Премини към съдържание

Делко за Mitsubishi Colt


elsewhere

Препоръчано мнение

Здравейте,

сигурно сте се начели на такива мнения, но за мен проблема е мнооого голям :icon_confused:

 

сестра ми има Mitsubishi Colt '93-94г 1300 кубика, 12 клапана

Преди около година някъде колата изгасна.... и толкова

закрепиха я за малко и после пак. водихме я къде ли не, вкл. и в серивизте на Бош. доколкото успяха да я диагностицират - проблема е в комутатора. Понеже този комутатор е херметизиран в делкото обаче.... :icon_hmm: трябва да се купи ново делко.

Проблема е, че нито един сервиз, в който сме попаднали не може да ни упъти откъде да го вземем. Колата е в Бургас, аз съм в София... и естествено тъй като има по-голяма вероятност да се намери в София, на мен се падна отговорността....

 

Нищичко не разбирам от коли, нямам никаква идея къде да търся. Предпочитам да е втора ръка, защото цената е повече от два пъти по-ниска. А сега сестра ми чака и бебе, много ми се иска да й оправим колата най-накрая, защото ще има голяма нужда :help:

 

Прегледах форума, видях и адреса на "холандеца", но ми е малко странно да пиша на човек, който никъде не е обявил, че се занимава с това и да го товаря с моите си грижи.

 

някакви съвети?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вземи звънни на магазините от тази тема и виж цена за ново колко ще е. Не е много добра идея да взимаш старо делко. Ако вземеш номера на рамата от талона ще ти помогне в магазина да намериш точно това което ти трябва, а ако го пишеш тук ще насочи хората ако някой има в предвид кое е точно е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей.....

Проблема на сестра ти е по голям ,отколкото си мислиш :icon_blush: и той идва от това ,че много трудно се намира а и са много скъпи............ :mad:

За това ще те питам , ти сигурен ли си че е от комутатора или от друго????

На тези модели коли, в делкото седят: бубината, коят ое много малка и седи в корпуса на делкото ,но отстрани на делкото , поради това дистр. капачка е с 4 извода, а не с 5, това означава че имаш 4 високоволтови кабела, а не както на по старите с 5 кабела........ :) Освен бубината в делкото седи и комутатора ( силовия транзистор ) .......също така седи и дадчика за положение на коляновия вал.........той най вероятно е оптичен и е двоен ,с една или две шайби,които накъсват светлинния поток към оптрона..............на едната шайба ( ако е с две шайби) има един по голям отвор, а на другата са 4 по малки отвора, другия вариант е да е само с една шайба, при които същите тези отвори да са на тази шайба..............делкото би трявало да е с два куплунга , единия е с 6 пина , а другия е с 2 пина.............този който е с 2 пина е захр. на бубината, а другия е захр. на ком-ра, захр. на оптрона (дадчика ) , един сигнален( който е много важен за работата на мотора) който се генерира от дадчика на кол. вал, 1 или 2 маси....... :D

Така, след като знаеш горе долу каква е схемата, трябва да установите ДАЛИ към бубината има захр. първо....

2. ако има захр. към бубината ,трябва да установите ДАЛИ има сигнал към ЕКУ-то ,който сигнал идва от въпросния дадчик-оптрон..............т.е. най вероятно кабела е бял на цвят и по него трябва да има сигнал........това лесно може да се установи.........как??? Като проверите дали на някоя или всички дюзи има и пръска гориво, или ако имате осцилоскоп да измерите дали масата им се прекъсва.............или пък с медицински слушалки просто като въртите на стартер трябва да се чува как дюзата работи.............ако НЕ работят дюзите, това значи че ДАДЧИКА на кол. вал е заминал или кабела се е прекъснал по който се подава към ЕКУ-то на колата този сигнал( т.е. белия най вероятно...) :D

3. Ако работят дюзите а колата не ще да пали, тогава вече търсете причината в комутатора.......... :D

Едно делко 2-ра ръка струва около 250 -300 лв. :mad: Ново -не знам........... :) Но има вероятност да е бубината, за това наблегнете в/у нея първо ,като проверите тези неща ,които съм изброил по горе...... :D

Успех............ :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за отговорите

1. от поти всички магазини ме отрязаха - не продават и не поръчват такива части

2. в магазин във варна са предложили за 1450лв /множко са/

3. със сигурност /уж/ проблема е в комутатора. много хора казват че делкото струва около 200-300 лева втора ръка, но проблема е, че никой не знае от къде може да се намери.

 

Ако може някой от Сф поне да ме насочи къде има магазини за части втора ръка, ще съм много благодарна...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за отговорите

1. от поти всички магазини ме отрязаха - не продават и не поръчват такива части

2. в магазин във варна са предложили за 1450лв /множко са/

3. със сигурност /уж/ проблема е в комутатора. много хора казват че делкото струва около 200-300 лева втора ръка, но проблема е, че никой не знае от къде може да се намери.

 

Ако може някой от Сф поне да ме насочи къде има магазини за части втора ръка, ще съм много благодарна...

Евентуално утре ще получиш отговор дали има и за колко, каде, какво , що...... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

златен човек ;)

btw, номера на рамата е

jmbmnca1aru50387

 

номера на двигателя /незнам дали е нужен/

4g13qx0706

 

номера на делкото

4117

 

на комутатора

9554113

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

здравей.аз имам съштия проблем,ако намериш от някаде моляте сподели ще ти бъда много благодарен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...