daniel87 Публикувано 15 декември 2009 Сподели Публикувано 15 декември 2009 Колеги маи имам малък проблем с моя галант. За 3000 километра ми изхарчи 2литра масло. Незнам просто от какво е ,лягах под него да видя да него фърля от някаде семеринг или гарнитура,но мотора е чист от долу,само около гарнитурата на картера беше малко омъслено.Като запаля мотора, във високите дими леко,но при средна гас го няма.Просто незнам какво може да е,сигменти ли са гумички на клапанини ли са нямам представа, от къде изчезва това масло.Някои ако може да даде съвет, или поне при кои да го закарам да го погледне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 декември 2009 Сподели Публикувано 15 декември 2009 Колеги маи имам малък проблем с моя галант. За 3000 километра ми изхарчи 2литра масло. Незнам просто от какво е ,лягах под него да видя да него фърля от някаде семеринг или гарнитура,но мотора е чист от долу,само около гарнитурата на картера беше малко омъслено.Като запаля мотора, във високите дими леко,но при средна гас го няма.Просто незнам какво може да е,сигменти ли са гумички на клапанини ли са нямам представа, от къде изчезва това масло.Някои ако може да даде съвет, или поне при кои да го закарам да го погледне.Коя година ти е колата? На колко хиляди пише на км-ража? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diritas Публикувано 15 декември 2009 Сподели Публикувано 15 декември 2009 Колеги маи имам малък проблем с моя галант. За 3000 километра ми изхарчи 2литра масло. Незнам просто от какво е ,лягах под него да видя да него фърля от някаде семеринг или гарнитура,но мотора е чист от долу,само около гарнитурата на картера беше малко омъслено.Като запаля мотора, във високите дими леко,но при средна гас го няма.Просто незнам какво може да е,сигменти ли са гумички на клапанини ли са нямам представа, от къде изчезва това масло.Някои ако може да даде съвет, или поне при кои да го закарам да го погледне.Лошо! Отиди при DJ Tymbi :icon_thumbup: за :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vuicho Публикувано 15 декември 2009 Сподели Публикувано 15 декември 2009 Колеги маи имам малък проблем с моя галант. За 3000 километра ми изхарчи 2литра масло. Незнам просто от какво е ,лягах под него да видя да него фърля от някаде семеринг или гарнитура,но мотора е чист от долу,само около гарнитурата на картера беше малко омъслено.Като запаля мотора, във високите дими леко,но при средна гас го няма.Просто незнам какво може да е,сигменти ли са гумички на клапанини ли са нямам представа, от къде изчезва това масло.Някои ако може да даде съвет, или поне при кои да го закарам да го погледне. С какво масло караш колега? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 декември 2009 Сподели Публикувано 15 декември 2009 С какво масло караш колега?С каквото и да го кара, не трябва толкова много да харчи......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel87 Публикувано 15 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 15 декември 2009 (редакция) Коя година ти е колата? На колко хиляди пише на км-ража?Колега Галанта е 1992 и е приблизително на 260, 270 000 хиляди километра.10в40 омв биксрол Редактирано 15 декември 2009 от daniel87 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 15 декември 2009 Сподели Публикувано 15 декември 2009 За 3000 км 2 литра масло - е супер сериозно. Дори опел'87, от който не е слизано харчеше литър на 3000 км.... Ако наистина нямаш теч - според мен са гумичките.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel87 Публикувано 15 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 15 декември 2009 За 3000 км 2 литра масло - е супер сериозно. Дори опел'87, от който не е слизано харчеше литър на 3000 км.... Ако наистина нямаш теч - според мен са гумичките....Колега и аз си мислех че са гумички,ама ако са гумички тя ше пуши равномерно и постоянно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vuicho Публикувано 15 декември 2009 Сподели Публикувано 15 декември 2009 Колега Галанта е 1992 и е приблизително на 260, 270 000 хиляди километра.10в40 омв биксрол Километража е солиден,ако не пуши чак толкова и не тече....пробвай с 15W40. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 декември 2009 Сподели Публикувано 15 декември 2009 Колега Галанта е 1992 и е приблизително на 260, 270 000 хиляди километра.10в40 омв биксролНай добре е да се премери компресията на мотора два пъти, като след първия път да се сложи малко масло във всеки цилиндър, така по този начин ще се установи дали ниската компресия идва от износени сегменти или идва от клапаните ............това разбира се ако е ниска компресията, допуските за този мотор са до към 9 атм. се приемат за нормални, ако е под тази норма, лошо.............Ако компресията е добра все пак, то тогава единствения вариант е гумички на клапаните...........в този случай при първо палене след по продължителен покой на мотора, би трябвало леко да изпушва синкав дим, като след това постепенно минава в бяла пара..........Все пак аз допускам че при теб случая е от двете по малко, т.е. хем гумички на клапаните , хем леко изниосени сегменти ..........като за начало смени гумичките и я покарай пак около 2-3 хил. км. и след това виж, би тряябвало значително да се намали разхода на масло........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 16 декември 2009 Сподели Публикувано 16 декември 2009 Изведнъж ли почна да гори или си е така постоянно, според моето скромно мнение преди да отваряш мотора пробвай да смениш маслото с друг вид, че това ОМВ хич не ми се нрави (като знам какво е ............) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 16 декември 2009 Сподели Публикувано 16 декември 2009 Изведнъж ли почна да гори или си е така постоянно, според моето скромно мнение преди да отваряш мотора пробвай да смениш маслото с друг вид, че това ОМВ хич не ми се нрави (като знам какво е ............)Мислиш ли че ще се оправи без отваряне на мотора ?Като гледам тия 270к километри и като вземем в предвид и 100-те хиляди които връщат джамбазите, колата е реално на 350 -370к ..