Ивайло Здравков Публикувано 30 януари 2010 Сподели Публикувано 30 януари 2010 едно питане може ли някой да ми каже къде се намира EGR клапана на 1g 4g63 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 30 януари 2010 Сподели Публикувано 30 януари 2010 (редакция) В долната част на всмукателния колектор от страната на скоростите http://www.dsmtuners.com/forums/articles-intake-exhaust/249879-egr-block-off-plate-install-guide.html Редактирано 30 януари 2010 от CynepMEH Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Здравков Публикувано 31 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 31 януари 2010 благодаря много :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marto_yordanov Публикувано 31 януари 2010 Сподели Публикувано 31 януари 2010 Ако се запуши този клапан да не функционира е по добре , нали така колеги ?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 31 януари 2010 Сподели Публикувано 31 януари 2010 Зависи. По принцип идеята е, че той вкарва изгорелите газове обратно във всмукателния колектор като по този начин намалява замърсяването и разни такива. Когато се смеси с чистия въздух той намалява кислорода и съответно мощността. Това е схващането. Сега говори се, че той работи само като колата е на празен ход или в ниски обороти така, че не би трябвало да оказва влияние на мощността. Едно е сигурно - качват разхода. Аз лично съм ги разкарал. По-чисто ми е в коша Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 1 февруари 2010 Сподели Публикувано 1 февруари 2010 (редакция) Понеже и аз съм с 4G63 да попитам - формата еднаква ли е за всички автомобили които са с този двигател? Например тази планка дали ще стане на Space Wagon-а?http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Talon-Laser-DSM-EGR-Delete-Block-off-plate-4G63_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem414c2812e6QQitemZ280450568934QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessoriesИли ако някой знае от къде да намеря размерите да си пусна един на CNC-то Редактирано 1 февруари 2010 от milenjs Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 февруари 2010 Сподели Публикувано 1 февруари 2010 (редакция) Зависи. По принцип идеята е, че той вкарва изгорелите газове обратно във всмукателния колектор като по този начин намалява замърсяването и разни такива. Когато се смеси с чистия въздух той намалява кислорода и съответно мощността. Това е схващането. Сега говори се, че той работи само като колата е на празен ход или в ниски обороти така, че не би трябвало да оказва влияние на мощността. Едно е сигурно - качват разхода. Аз лично съм ги разкарал. По-чисто ми е в коша Грешиш.................ЕГР-а работи точно обратното, на празен ход и при ниски обороти не работи , при среди и високи работи..........съответно влияе на мощността ............това зависи от вакуума, който отваря клапана чрез мембраната, или пък от ЕКУ-то, който управлява стъпковия мотор ............с други думи , има няколко системи за ЕГР и в зависимост от вида й, управлението е различно.......При вас тази система е вакуумна ,но има и електрическа такава ( както при MIVEC-ите ) и там е доста трудно да я отстраниш, тъй като ЕКУ-то управлява клапата със стъпков мотор а освен това има и обратна връзка, която е доста трудно да я игнорираш.........По принцип в този случай ЕГР системата работи на 4 стъпки при празен ход на мотора , значи все па ке леко отворен, обаче колкото повече давате газ и ускорявате ,с толкова повече стъпки се отваря моторчето доакто в един момент то е отворено напълно.......в този случай по документация изгорелите газове ,които се връщат обратно в смук. колектор за доизгаряне може да бъдат 15% ............при форсиране на празен ход и когато автомобила е приведен в движение ,тази стойност е различна ......т.е. при форсиране на п.х. не е като да е в движение автомобила........При системите с вакуумно управление не е проблем да се махне тази система, аз направо не махам нищо , а слагам плътна алуминиева ламаринка на мястото на гарнитурката ,по точно не махам гарнитурката ,а просто добавям тази ламаринка, като се стегне и тя уплътнява и запушва притока на изг. газове ............почти същия ефект ще имате, ако просто откачите маркучето ,което захранва със вакуум клапана...........