Премини към съдържание

Търся си Галант


Препоръчано мнение

Здравейте колеги, от много време искам да си взема галант, и вече се реших колкото и да си обичам лансера че е време :)

И си харесах един и ме интересува дали някой знае нещо за него ? Комби е :( но много ми хареса салона а и цената е добра, даже прекалено добра, затова още мисля дали да ходя да го гледам, не че много разбирам и аз от галанти.

 

http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details

 

Мерси предварително :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре иди да я видиш сам, защото цената наистина е учудващо ниска. Дано скъсаната шоф. седалка (вижда се на снимките) да е единствената забележка. Непременно искай да я покараш малко, за да няма "подводни камъни". Ще се радвам да споделиш после.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, от много време искам да си взема галант, и вече се реших колкото и да си обичам лансера че е време :)

И си харесах един и ме интересува дали някой знае нещо за него ? Комби е :( но много ми хареса салона а и цената е добра, даже прекалено добра, затова още мисля дали да ходя да го гледам, не че много разбирам и аз от галанти.

 

http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details

 

Мерси предварително :)

 

Супер изглежда, но цената е съмнителна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре иди да я видиш сам, защото цената наистина е учудващо ниска. Дано скъсаната шоф. седалка (вижда се на снимките) да е единствената забележка. Непременно искай да я покараш малко, за да няма "подводни камъни". Ще се радвам да споделиш после.

 

 

Да и аз я видях седалката, ма ще го преживея, а и останалата част от салона е доста запазена поне на снимките :)

Но като съм карал само 2 пъти галант преди това надали ще открия подводните камъни, защото разликата във возията със моя лансер е огромна и 100% ще ми хареса дори и да не е както трябва :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като запалиш мотора се ослушай за тракащи повдигачи, те се чуват достатъчно силно, също така при движение не трябва да има никакви шумове/тракания. Обади се на DJ_Tymbi или на някой друг колега от форума да дойдат с теб.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като запалиш мотора се ослушай за тракащи повдигачи, те се чуват достатъчно силно, също така при движение не трябва да има никакви шумове/тракания. Обади се на DJ_Tymbi или на някой друг колега от форума да дойдат с теб.

 

Да прав си, няма смисъл да я гледам сам като не разбирам :(

 

Еми ако някой колега от форума има 1 свободен час да доиде да ми помогне с огледа (когато на него му е удобно) ще съм му адски задължен и ще има почерпка :icon_drunk:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да прав си, няма смисъл да я гледам сам като не разбирам :(

 

Еми ако някой колега от форума има 1 свободен час да доиде да ми помогне с огледа (когато на него му е удобно) ще съм му адски задължен и ще има почерпка :icon_drunk:

 

Ако дойдеш днес на срещата от 16ч.на ОМВ може да има нещо за теб(ако дойде колегата със сребрист Галант)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако дойдеш днес на срещата от 16ч.на ОМВ може да има нещо за теб(ако дойде колегата със сребрист Галант)

 

 

Ми ще пробвам, но от 5 и 30 съм на футбол и незнам как ще смогна :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти остави салона, виж в двигателният отсек каква аптека е :icon_thumbup:

Като запалих моето биши първият път преди да го платя, ме втресе от шума от двигателя. Вдигнах капака малко със страх да не излезе някое желязо да ме удари по челото - повдигачите клопаха, страх да те хване. След малко позагря и се укротиха. Тъкмо мислех да заключвам и да търся друг Галант. Само 1-2 цъкаха чат-пат. Прибрах се (1700 км.) и още преди да легна да спя (никакво спане през целия път, само газ) изчаках 2 часа да отвори магазина с авточасти и взех масло за двигателя Кастрол Магнатек 10/40. След половин час с това масло никакви повдигачи не се чуваха. Сега съм с оригиналното масло от Ратола 5В40 и няма шумове. Даже не го бях палил 3 седмици и очаквах някой повдигач да е изпуснал, но не - желязна кола. Така че ако само това му е забележката (и седалката), въобще не му мисли при тази цена.

Друго важно нещо е да се ослушаш за тракане от скоростната кутия. От 15-20 км/ч на първа подай газ за да се изстреля, но не докрай че ще превъртят гумите. Пробвай така до трета 3-4 пъти и ако не чуваш подозрителни шумове от нея, значи ще кара.

При тест-драйва мини със 70-80 км/ч. по неравности в завой. Просто виж дали ти харесва как се държи. Освен клопане, почукване, скърцане... не трябва да се люлее задницата. Слушай за виене на лагер-главините, виж как отделя съединителя и дали буксува (мръсна газ на V-та от 60-70 до 100 км).

Виж и за биене от спирачните дискове. Ще се усети на самия педал леко ритане ако има криво. От 80-90 докосваш леко спирачката, не бие ли, ок.

