staninn Публикувано 22 декември 2009 Сподели Публикувано 22 декември 2009 (редакция) Здравейте.Значи имам следния проблем. От както стана студено колата почна да пали трудно и колкото по-студено става толкова по-трудно пали а вече последните дни не пали изобхщо при -10 -15 когато беше. Преди първо въртяха ремъците преди да запали двигателя и като му се подаде гас тръгваше(но трудно се стигаше до подаването на гас), сега в големяи студ изобщо немжое да се стигне до този момент.Освен това държи около 2000 оборота за около мин после пада до нормалните 800-900.Сутринта я мъчих, мъчих и не пожела да запали, с ток от друга кола запали от втория път, но попринцип акумулатора беше зареден.Сега вечерта след 7-8 часа престой запали от първия път без никакъв проблем. Някой има ли някаква представа защо го прави така.Дали отечка има някъде или изобщо някаква идея? Редактирано 22 декември 2009 от staninn Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 22 декември 2009 Сподели Публикувано 22 декември 2009 Има отпред под капака едно нещо... Виж да не се е прецакало и за това да не ще.... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 22 декември 2009 Сподели Публикувано 22 декември 2009 ... и това нещо бензин ли яде, дизел ли... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
breaker Публикувано 22 декември 2009 Сподели Публикувано 22 декември 2009 Има отпред под капака едно нещо... Виж да не се е прецакало и за това да не ще.... :D :D Това е верният отговор! :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staninn Публикувано 22 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 22 декември 2009 Дизел е.Ма на топло не ми праи проблем. Може би компресията да му видят тря го закарам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 22 декември 2009 Сподели Публикувано 22 декември 2009 Дизел е.Ма на топло не ми праи проблем. Може би компресията да му видят тря го закарам.Първо му замерете подгряващите свещи , дали работят и дали отива ток до тях и какъв волтаж е тока , ако го има...Ако всичко е наред, тогава вече трябва да се види компресията, центровката на помпата и т.н.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro_67 Публикувано 23 декември 2009 Сподели Публикувано 23 декември 2009 Първо му замерете подгряващите свещи , дали работят и дали отива ток до тях и какъв волтаж е тока , ако го има...Ако всичко е наред, тогава вече трябва да се види компресията, центровката на помпата и т.н.... Малка поправка - ако говорим за ток не можем да говорим за волтаж а за Ампери, ако ства дума за Волта то говорим за напрежение .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staninn Публикувано 11 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 11 януари 2010 Оправиха я доста дребно се оказа-клемата дето се подава ток към свещите.Мерси за помоща. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 11 януари 2010 Сподели Публикувано 11 януари 2010 Оправиха я доста дребно се оказа-клемата дето се подава ток към свещите.Мерси за помоща.Там не се подава ток бре...По последни данни от Joro_67 , на свещите ток не ходи, а само напрежение... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.