но все ппак не е същото като първия вариант и за това го правя по този начин......... Редактирано 1 февруари 2010 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 1 февруари 2010 Сподели Публикувано 1 февруари 2010 (редакция) Не съм съгласен. Отново си проверих източниците - на 6 места прочетох, че EGR-ът работи само при ниски стойности на дросела. Когато настъпваш колата - тогава ЕГР-а не е отворен. Вярно, че са форуми, но никъде не видях да пише, че работи колкото повече газ даваш. Общо взето ЕГР-ът работи когато сместа е бедна. Обикновено случаите когато си отворил дросела съвсем малко. Това са случаите когато си караш по магистралата с лека газ. Както всички знаем тогава разходът е много малък, което значи, че бензинът се инжектира в малки количества. От друга страна когато се обеднпва сместа, тогава шансът за детонации се увеличават. Рециркулирането на изгорелите газове намаля КПД-то на въздуха. Вече същото количество смесен въздух се нуждае от по-малко гориво от същото количество свеж въздух. В този случай помага да се намали разхода на гориво и да се намалят детонациите. При WOT компа не го интересуват изгорелите газове. Ти си настъпил до край, влязъл си в Open Loop, хвърля гориво колкото си иска и целта на WOT е само една - performance и само performance. Затова ЕГР-а не работи, защото той пречи на колата да върви така, както ако се подава само свеж въздух Колкото до 2Г еклипсите там ЕГР-а си има управляващ соленоид и махането на вакуумите не е проблем, ако соленоидът си стои свързан с ЕКУ-то. При 1Г няма грижи. Аз съм разкарал всички вакууми и съм сложил въпросната блокираща плочка. Четох някъде, че трябва да е поне 3мм дебела. Моята е от 3мм алуминиий. Редактирано 1 февруари 2010 от CynepMEH Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 февруари 2010 Сподели Публикувано 1 февруари 2010 (редакция) Не съм съгласен. Отново си проверих източниците - на 6 места прочетох, че EGR-ът работи само при ниски стойности на дросела. Когато настъпваш колата - тогава ЕГР-а не е отворен. Вярно, че са форуми, но никъде не видях да пише, че работи колкото повече газ даваш. Общо взето ЕГР-ът работи когато сместа е бедна. Обикновено случаите когато си отворил дросела съвсем малко. Това са случаите когато си караш по магистралата с лека газ. Както всички знаем тогава разходът е много малък, което значи, че бензинът се инжектира в малки количества. От друга страна когато се обеднпва сместа, тогава шансът за детонации се увеличават. Рециркулирането на изгорелите газове намаля КПД-то на въздуха. Вече същото количество смесен въздух се нуждае от по-малко гориво от същото количество свеж въздух. В този случай помага да се намали разхода на гориво и да се намалят детонациите. При WOT компа не го интересуват изгорелите газове. Ти си настъпил до край, влязъл си в Open Loop, хвърля гориво колкото си иска и целта на WOT е само една - performance и само performance. Затова ЕГР-а не работи, защото той пречи на колата да върви така, както ако се подава само свеж въздух Колкото до 2Г еклипсите там ЕГР-а си има управляващ соленоид и махането на вакуумите не е проблем, ако соленоидът си стои свързан с ЕКУ-то. При 1Г няма грижи. Аз съм разкарал всички вакууми и съм сложил въпросната блокираща плочка. Четох някъде, че трябва да е поне 3мм дебела. Моята е от 3мм алуминиий. Направи си експеримент - махни маркучето от клапичката , сложи друго маркуче ,толкова дълго, колкото да можеш с уста или една спринцовка да направиш вакуум ,когато мотора работи на празен ход и тогава с учудване :D ще установиш че оборотите падат, а мотора се затормозява..........Естествено ,има моменти при ускорение на автомобила ,в които ЕГР-а не отваря ,защото има разреждане в колектора ,чак когато се стабилизират оборотите или пък върнеш газта ,тогава може да отвори ............И да допълня - ЕГР-ите със стъпков мотор и обратна връзка се управляват от ЕКУ-то директно , освен това има и системи, които чак следят и темп. на изг. гаазове .........тогава нищо не можеш да направиш , тъй като винаги ЕКУ-то ти ще влиза в авариен режим........... Редактирано 1 февруари 2010 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 1 февруари 2010 Сподели Публикувано 1 февруари 2010 А по какъв начин е навързан и работи ЕГР-а при ГДИ-то? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 февруари 2010 Сподели Публикувано 1 февруари 2010 А по какъв начин е навързан и работи ЕГР-а при ГДИ-то?Там е точно с моторче и алгоритъма е доста сложен за управление ............ще изчакам Милен да се появи............