boqnkov Публикувано 14 септември 2009 Сподели Публикувано 14 септември 2009 Здравейте на всички! Искам предварително да се извиня ако спамя в клуба. Иска ми се скоро да съм горд собственик на Carisma 1.9 td и да се присъединя към вас. Обаче за същата цена попаднах и на една една Astra 1.4i (5000 lv) И двете коли са 90 коня , с климатик, 1998г. И двете са с нови гуми и платена екотакса, нов внос. Почти всичко им е идентично с изключение на мотора разбира се. Моля за съвет от ваша страна. Още по - добре, ако някой е имал и двете. Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Нинов Публикувано 14 септември 2009 Сподели Публикувано 14 септември 2009 (редакция) Здравейте на всички! Искам предварително да се извиня ако спамя в клуба. Иска ми се скоро да съм горд собственик на Carisma 1.9 td и да се присъединя към вас. Обаче за същата цена попаднах и на една една Astra 1.4i (5000 lv) И двете коли са 90 коня , с климатик, 1998г. И двете са с нови гуми и платена екотакса, нов внос. Почти всичко им е идентично с изключение на мотора разбира се. Моля за съвет от ваша страна. Още по - добре, ако някой е имал и двете. Благодаря предварително. Здравей колега.Ами аз не съм имал нито една от двете ,но ако те интересува мнението ми, то е следното:Аз не съм фен на дизела ,но определено 1,9 ТД (френски) Каризма е по-добрия вариант от 1,4i Астра (за мен този двигател е слаб за това купе) Друго - в интериор и екстериор Каризма-та за мен е много по-добра. Вече твой е избора дали ти се кара бензинова кола или дизелова (не знам каква си карал преди) Ще се радваме да се присъединиш към нас. П.С. Тук трябва да се изкажат най-вече колегите с дизели Каризми , за да те зарибят още повече ;) Редактирано 14 септември 2009 от Ивайло Нинов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sodar Публикувано 14 септември 2009 Сподели Публикувано 14 септември 2009 Ами аз имам впечатления и от двете коли. Карам Carisma 1.9тд и на работа имаме такава астра 1.4 16V 90к.с.Какво да ти кажа мисля че са напълно различни коли.Първо откъм двигателите, мощността в К.С. за мен не е определяща, определено каризмата върви повече натоварена или не, има по-висок въртящ момент, който ти дава сили (така да се изразя), винаги когато имаш нужда от тях има доста добър разход и пъргавина при по-високи скорости.Докато при астрата нещата не седят точно така, върви добре, но при ниски скорости, по-пъргава е в града и на старт, но ако тръгнеш на път и я понатовариш ще се чудиш къде са избягали тези 90 коня.Интериор и екстериор, естествено, че ще съм пристрастен към каризма, но въпреки това тя е по-висок клас автомобил от астра. Дори при еднакво на първо четене оборудване, каризма е направена доста по комфортно и стилно с доста по приятни и уютни материали( особенно ако е с климатроник а не само с климатик).И друго по-скоро можеш да сравняваш Каризма с Вектра, поради видимо по-големите габарити на колата, които отново ти дават по-голям комфорт , багажно пространство и стабилност от Астра.Като цяло заключението ми е, че Каризма е по-доброто решение. Ако искаш да караш предимно в града, нямаш нужда от по-голям багажник и харесваш Астра като визия, няма да сгрешиш и с нея.И двете коли имат достатъчно здрави ходови части и трудничко се чупят! Дизела се кара мако по-странно ли, как да кажа различно е от малолитражен бензин има Турбо Дупка и по-малък работен диапазон, с две думи не става много за юркане, докато с астрата ще можеш повече да се забавляваш може би .Незнам решението си е твое, парите също, хубаво помисли за какво точно ти трябва кола и коя от двете е по-подходяща за теб! Успех с покупката.Надявам се да сме ти били полезни! