DaNy SHaDy Публикувано 25 януари 2010 Сподели Публикувано 25 януари 2010 С каква цел се слага филтър на отдушника за картерните газове и се премахва тръбата,към въздуховода?http://store.picbg.net/pubpic/B9/42/d105e3a3f292b942.JPGPS:Валъо,надявам се не се сърдиш,че използвам снимката. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko Публикувано 25 януари 2010 Сподели Публикувано 25 януари 2010 http://www.mitsubish...ndpost&p=143799 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio_ Публикувано 25 януари 2010 Сподели Публикувано 25 януари 2010 Няма проблем. Невиждам за какво да се сърдя дано да е от полза на някой. Но за жалост си седи в гаража безпомощен :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cyclodrome Публикувано 26 януари 2010 Сподели Публикувано 26 януари 2010 (редакция) Здравейте И аз се поинтересувах от елиминирането на така наречената EGR - система, която връща част от отработените газове обратно в двигателя. В интернет има доста изписано из разни форуми, но в крайна сметка не ми става ясно има ли полза (евентуално и вреда) от тази модификация. Ако някой е пробвал, ще е интересно да сподели. Поздрави :rulez: Редактирано 26 януари 2010 от cyclodrome Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 23 март 2010 Сподели Публикувано 23 март 2010 С каква цел се слага филтър на отдушника за картерните газове и се премахва тръбата,към въздуховода?http://store.picbg.net/pubpic/B9/42/d105e3a3f292b942.JPGPS:Валъо,надявам се не се сърдиш,че използвам снимката. :D Така.. 4г63 двигателя е известен със blow-by, или така наречените картерни газове, което е по-скоро характерно за турбо колите. Това с филтъра се прави с цел, маслените пари да излизат навън, извън интейка и да не го пълнят с масло от своя страна. От друга страна обаче изпускането на вече измерен въздух от дебитомера (нашите коли са с деботомер) не е много благоприятно и води до богати смеси в определени моменти. Най-добро е решението с oil catch can, аз в момента работя по това и ще пусна снимки като го завърша. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 23 март 2010 Сподели Публикувано 23 март 2010 Здравейте И аз се поинтересувах от елиминирането на така наречената EGR - система, която връща част от отработените газове обратно в двигателя. В интернет има доста изписано из разни форуми, но в крайна сметка не ми става ясно има ли полза (евентуално и вреда) от тази модификация. Ако някой е пробвал, ще е интересно да сподели. Поздрави :rulez: ЕГР-клапана е първото нещо, което изхвърлих от моята кола. На по-новите автомобили обаче командването му се следи от ЕКУ-то и премахването му не е толкова лесно.С две думи вредата от това е за околната среда... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 13 април 2010 Сподели Публикувано 13 април 2010 (редакция) Ако един стандартен двигател който не е модифициран има толкова много картерна не е на добре та дори и да е с принодително пълнене,може да има по-голяма картерна когато двигателя е модифициран и са поставени ковани бутала,където клиренса е по-голям.Филтърче се слага когато картерната е малка,но не е удобно/приятно/красиво защото мирише когато се пусне парното или автомобилът работи на място.Може да се монтира съд за картерни газове където маслото се оттаява. Редактирано 13 април 2010 от Poli Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasakoto.Yakata Публикувано 13 април 2010 Сподели Публикувано 13 април 2010 ..Това с филтъра се прави с цел, маслените пари да излизат навън, извън интейка и да не го пълнят с масло от своя страна. От друга страна обаче изпускането на вече измерен въздух от дебитомера (нашите коли са с деботомер) не е много благоприятно и води до богати смеси в определени моменти.Ако всичко по ДВГ-то е наред през филтъра се засмуква въздух а не излиза навън. Налягането в рънърите е по малко отколкото в атмосферата/интейка и газовете се засмукват от тръбичката която излиза от капака на клапаните в близост до рейката . Рабира се трябва и клапанчето на този маркуч да не е задръстено от мазгочите че тогава дросела и всмукателя отвътре стават на мармалад Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 25 април 2010 Сподели Публикувано 25 април 2010 Ако всичко по ДВГ-то е наред през филтъра се засмуква въздух а не излиза навън. Налягането в рънърите е по малко отколкото в атмосферата/интейка и газовете се засмукват от тръбичката която излиза от капака на клапаните в близост до рейката . Рабира се трябва и клапанчето на този маркуч да не е задръстено от мазгочите че тогава дросела и всмукателя отвътре стават на мармалад Да, прав си. Обаче при мен излиза въздух Незнам защо си мисля че всички карат турбо коли :icon_thumbup: Но дори и в случая когато се засмуква, това не е добре за кола с дебитомер. Oil catch can си е най-доброто решение!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.