Премини към съдържание

2 литра масло за 3000км


daniel87

Препоръчано мнение

Колеги маи имам малък проблем с моя галант. За 3000 километра ми изхарчи 2литра масло. Незнам просто от какво е ,лягах под него да видя да него фърля от някаде семеринг или гарнитура,но мотора е чист от долу,само около гарнитурата на картера беше малко омъслено.Като запаля мотора, във високите дими леко,но при средна гас го няма.Просто незнам какво може да е,сигменти ли са гумички на клапанини ли са нямам представа, от къде изчезва това масло.Някои ако може да даде съвет, или поне при кои да го закарам да го погледне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги маи имам малък проблем с моя галант. За 3000 километра ми изхарчи 2литра масло. Незнам просто от какво е ,лягах под него да видя да него фърля от някаде семеринг или гарнитура,но мотора е чист от долу,само около гарнитурата на картера беше малко омъслено.Като запаля мотора, във високите дими леко,но при средна гас го няма.Просто незнам какво може да е,сигменти ли са гумички на клапанини ли са нямам представа, от къде изчезва това масло.Някои ако може да даде съвет, или поне при кои да го закарам да го погледне.

Коя година ти е колата?

На колко хиляди пише на км-ража?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги маи имам малък проблем с моя галант. За 3000 километра ми изхарчи 2литра масло. Незнам просто от какво е ,лягах под него да видя да него фърля от някаде семеринг или гарнитура,но мотора е чист от долу,само около гарнитурата на картера беше малко омъслено.Като запаля мотора, във високите дими леко,но при средна гас го няма.Просто незнам какво може да е,сигменти ли са гумички на клапанини ли са нямам представа, от къде изчезва това масло.Някои ако може да даде съвет, или поне при кои да го закарам да го погледне.

Лошо! Отиди при DJ Tymbi :icon_thumbup: за :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги маи имам малък проблем с моя галант. За 3000 километра ми изхарчи 2литра масло. Незнам просто от какво е ,лягах под него да видя да него фърля от някаде семеринг или гарнитура,но мотора е чист от долу,само около гарнитурата на картера беше малко омъслено.Като запаля мотора, във високите дими леко,но при средна гас го няма.Просто незнам какво може да е,сигменти ли са гумички на клапанини ли са нямам представа, от къде изчезва това масло.Някои ако може да даде съвет, или поне при кои да го закарам да го погледне.

 

С какво масло караш колега?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Коя година ти е колата?

На колко хиляди пише на км-ража?

Колега Галанта е 1992 и е приблизително на 260, 270 000 хиляди километра.10в40 омв биксрол

Редактирано от daniel87
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За 3000 км 2 литра масло - е супер сериозно. Дори опел'87, от който не е слизано харчеше литър на 3000 км....

Ако наистина нямаш теч - според мен са гумичките....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За 3000 км 2 литра масло - е супер сериозно. Дори опел'87, от който не е слизано харчеше литър на 3000 км....

Ако наистина нямаш теч - според мен са гумичките....

Колега и аз си мислех че са гумички,ама ако са гумички тя ше пуши равномерно и постоянно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега Галанта е 1992 и е приблизително на 260, 270 000 хиляди километра.10в40 омв биксрол

 

Километража е солиден,ако не пуши чак толкова и не тече....пробвай с 15W40. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега Галанта е 1992 и е приблизително на 260, 270 000 хиляди километра.10в40 омв биксрол

Най добре е да се премери компресията на мотора два пъти, като след първия път да се сложи малко масло във всеки цилиндър, така по този начин ще се установи дали ниската компресия идва от износени сегменти или идва от клапаните ............това разбира се ако е ниска компресията, допуските за този мотор са до към 9 атм. се приемат за нормални, ако е под тази норма, лошо.............Ако компресията е добра все пак, то тогава единствения вариант е гумички на клапаните...........в този случай при първо палене след по продължителен покой на мотора, би трябвало леко да изпушва синкав дим, като след това постепенно минава в бяла пара..........

Все пак аз допускам че при теб случая е от двете по малко, т.е. хем гумички на клапаните , хем леко изниосени сегменти ..........като за начало смени гумичките и я покарай пак около 2-3 хил. км. и след това виж, би тряябвало значително да се намали разхода на масло...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изведнъж ли почна да гори или си е така постоянно, според моето скромно мнение преди да отваряш мотора пробвай да смениш маслото с друг вид, че това ОМВ хич не ми се нрави (като знам какво е ............)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изведнъж ли почна да гори или си е така постоянно, според моето скромно мнение преди да отваряш мотора пробвай да смениш маслото с друг вид, че това ОМВ хич не ми се нрави (като знам какво е ............)
Мислиш ли че ще се оправи без отваряне на мотора ?

Като гледам тия 270к километри и като вземем в предвид и 100-те хиляди които връщат джамбазите, колата е реално на 350 -370к ..

