starshinata Публикувано 26 януари 2010 Сподели Публикувано 26 януари 2010 Здравейте, при запалване на колата когато е влажно се чува виене, което предполагам е от пистовия ремък. Та ходих днес при един майстор и той ми каза, че най добре да сменя двата ремъка( пистов и климатичен)+ 2 ролки ( едната е доста голяма). Добре ли ме е посъветвал според вас? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 26 януари 2010 Сподели Публикувано 26 януари 2010 Според мен виенето е по-скоро от една от ролките, не може да е от ремък. Намери по-читав майстор, който да ти каже коя ролка точно е за смяна. Разбира се, можеш да смениш и двете ролки заедно с ремъците, но това го решаваш ти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
starshinata Публикувано 26 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 26 януари 2010 Според мен виенето е по-скоро от една от ролките, не може да е от ремък. Намери по-читав майстор, който да ти каже коя ролка точно е за смяна. Разбира се, можеш да смениш и двете ролки заедно с ремъците, но това го решаваш ти. Той я набара хлопащата ролка, но не разбрах защо ми препоръча всичките тези неща да сменя( да не би да не може само ролката да се смени)? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 26 януари 2010 Сподели Публикувано 26 януари 2010 Той я набара хлопащата ролка, но не разбрах защо ми препоръча всичките тези неща да сменя( да не би да не може само ролката да се смени)? Може да се смени само свирещата ролка. Външните ремъци не са толкова важни, могат да се сменят и един по един, Въпрос на желание. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
starshinata Публикувано 26 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 26 януари 2010 Може да се смени само свирещата ролка. Външните ремъци не са толкова важни, могат да се сменят и един по един, Въпрос на желание. Ясно, благодаря за бързият отговор! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 26 януари 2010 Сподели Публикувано 26 януари 2010 Може да се смени само свирещата ролка. А ти смени ли твоята, или още чакаш... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 26 януари 2010 Сподели Публикувано 26 януари 2010 А ти смени ли твоята, или още чакаш... :D Ролката не беше за мен, а за един колега от Ямбол. Предполагам, че отдавна е сменена. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
starshinata Публикувано 3 март 2010 Автор Сподели Публикувано 3 март 2010 Здравейте колеги,синдрома е следния, паля колата и ако дам газ(преди колата да е загряла) до около 3500-4000 след отпускане на газта колата огасва. Трябва да изчакам добре да загрее и да си влезне в обороти от 700-800, след това всичко е ок. Мисля, че има нещо общо с малсената помпа понеже при минусови темп. лампичката на маслото свети докато колата не загрее хубаво(скоро съм сменил датчика). Вие как мислите, дали двата проблема са свързани.п.п. Става въпрос за другата ми кола Мазда 626 1.8i '97знам, че въпроса е за друг форум, но понеже там не можаха да ми отговорят се надявам тук на помощ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 3 март 2010 Сподели Публикувано 3 март 2010 Здравейте колеги,синдрома е следния, паля колата и ако дам газ(преди колата да е загряла) до около 3500-4000 след отпускане на газта колата огасва. Трябва да изчакам добре да загрее и да си влезне в обороти от 700-800, след това всичко е ок. Мисля, че има нещо общо с малсената помпа понеже при минусови темп. лампичката на маслото свети докато колата не загрее хубаво(скоро съм сменил датчика). Вие как мислите, дали двата проблема са свързани.п.п. Става въпрос за другата ми кола Мазда 626 1.8i '97знам, че въпроса е за друг форум, но понеже там не можаха да ми отговорят се надявам тук на помощ.Не даваш точно инфо.............когато запалиш мотора и той е студен, вдигат ли се оборотите на около 1500 ??Ако не , то най вероятно имаш проблем с моторчето на празния ход, тъй като то не подържа оборотите стабилни и когато мотора не е загрял става така, дадеш ли газ после гасне...........лампата на маслото ти светка, защото вероятно работи на по ниски обороти от 700 об./мин................това е също причина моторчето ти да не работи............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
starshinata Публикувано 3 март 2010 Автор Сподели Публикувано 3 март 2010 Не даваш точно инфо.............когато запалиш мотора и той е студен, вдигат ли се оборотите на около 1500 ??Ако не , то най вероятно имаш проблем с моторчето на празния ход, тъй като то не подържа оборотите стабилни и когато мотора не е загрял става така, дадеш ли газ после гасне...........лампата на маслото ти светка, защото вероятно работи на по ниски обороти от 700 об./мин................това е също причина моторчето ти да не работи............. Като запаля колата оборотите са около 2000 и почват постепенно да падат. Ако не изчакам да паднат до 700-800 и подам газ, сякаш се задавя и огасва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 3 март 2010 Сподели Публикувано 3 март 2010 А кой е модела на купето GE,GF или GW?Тези мазди имат възможност за самодиагностика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
starshinata Публикувано 3 март 2010 Автор Сподели Публикувано 3 март 2010 А кой е модела на купето GE,GF или GW?Тези мазди имат възможност за самодиагностика. GE! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 3 март 2010 Сподели Публикувано 3 март 2010 GE! Трябва да имаш тест букса зад акумулатора. Това е начина на тестване, като изпълниш връзките по картинката, даваш на контакт и почваш да засичаш миганията на светодиода,по дългите светвания са десетицата на кода и по късите са единиците.http://img16.imageshack.us/img16/7132/mazdat.jpghttp://img502.imageshack.us/img502/3478/mazda1.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
starshinata Публикувано 3 март 2010 Автор Сподели Публикувано 3 март 2010 Трябва да имаш тест букса зад акумулатора. Това е начина на тестване, като изпълниш връзките по картинката, даваш на контакт и почваш да засичаш миганията на светодиода,по дългите светвания са десетицата на кода и по късите са единиците.http://img16.imageshack.us/img16/7132/mazdat.jpghttp://img502.imageshack.us/img502/3478/mazda1.jpg Мерси колега, слизам да го пробвам преди да седна да празнувам, утре ще кажа резултата.Честит празник на всички! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 3 март 2010 Сподели Публикувано 3 март 2010 (редакция) Значи поне два пъти, прочети грешката за да е сигурно, ако нещо не е ясно питай.Две по дълги светвания е двайсетица + три по къси е едениците дефакто 23 код.Като кажеш кода ще ти дам и евентуалния проблем, иначе трябва да постна още 2-3 снимки.За кодовете. Приятно изкарване на празника. :rulez: Редактирано 3 март 2010 от Anatoli Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.