Докато я караш, изключи климатроника, парното и радиото за да чуваш какво се случва. Пробваш всички копчета дали работят, всички крушки по колата (и да има някоя за смяна, ще го преживееш предполагам).

Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ники,днес минах да го видя тоз Галант.

На първо четене:

-Цялата кола е пребоядисвана

-Тропат повдигачи

-Аксиалния лагер на съединителя чегърта,като ярмомелка

-Отдолу колата също е мазана с нещо

-Единия стоп има лека дупчица

 

С две думи...Бегай далече... :bej:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако се разгледа обстойно и човек е сигурен че тази кола не е имала сериозни удари, то в такъв случай едно цялостно пребоядисване е голям плюс особенно за червен цвят кола .

Повдигачите и лагерите на съединителя са слабост на този модел Галант и рано или късно всеки ще ги смени, така че имайки предвид цената, това не плаши ..

Ако колата е имала ръждица тръгнала и е намазана това е добре .. и при мен беше тръгнала, закарах я на майстор и я мина цялата отдолу, така че за това нищо лошо не виждам, но аз си знам все пак на какво дередже е била, а така като я купуваш намазана е малко нож с 2 остриета ..

И все пак за този двигатели с кожен салон за ТАЯ ЦЕНА .. мисля си че си заслужава!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ники,днес минах да го видя тоз Галант.

На първо четене:

-Цялата кола е пребоядисвана

-Тропат повдигачи

-Аксиалния лагер на съединителя чегърта,като ярмомелка

-Отдолу колата също е мазана с нещо

-Единия стоп има лека дупчица

 

С две думи...Бегай далече... :bej:

 

Мерси колега за отделеното време и аз ходих да я погледна и на мен хич не ми хареса, забелязах че е боядисвана и като я покарах хич не ми харесаса шумовете които чух, това за лагера не го хванах но и без него се поодказах от нея.

Сега съм си набелязал друг

 

http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details

 

Дано този се окаже по добре, че парите ме устройват :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако се разгледа обстойно и човек е сигурен че тази кола не е имала сериозни удари, то в такъв случай едно цялостно пребоядисване е голям плюс особенно за червен цвят кола .

Повдигачите и лагерите на съединителя са слабост на този модел Галант и рано или късно всеки ще ги смени, така че имайки предвид цената, това не плаши ..

Ако колата е имала ръждица тръгнала и е намазана това е добре .. и при мен беше тръгнала, закарах я на майстор и я мина цялата отдолу, така че за това нищо лошо не виждам, но аз си знам все пак на какво дередже е била, а така като я купуваш намазана е малко нож с 2 остриета ..

И все пак за този двигатели с кожен салон за ТАЯ ЦЕНА .. мисля си че си заслужава!

Точно това е притеснителното.Да,колата сега изглежда перфектно,но не се знае какво има под боята и по пода.А за да е на тази цена,ми се стува,че нещо се крие.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега съм си набелязал друг

 

http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details

 

Дано този се окаже по добре, че парите ме устройват :)

Колега гледам се ориентираш все към най големият двигател с най-ниска цена. Незнам колко теми си изчел за този модел Галант, но подръжката му не е от най-евтините, така че съдейки по това обяви с какви цени гледаш, е добре да знаеш че за първоначална смяна на консумативи си отиват едно 1000 лв. Ако искаш да отстраниш и други кусури които са се появили с възраста, то към тази сума може да добавиш да речем още 1000 лв.

Аз лично съм дал около 4000 лв за да съм сигурен че всичко е наред по тая кола .. и други колеги могат да го потвърдят това. В случая тия 4000 лв са кажи речи 2 Галанта в ценовият диапазон който гледаш.

Та на кратко .. ако нямаш нужните средства да се грижиш за такъв тип кола, по добре гледай леко в по долният клас (Каризма), за да не се разочароваш. Галанта е желязна кола .. но 10 годинки и предишен собственик си казват думата ..

Редактирано от silveria
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Или да се ориентира към двулитровите Галанти. 136-те японски кончета вършат отлична работа на иначе голямото купе.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямаше ли данък при внос от Швейцария?

Потвърждавам думите на silveria и Mitsubishi.

Моделът е доста сполучлив, но след покупка е възможно да се наложи да се дадат едни 3-4 хил. лв. като стой та гледай. Например: смяна ангренажен ремък с ролките + работата на механика - 500 лева; Масло и м. филтър - 80-90 лв; масло за ск. кутия - 35-40 лв. Има и други филтърчета - поленов, горивен, въздушен, някоя козметична забележка, гуми......... Може да си кажеш "много ми харчи, я да й сложа газов инжекцион" и на момента олекна с над 1000. За спирачни дискове, накладки, ремонтни комплекти за тях и за помпите на съединителя и за други работа, няма да споменавам. Намотават се неусетно. Това смени, онова смени и те си идват. Като при всяка кола от този клас и година. Има и много по-зле, така че не се отказвай.