И като знам какви меки сегменти слагат Японците, все си мисля че работата ще се оправи, ама след основен ремонт.. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изведнъж ли почна да гори или си е така постоянно, според моето скромно мнение преди да отваряш мотора пробвай да смениш маслото с друг вид, че това ОМВ хич не ми се нрави (като знам какво е ............)

Аз скоро я взех колата. От както съм я взел съм сменил маслото един път и от тогава само доливам. Явно той си е бил тръгнал от преди това. Иначе е внос 2007, взех я от една ''лелка''. Изобщо тогава не съм я оглеждал, защото цената й беше много добра. Иначе като ходова част и купе е отлична. Дано открием проблема и да се оправи.

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Явно са ти сложили от ония препарати, които намалявата горенето на масло и със смяната на маслото си го изхвърлил.

Провери си компресията първо без да слагаш масло и втори път с масло в цилиндрите. Ако няма разлика или е малка то 90% е от гумичките, но има вероятност, ако в някой от цилиндрите компресията ти е по-различна да има счупен маслен сегмент.

Във всички случаи се налага ремонт. Дано да се окажат гумичките.

Ако не ти се занимава през зимата можеш да сипеш една добавка за корекция на проблема и да събираш пари за ремонта на пролет.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз скоро я взех колата. От както съм я взел съм сменил маслото един път и от тогава само доливам. Явно той си е бил тръгнал от преди това. Иначе е внос 2007, взех я от една ''лелка''. Изобщо тогава не съм я оглеждал, защото цената й беше много добра. Иначе като ходова част и купе е отлична. Дано открием проблема и да се оправи.

Първо пробвайте с друго масло , по добро, примерно Мотул , Кастрол, но ориигналния или пък направо с оригиналното масло на :mitsu-smiley: Ако евентуално се оправи ,значи проблема е ясен, но ако не се оправи , тогава ще трябва да се замери компресията както споменах по горе и от това ще зависи каква диагноза ще се постави...........може би имате проблем с гумичките на клапаните ,и с тяхната смяна ще се оправи поне до някъде проблема...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Явно са ти сложили от ония препарати, които намалявата горенето на масло и със смяната на маслото си го изхвърлил.

Провери си компресията първо без да слагаш масло и втори път с масло в цилиндрите. Ако няма разлика или е малка то 90% е от гумичките, но има вероятност, ако в някой от цилиндрите компресията ти е по-различна да има счупен маслен сегмент.

Във всички случаи се налага ремонт. Дано да се окажат гумичките.

Ако не ти се занимава през зимата можеш да сипеш една добавка за корекция на проблема и да събираш пари за ремонта на пролет.

Много си прав колега.Точно така мился да направя.Някои ако знае каква временна добавка да и сложа,ще съм благодарен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз съм ползвал продукт на STP и то за запушване на теч от радиатора и прочистване на горивната система. Човека, който ми продаде препарата ме инструктира как да го ползвам и наистина свърших работа. Иначе съм чел за всякакви препарати, но за щастие не съм ги използвал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз съм ползвал продукт на STP и то за запушване на теч от радиатора и прочистване на горивната система. Човека, който ми продаде препарата ме инструктира как да го ползвам и наистина свърших работа. Иначе съм чел за всякакви препарати, но за щастие не съм ги използвал.
Точно на STP добавката за масло, нищо не върши (многократно изпробвано от мои клиенти) ...

В неговият случай, най добрата добавка са сегменти и гумички на клапани... :D

А докато дойде този момент, да опита с добавка на ABRO ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за информацията.Ще пробвам с добавката,и напролет ще и права основен ремонт.Искам само да питам,някои знаели колко пари са гумички,сигменти и биелни лагери и от къде да ги купя.Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за информацията.Ще пробвам с добавката,и напролет ще и права основен ремонт.Искам само да питам,някои знаели колко пари са гумички,сигменти и биелни лагери и от къде да ги купя.Благодаря предварително.
Аз знам, съвсем случайно... :D

100 лв. сегменти , 20лв. гумички ако си с 8 клапановият мотор, ако си с 16-40 лв. 45 лв са ти биелните лагери, и 40 лв. ти е гарнитурата на главата, която си забравил в сметката...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз знам, съвсем случайно... :D

100 лв. сегменти , 20лв. гумички ако си с 8 клапановият мотор, ако си с 16-40 лв. 45 лв са ти биелните лагери, и 40 лв. ти е гарнитурата на главата, която си забравил в сметката...

Mерси Марио за информацията.Ще ми кажеш ли само каде да ги търся частите,защото много не съм запознат с магазините.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Mерси Марио за информацията.Ще ми кажеш ли само каде да ги търся частите,защото много не съм запознат с магазините.
При мен ... :rolleyes:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес ми се наложи да сваля изпускателния колектор,като го свалих видях маи от къде е проблема с маслото.На трети цилиндър,от дясно на ляво като свалих колектора имаше масло в дупката.Възможно ли е да е щупила маслен сигмент и от там да го извърля , и да го харчи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...