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavkata JPN Публикувано 2 февруари 2010 Сподели Публикувано 2 февруари 2010 Там е точно с моторче и алгоритъма е доста сложен за управление ............ще изчакам Милен да се появи............На мен ми предложиха да "затапят" EGR-а и да поставят към обратната връзка някакъв резистор, за да подава сигнали към ЕКУ, че си работи нормално клапанът! За сега мисля да не рискувам (поне докато е в гаранция), но по принцип мислиш ли, че ще стане? Интересно ми е тъй като мисля да понадуя наддува след време, а не искам да ми се пълни с още сажди дросела Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavkata JPN Публикувано 2 февруари 2010 Сподели Публикувано 2 февруари 2010 Не съм съгласен. Отново си проверих източниците - на 6 места прочетох, че EGR-ът работи само при ниски стойности на дросела. Когато настъпваш колата - тогава ЕГР-а не е отворен. Вярно, че са форуми, но никъде не видях да пише, че работи колкото повече газ даваш. Общо взето ЕГР-ът работи когато сместа е бедна........1.Абсолютно прав е DJ-a.... При празен ход и при 100% натоварване EGR клапанът трябва да е затворен. Празният ход са най-ниските възможни устойчиви обороти на мотора (да работи без да гасне), но този режим на работа изобщо не е добър, тъй като коефициентът на пълнене и на очистване на цилиндърите е много нисък, а количеството остатъчни газове - доста високо! Тоест в цилиндрите така или инъче си остават достатъчно изгорели газове и рециркулацията би го удошила съвсем двигателя.2. Ти сам си отговаряш.....ЕГР работи когато сместа е бедна, а на празен ход тя е доста богата за да се получи стабилна работа.3.При 100% настъпан педал на газта се цели максимална мощност, което е абсолютно противоположно на максимална екологичност.....тогава ЕГР също се затваря (или е почти затворен)4.Аз си направих експеримент със запушен ЕГР на моята кола. На празен ход всичко работеше нормално. Като ръгнах да карам нормално, с малко газ светна чек енджън, тоест тогава ЕКУ-то иска да го отваря, но засича, че има проблем и.....авария . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 2 февруари 2010 Сподели Публикувано 2 февруари 2010 (редакция) За празния ход е прав (там беше моя грешката, че съм разбрал неправилно), ама за това, че колкото повече газ даваш толкова повече е отворен егр-а не е прав ;) Редактирано 2 февруари 2010 от CynepMEH Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 февруари 2010 Сподели Публикувано 2 февруари 2010 На мен ми предложиха да "затапят" EGR-а и да поставят към обратната връзка някакъв резистор, за да подава сигнали към ЕКУ, че си работи нормално клапанът! За сега мисля да не рискувам (поне докато е в гаранция), но по принцип мислиш ли, че ще стане? Интересно ми е тъй като мисля да понадуя наддува след време, а не искам да ми се пълни с още сажди дросела При тебе може и "чипче" да се сложи даже, но не знам с коя модификация на ЕКУ-то си ,ако си с В мод. тогава чип в "хардуерния" смисъл се слага.....ако си с мод. Е ,тогава само софта се ъпгрейдва ............една от функциите е и управлението на ЕГР-а ........т.е. кажи речи , почти винаги е затворен без да светкат разни лампи на таблото.........Това го казвам само като допълниние ............Грешката беше техническа , не съм се изказал правилно по повод на Лео констатацията.............. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavkata JPN Публикувано 2 февруари 2010 Сподели Публикувано 2 февруари 2010 (редакция) При тебе може и "чипче" да се сложи даже, но не знам с коя модификация на ЕКУ-то си ,ако си с В мод. тогава чип в "хардуерния" смисъл се слага.....ако си с мод. Е ,тогава само софта се ъпгрейдва ............една от функциите е и управлението на ЕГР-а ........т.е. кажи речи , почти винаги е затворен без да светкат разни лампи на таблото.........Това го казвам само като допълниние ............Грешката беше техническа , не съм се изказал правилно по повод на Лео констатацията.............. :DЩе я ъпгрейдваме с БДМ интерфейс, но след 1 годинка. Значи в тоя случай ЕГР-ът ми ще бъде препрограмиран и няма да се отваря толкова...правилно ли те разбрах??? :icon_hmm: п.п Сори, че оспамвам темата за Еклипс :icon_angel: Редактирано 2 февруари 2010 от Pavkata JPN Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel7733 Публикувано 10 март 2015 Сподели Публикувано 10 март 2015 Здравейте аз съм нов в форума карам грандис 2.4 мивек и имам проблем паленето ако някой е имал такъв проблем моля пишете Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.