Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Акумулатор за Space Star Gdi 1.8


Препоръчано мнение

Здравейте!

Исках да помоля за препоръка на акумулатор за Space star GDI 1.8, каква марка бихте препоръчали и колко амперчаса.

За първи път ще сменям акумулатора на колата си, може би някой знае, дали има някакви особености при слагането на нов акумулатор при такъв тип коли, че от досегашния си опит със сервизи, разбрах че за този тип двигатели не трябва да им се вярва много.

Ще съм благодарен за всякакви препоръки и ви благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Капацитета на алтернатора е 100 А.

Поставя се акумулатор с по-малко А, примерно при мен 75 или 77 за да не се получи недозареждане.

 

След това задължително спазваш процедурата описана от Милен Тук!, за да нямаш проблеми с оборотите на празен ход.

 

Успех

Редактирано от redsxz
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

"В това няма нищо вярно, между ток осигуряван от алтернатора и капацитет на акумулатора няма нищо общо, освен разбира се, че са електрически параметри. Моля колегите (нека никой не се обижда), които нямат понятие от тези неща не подвеждат колегите, които питат!"

 

Няма обидени :rolleyes:

 

Познанията ми по електротехника не са големи но насоката към колегата е в правилна посока 75Ah.

 

Все си мисля че има някаква връзка.

Ако се постави акумулатор с голям капацитет примерно 110 - 120Ah на автомобил с бензинов мотор

на които не му е необходим толкова голям, акумулатора остава недозареден.

Причината според мен е в поставения алтернатора изчислен за по-малка консумация.

 

За дизеловите мотори на Спейс Стар алтернатора е с 125А.

 

Това са мои разсъждения и не съм имал проблеми с акумулаторите ползвани от мен, дори и "Монбат" :rolleyes: .

 

Поздрави.

Редактирано от redsxz
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прав е колегата Мирослав!

най-важния параметър на акумулатора е "пусковия ток".

След запалване на двигателя цялата консумация се поема

от алтернатора и "излишния" ампераж отива за дозарежда

не и поддържане на акумулатора.

Мощността на алтернатора се съобразява с консуматорите

и екстрите в автомобила които трябва да са "захранени" в

определен оборотен режим. При ниски обороти акумулатора

"подпира", а при високи се зарежда.

Производителя предписва вида на акумулатора в зависимост

от вида двигател - при дизелите компресията е двойно по-висока

и мощността на консуматорите в колата. Има значение и клима

тичния пояс за който е предназначен автомобила.

Алтернатора трябва да му хартисват не повече от десетина ампера

за дозареждане. Не забравяйте, че алтернатора се явява от своя

страна консуматор на мощност от двигателя - и там има ограничи

телни условия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според вашите думи до сега ако сложа на моята кола Спейс стар 1.8 GDI акумулатор 120Ah

разликата ще е само в цената на първичната инвестиция за закупуване на по-голям акумулатор.

 

Няма да се получи недозареждане(по-малък живот) на акумулатора и винаги ще разполагам с повече акумулирана ел енергия в запас.

 

:icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според вашите думи до сега ако сложа на моята кола Спейс стар 1.8 GDI акумулатор 120Ah

разликата ще е само в цената на първичната инвестиция за закупуване на по-голям акумулатор.

 

Няма да се получи недозареждане(по-малък живот) на акумулатора и винаги ще разполагам с повече акумулирана ел енергия в запас.

 

:icon_thumbup:

 

 

Да! :icon_clap:

И все пак гледай пусковия ток

да е поне 450А

/и дали ще се хване в леглото/.

120Ah означава, че акумулатора може да отдава

120А в продължение на 1 час или 1А в продължение

на 120ч. При 45Ah е съответно 45А/1ч. или 1А/45ч.

Резликата се вижда.

Един стартер примерно от един киловат му трябват

83.3А нормално. В студено време и гъсто масло може

да стигне до 300-400 А.

Този пусков ток се отдава при напълно зареден акумулатор.

Той не винаги е такъв, затова трябва да има резерв.

Най-вредния режим за акумулатора е да се черпи много

силен ток. Тогава химичната реакция в клетките е бурна

той просто "кипва" и се получава по-бърза сулфатизация

и дори изкривяване на плочите с всички вредни послед

ствия. Затова има показател "пусков ток" който показва

какъв максимален ампераж може да се ползва без вреда.

Поради тази причина не се препоръчва разпространения

в миналото метод за изпробване на акумулаторите с

"натоварваща вилка".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо влизаш в толкова сложни размишления. Вземаш един акумулатор 65 амперчаса с възможно най-високия стартов ток и пей сърце.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо влизаш в толкова сложни размишления. Вземаш един акумулатор 65 амперчаса с възможно най-високия стартов ток и пей сърце.

 

 

Така е...

Но понеже човека питаше...

а е още рано за масата...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да слага един 62AH, колкото го дават и да кара без да мисли за такива глупости.

По-големия акумулатор съхранява повече енергия, но и се зарежда по-бавно като му е паднало напрежението.

Основното, което трябва да гледа при покупката е стартовия ток и цената, като не бива за няколко ампера стартов ток отгоре да се дават някакви луди пари. Също така трябва да се провери дали акумулатора има възможност за доливане, да не е залепен(ако не е с гел); Най-евтиния и сигурен вариант е искрата 62AH за около 120лв, има и варта и бош, като при боша ако ползват някакъв по-стар каталог може да искат да му пордадат неподходящ за монтаж акумулатор или да откажат гаранция, ако се вземе друг. Боша беше някъде 180лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви на всичките за препоръки и рекомендации. Помогнахте ми да се ориентирам. Реших да се спра на BOSH SILVER 63Ah, серия S5, пусков ток 610 А

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 години ...

колеги аз съм с 44Аh и....възможно ли е от там да имам рпоблем с оборотите :)

 

Трябва ли да го сменям??? Сложих го пред 1 седмица

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...