Премини към съдържание

С Каква цел се слага филтър на отдушника


Препоръчано мнение

С каква цел се слага филтър на отдушника за картерните газове и се премахва тръбата,към въздуховода?http://store.picbg.net/pubpic/B9/42/d105e3a3f292b942.JPG

PS:Валъо,надявам се не се сърдиш,че използвам снимката. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем. Невиждам за какво да се сърдя :) дано да е от полза на някой. Но за жалост си седи в гаража безпомощен :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте :)

И аз се поинтересувах от елиминирането на така наречената EGR - система, която връща част от отработените газове обратно в двигателя. В интернет има доста изписано из разни форуми, но в крайна сметка не ми става ясно има ли полза (евентуално и вреда) от тази модификация. Ако някой е пробвал, ще е интересно да сподели. :)

Поздрави :rulez:

Редактирано от cyclodrome
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

С каква цел се слага филтър на отдушника за картерните газове и се премахва тръбата,към въздуховода?http://store.picbg.net/pubpic/B9/42/d105e3a3f292b942.JPG

PS:Валъо,надявам се не се сърдиш,че използвам снимката. :D

 

Така.. 4г63 двигателя е известен със blow-by, или така наречените картерни газове, което е по-скоро характерно за турбо колите. Това с филтъра се прави с цел, маслените пари да излизат навън, извън интейка и да не го пълнят с масло от своя страна.

От друга страна обаче изпускането на вече измерен въздух от дебитомера (нашите коли са с деботомер) не е много благоприятно и води до богати смеси в определени моменти.

 

Най-добро е решението с oil catch can, аз в момента работя по това и ще пусна снимки като го завърша.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте :)

И аз се поинтересувах от елиминирането на така наречената EGR - система, която връща част от отработените газове обратно в двигателя. В интернет има доста изписано из разни форуми, но в крайна сметка не ми става ясно има ли полза (евентуално и вреда) от тази модификация. Ако някой е пробвал, ще е интересно да сподели. :)

Поздрави :rulez:

 

ЕГР-клапана е първото нещо, което изхвърлих от моята кола. На по-новите автомобили обаче командването му се следи от ЕКУ-то и премахването му не е толкова лесно.

С две думи вредата от това е за околната среда...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Ако един стандартен двигател който не е модифициран има толкова много картерна не е на добре та дори и да е с принодително пълнене,може да има по-голяма картерна когато двигателя е модифициран и са поставени ковани бутала,където клиренса е по-голям.

Филтърче се слага когато картерната е малка,но не е удобно/приятно/красиво защото мирише когато се пусне парното или автомобилът работи на място.

Може да се монтира съд за картерни газове където маслото се оттаява.

Редактирано от Poli
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

..Това с филтъра се прави с цел, маслените пари да излизат навън, извън интейка и да не го пълнят с масло от своя страна. От друга страна обаче изпускането на вече измерен въздух от дебитомера (нашите коли са с деботомер) не е много благоприятно и води до богати смеси в определени моменти.

Ако всичко по ДВГ-то е наред през филтъра се засмуква въздух а не излиза навън. Налягането в рънърите е по малко отколкото в атмосферата/интейка и газовете се засмукват от тръбичката която излиза от капака на клапаните в близост до рейката . Рабира се трябва и клапанчето на този маркуч да не е задръстено от мазгочите че тогава дросела и всмукателя отвътре стават на мармалад

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Ако всичко по ДВГ-то е наред през филтъра се засмуква въздух а не излиза навън. Налягането в рънърите е по малко отколкото в атмосферата/интейка и газовете се засмукват от тръбичката която излиза от капака на клапаните в близост до рейката . Рабира се трябва и клапанчето на този маркуч да не е задръстено от мазгочите че тогава дросела и всмукателя отвътре стават на мармалад

 

Да, прав си. Обаче при мен излиза въздух :) Незнам защо си мисля че всички карат турбо коли :icon_thumbup:

Но дори и в случая когато се засмуква, това не е добре за кола с дебитомер. Oil catch can си е най-доброто решение!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...