И като знам какви меки сегменти слагат Японците, все си мисля че работата ще се оправи, ама след основен ремонт.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel87 Публикувано 16 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 16 декември 2009 (редакция) Изведнъж ли почна да гори или си е така постоянно, според моето скромно мнение преди да отваряш мотора пробвай да смениш маслото с друг вид, че това ОМВ хич не ми се нрави (като знам какво е ............)Аз скоро я взех колата. От както съм я взел съм сменил маслото един път и от тогава само доливам. Явно той си е бил тръгнал от преди това. Иначе е внос 2007, взех я от една ''лелка''. Изобщо тогава не съм я оглеждал, защото цената й беше много добра. Иначе като ходова част и купе е отлична. Дано открием проблема и да се оправи. Редактирано 16 декември 2009 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 17 декември 2009 Сподели Публикувано 17 декември 2009 Явно са ти сложили от ония препарати, които намалявата горенето на масло и със смяната на маслото си го изхвърлил.Провери си компресията първо без да слагаш масло и втори път с масло в цилиндрите. Ако няма разлика или е малка то 90% е от гумичките, но има вероятност, ако в някой от цилиндрите компресията ти е по-различна да има счупен маслен сегмент. Във всички случаи се налага ремонт. Дано да се окажат гумичките.Ако не ти се занимава през зимата можеш да сипеш една добавка за корекция на проблема и да събираш пари за ремонта на пролет. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 декември 2009 Сподели Публикувано 17 декември 2009 Аз скоро я взех колата. От както съм я взел съм сменил маслото един път и от тогава само доливам. Явно той си е бил тръгнал от преди това. Иначе е внос 2007, взех я от една ''лелка''. Изобщо тогава не съм я оглеждал, защото цената й беше много добра. Иначе като ходова част и купе е отлична. Дано открием проблема и да се оправи.Първо пробвайте с друго масло , по добро, примерно Мотул , Кастрол, но ориигналния или пък направо с оригиналното масло на :mitsu-smiley: Ако евентуално се оправи ,значи проблема е ясен, но ако не се оправи , тогава ще трябва да се замери компресията както споменах по горе и от това ще зависи каква диагноза ще се постави...........може би имате проблем с гумичките на клапаните ,и с тяхната смяна ще се оправи поне до някъде проблема........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel87 Публикувано 18 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 18 декември 2009 Явно са ти сложили от ония препарати, които намалявата горенето на масло и със смяната на маслото си го изхвърлил.Провери си компресията първо без да слагаш масло и втори път с масло в цилиндрите. Ако няма разлика или е малка то 90% е от гумичките, но има вероятност, ако в някой от цилиндрите компресията ти е по-различна да има счупен маслен сегмент. Във всички случаи се налага ремонт. Дано да се окажат гумичките.Ако не ти се занимава през зимата можеш да сипеш една добавка за корекция на проблема и да събираш пари за ремонта на пролет. Много си прав колега.Точно така мился да направя.Някои ако знае каква временна добавка да и сложа,ще съм благодарен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 19 декември 2009 Сподели Публикувано 19 декември 2009 Лично аз съм ползвал продукт на STP и то за запушване на теч от радиатора и прочистване на горивната система. Човека, който ми продаде препарата ме инструктира как да го ползвам и наистина свърших работа. Иначе съм чел за всякакви препарати, но за щастие не съм ги използвал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 19 декември 2009 Сподели Публикувано 19 декември 2009 Лично аз съм ползвал продукт на STP и то за запушване на теч от радиатора и прочистване на горивната система. Човека, който ми продаде препарата ме инструктира как да го ползвам и наистина свърших работа. Иначе съм чел за всякакви препарати, но за щастие не съм ги използвал.Точно на STP добавката за масло, нищо не върши (многократно изпробвано от мои клиенти) ...В неговият случай, най добрата добавка са сегменти и гумички на клапани... :D А докато дойде този момент, да опита с добавка на ABRO ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel87 Публикувано 19 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 19 декември 2009 Мерси за информацията.Ще пробвам с добавката,и напролет ще и права основен ремонт.Искам само да питам,някои знаели колко пари са гумички,сигменти и биелни лагери и от къде да ги купя.Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 19 декември 2009 Сподели Публикувано 19 декември 2009 Мерси за информацията.Ще пробвам с добавката,и напролет ще и права основен ремонт.Искам само да питам,някои знаели колко пари са гумички,сигменти и биелни лагери и от къде да ги купя.Благодаря предварително.Аз знам, съвсем случайно... :D 100 лв. сегменти , 20лв. гумички ако си с 8 клапановият мотор, ако си с 16-40 лв. 45 лв са ти биелните лагери, и 40 лв. ти е гарнитурата на главата, която си забравил в сметката... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel87 Публикувано 21 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 21 декември 2009 Аз знам, съвсем случайно... :D 100 лв. сегменти , 20лв. гумички ако си с 8 клапановият мотор, ако си с 16-40 лв. 45 лв са ти биелните лагери, и 40 лв. ти е гарнитурата на главата, която си забравил в сметката...Mерси Марио за информацията.Ще ми кажеш ли само каде да ги търся частите,защото много не съм запознат с магазините. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 21 декември 2009 Сподели Публикувано 21 декември 2009 Mерси Марио за информацията.Ще ми кажеш ли само каде да ги търся частите,защото много не съм запознат с магазините.При мен ... :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel87 Публикувано 23 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 23 декември 2009 Днес ми се наложи да сваля изпускателния колектор,като го свалих видях маи от къде е проблема с маслото.На трети цилиндър,от дясно на ляво като свалих колектора имаше масло в дупката.Възможно ли е да е щупила маслен сигмент и от там да го извърля , и да го харчи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.