можем им намерим после мястото къде са биле.Извинявам се за израза, но Е.АХ ТИ МАЙСТОРИТЕ :worthy: , които си намерил !!!!! Моят съвет е да бягаш далеч от там.... От постовете ти става ясно, че не си в час с техническите неща /нищо лично/. Вторият ми съвет е да си намериш свестни майстори и да не се мъчиш аматьорската да правиш нещо - задължително няма да стане. Освен това , препоръчително е да се смени не само аксиалният лагер, но и феродовият и притискателният диск - така ще е гарантирана работата на съединителя за в бъдеще. Често ни се е случвало, когато по изричното желание на клиента/по чисто финансови причини/ сменим само феродов диск, на другият ден буквално да отваряме отново скоростната кутия и да сменяме и притискателния диск /естествено, клиента заплаща двойно/.Вярно, това което ти препоръчвам, е по-скъпо, но така се прави в белите страни...Колкото до труда, в нашия район смяната на лагер и съединител комплект би ти излязло около 100 лв./не знам как е при вас.../Успех !!! Редактирано 25 февруари 2010 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 24 февруари 2010 Сподели Публикувано 24 февруари 2010 http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=13881 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.