НО, нека не се сравняват цените на НОВИТЕ части с колата, която е на старо и е прехвърлила 10-тата си година. Навремето цената й е била големичка - около 40 000 $.........., а има и части втора употреба. Не е евтина да се кара и поддържа тази кола. Всичко зависи от това на какъв екземпляр ще попаднеш. Подводните камъни са доста.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Или да се ориентира към двулитровите Галанти. 136-те японски кончета вършат отлична работа на иначе голямото купе.

Напълно съм съгласен с колегата Mitsubishi :icon_thumbup: !

136 японски кончета (подчертавам японски) са си предостатъчно и колата не страда от липса на динамика и мощ-казва ти го от опит-и аз имах притеснения че колата ще е леко спъната имайки в предвид тежкото (1380кг) купе,но за моя радост,бях сгрешил.Карал съм Мондео-2.0 16V 136 к.с-еми няма нищо общо със 136-те кончета на Галанта(извинявам се ако не е позволено сравнението с други марки).Моята е точно такава-136 к.с и мога да ти кажа че колата върви повече от коли с доста повече коне!

Така че според мен е по-добре-читава 2-ка от колкото 2.5 с неясна история и мнго подводни камъни -хем първоначалната "инвестиция" ще е по-малка,хем ако евентуално се появи нещо за ремонт(а то ще излезе така или иначе) ще е по-безболезнено финансово и по-леко оправимо.

 

Успех с търсенето ти пожелавам!

Поздрави и лек ден!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

Само да спомена - тая кола е удряна - шофьорския калник и преден капак (може да се види ама трудно защото е изчуквана и правена при един от най-добрите майстори мой познат не че му правя реклама ;) - както може да се види след от удара на мн мн внимателно гледане). Иначе както е забелязал колегата има хлопащи повдигачи, съединителя и е за смяна както и мисля свещите тря да смениш ама иначе колата според мен си струва - с ремонтите ще ти дойде на 7000 някаде. Казвам ти че ако се сменят нещата е корава и двигателя е добър така че ще те изкара доста ... Май имаше и задни амортесьори за смяна ама пак ги виж както казват колегите дали тропат. Така че колега важното е че има хляб в двигателя , салона и отвътре е без сериозни забележки - лично според мен си струва да я вземеш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Що плашите колегата, незнам!? Разликата в поддръжката на 2.0 и 2.5 не е толкова голяма. В цената на консумативите едва ли има съществена разлика, просто трябва да се потърси за най-добрите оферти. В 2.5 мотора има 2 броя свещи/кабели и 8 повдигача повече. Окачването е същото...

Някои от колите внасяни от Швейцария трябва да минат техно тест, който си е цифра...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

Само да спомена - тая кола е удряна - шофьорския калник и преден капак (може да се види ама трудно защото е изчуквана и правена при един от най-добрите майстори мой познат не че му правя реклама ;) - както може да се види след от удара на мн мн внимателно гледане). Иначе както е забелязал колегата има хлопащи повдигачи, съединителя и е за смяна както и мисля свещите тря да смениш ама иначе колата според мен си струва - с ремонтите ще ти дойде на 7000 някаде. Казвам ти че ако се сменят нещата е корава и двигателя е добър така че ще те изкара доста ... Май имаше и задни амортесьори за смяна ама пак ги виж както казват колегите дали тропат. Така че колега важното е че има хляб в двигателя , салона и отвътре е без сериозни забележки - лично според мен си струва да я вземеш.

 

Откъде знаеш, че има хляб в двигателя?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Росене, имам познат механик. Като дойде нещо за ремонт, в случая говорим за вида - шкурене, изправяне, заваряване, изпъване, китване и т.н., тази кола се кара. За малко, но пък за сметка на това се тества здраво. Може да се прецени в кой двигател има ресурс (хляб), кое скърца, клопа, накъде тегли и пр. Дори един друг познат с БМВ на клиент за няма и месец навъртя близо 4000 км. с него. Онзи като си видя километража се развика, но пък колата беше с идеално отстранени повреди и дефекти, въобще не личеше какво е ставало, плати си, благодари и си тръгна. От малкото ми познати, които се занимават с тенекеджийство, ходова част, ремонт на двг. и ск. кутии, се сещам само за един без да тества автомобилите. Той обикновено има много работа и няма време.

 

Относно разликата в подръжката на 2.0 и 2.5 бензиновите галанти не мога да кажа колко е разликата в пари, но при 2.5 е по-скъпо естествено. Разходът е повече, газовият инжекцион е по-скъп, ламбдите са бая (5 бр. май)... Най-малкото защото при 2000 куб. не съм чел или чувал да се поврежда скоростната кутия. Обикновено ние, купувачите на стари коли, трябва да платим за да ни я ремонтират. Всъщност същото важи за 80% от възлите по колата...

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...