iCkOo Публикувано 7 януари 2010 Сподели Публикувано 7 януари 2010 Здравейте , пиша ви във връзка с отвратителния ми проблем който ме сполетя преди месец . Имах проблеми с акомулатора отчиташе ми 20 напрежение като нормалното би следвало да е в рамките на 15 сменихме го(не чр много ги разбирам но така ми казаха).Сега обаче при стартирването на двигателя и при падането на стрелката на обортомера под 2 и 1000 оборота се чува някакъв предупердителен звук(от рода на 4 пъти цък-цък) :D . Та мисълта ми беше ако някой се е сблъсвал с подобно нещо дали ще може да ме насочи къде да търся проблема или ..... къде може да е?? :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iCkOo Публикувано 7 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 7 януари 2010 А и другото което е пимерно си карам на 4 та и спра да натискам педала на газта оборотите падат до 2 и без да подавам газ колата продължава да си варви сама с 20 , а преди се давеше ................ Плииз Хелп! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 7 януари 2010 Сподели Публикувано 7 януари 2010 А дали причината е била в акомулатора? След смяната на моя акомулатор,трябваше да навътря около 50 км в града за да ми се настрои наново компютъра.Данеби от това да ти прави така?Аз не разбирам много,нека специалистите да кажат,може и да греша. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iCkOo Публикувано 7 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 7 януари 2010 (редакция) Aми всъщност не е била там, защото след смяната продължава да се чува този звук. Редактирано 7 януари 2010 от jolly_roger използвайте препинателни знаци и главни букви, където трябва! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 януари 2010 Сподели Публикувано 7 януари 2010 Здравейте , пиша ви във връзка с отвратителния ми проблем който ме сполетя преди месец . Имах проблеми с акомулатора отчиташе ми 20 напрежение като нормалното би следвало да е в рамките на 15 сменихме го(не чр много ги разбирам но така ми казаха).Сега обаче при стартирването на двигателя и при падането на стрелката на обортомера под 2 и 1000 оборота се чува някакъв предупердителен звук(от рода на 4 пъти цък-цък) :D . Та мисълта ми беше ако някой се е сблъсвал с подобно нещо дали ще може да ме насочи къде да търся проблема или ..... къде може да е?? :icon_crying:Нищо не разбрах............Каква е колата, разбрах че е Грандис , но мотора й???........2. Какво 20??? Напрежението ли е 20 Волта? как го замерихте, и при изгасен мотор ли или при запален мотор...........3. кога дава 15 и какво е това 15.......??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iCkOo Публикувано 7 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 7 януари 2010 Нищо не разбрах............Каква е колата, разбрах че е Грандис , но мотора й???........2. Какво 20??? Напрежението ли е 20 Волта? как го замерихте, и при изгасен мотор ли или при запален мотор...........3. кога дава 15 и какво е това 15.......???Ами при запален мотор.Как го проверихме ?С волтметъра мотора е 2.4 ,166 хп ,бензчи.А това 20 става въпрос за 20 километра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iCkOo Публикувано 7 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 7 януари 2010 3.По принцип напрежението трябва да е 15 волта Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 7 януари 2010 Сподели Публикувано 7 януари 2010 3.По принцип напрежението трябва да е 15 волта По принцип, напрежението трябва да е 15 волта, когато искаш да си повредиш акумулатора чрез презареждане.Щом колата върви, без да бучи, гасне и скърца, карай си я без да я пипаш много-много. п.п. Колега, влагай повече старание при изписване на думите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
laskov Публикувано 8 януари 2010 Сподели Публикувано 8 януари 2010 Щом колата върви, без да бучи, гасне и скърца, карай си я без да я пипаш много-много.:D Това, че бензина в резервоара намалява е нормално! :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 януари 2010 Сподели Публикувано 8 януари 2010 (редакция) Ами при запален мотор.Как го проверихме ?С волтметъра мотора е 2.4 ,166 хп ,бензчи.А това 20 става въпрос за 20 километра.Провери си волтметъра дали ти показва точно, я батерийка, я самия уред нещо , и го замери пак,.............1. При изгасен мотор и читав акумулатор ,без вкл. консумативи напрежението трябва да е 12.5-12.8 Волта, 2. При запален мотор и работа на празен ход, както и при високи обороти, трябва да е не повече от 14.1Волта...........Ако в началото напрежението е там някъде ,а след известен пробег се е вдигнало и т она 20 Волта е много лошо и не го карайте повече докато не отстраните проблема а той по всяка вероятност е в алтернатора..........Ако сте го карали известно време така, то очаквайте после след оправянето му, да имате аномалии със запалването , празния ход, и т.н. тъй като при този мотор има ел. дросел който управлява и празния ход........... Редактирано 8 януари 2010 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.