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boqnkov Публикувано 14 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 14 септември 2009 Мерси много за отзивите момчета. Знам, че колите не са много много от един клас, но все пак съм се спрял на тях. Няма да ръчкам много колата , която ще взема, защото какво ръчкане със 90 коня. Искам да ми е комфортно и уютно в нея. Ще карам както в града, така и извън града. Фен съм на силничката музика, за което предполагам , че каризмата отново е по - добрия вариант, заради багажното пространство. А и до колкото знам дизелите са със по - големи акумулатори, което е по - добре за серизно кар аудио. Каризмата не е с климатроник а с обикновен климатик. Преди 2 седмици гледах една 1.8 гди с климатроник и коренно различен интериор на таблото от повечето каризми. Оказа се , че я продава един циганин за 3000 лв. Но колата си имаще сериозни забележки. задния калник беше огънат, имаше странно тракане от мотора и при малки и при високи обороти и се отказах именно защото е гди. Четох, че мотора бил много капризен и много прецизен. Голяма рядкост да се намери читав. Затова се насочих към 1.9 дизел. Интериора не е като на гди но все пак ми харесва. Прочетох във форума какво да гледам при покупка на дизел каризма, макар че колкото и да гледам зимата ще си проличи дали е читав мотора технически. Та... като интериор и екстериор все още и двете коли ми харесват еднакво, може би защото все още никоя не е моя Интересува ме технически коя как е? Не искам всеки месец да съм в сервиза... :( И все пак относно поддръжка да не е и много скъпа. Общо взето по - рационалното решение. Мерси за отзивите, колеги! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sodar Публикувано 14 септември 2009 Сподели Публикувано 14 септември 2009 За съжаление дизеловия мотор се купува малко на късмет ако не си много в час. Иначе като цяло мотора смятам е с приемнлива подръжа, консумативите му не са скъпи, но както всеки друг мотор има и скъпи нещица които за съжаление се чупят понякога. Лошото на този мотор е ГНП-то (гориво нагнетателната помпа), която е Lucas и е малко по претенциозна и трудна за ремонт. Но мисля, че в Пловдив има кой да се занимава с такава помпа, а ако толкова няма в София има на 100%.За Астрата нямам преки наблюдения за съжаление, но като цяло май не съм чувал много добри думи за този двигател. По добре потърси във форума на Опел , какви отзиви има за него! А ходовата част според мен е на кантар по здравина и издръжливост и двете коли са си корави за тук (Окачването на Каризма е на Волво, същото като на S40 и V40, същото важи между другото и за мотора). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angel P Публикувано 16 септември 2009 Сподели Публикувано 16 септември 2009 Малко е странно да се сравняват коли, които нямат нищо общо (дори цената, ако го натиснеш, продавача ще ти смъкне повече на по-калпавата) .Малко коли от такава година са скучни и банални като Астрата. Мотора й докато не дигне 4к оборота е мързелив мъртвец, а ако я усучеш малко повече става загадка... Предполагам някакъв плюс е унифицираното купе, което запълва бронзовата среда на средния клас, без да го надскача. По ред причини цената й не бива да е над 4200-4500 пряко сили (освен ако вярно не е като пуканка!)"Японката" навярно е най-европейския модел от всички извън-европейски, обаче нито за секунда няма да се чувстваш като излязък или влязъл във калъп! Цената й като нова е била поне с 30-40% нагоре и е много по-специалния автомобил. Колкото до зимните проблеми - не съм чул никой от форума да се оплаква от компресия. До стила на каране - всички стари ТД-та имат дупка, но и са много спокойни преди и пъргави след нея. Удачно е да не я търсиш всеки път като сменяш скорост, а да качваш малко по-рано, или съответно да се изкефиш на ряза на втора до 50 -60 и да я кротнеш после Препоръката ми обаче е да огледаш и други алтернативи, по-близки до това, което ти се иска! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 16 септември 2009 Сподели Публикувано 16 септември 2009 Като например бензинова Каризма 1,6 - 90 к.с. или 1,8 115 к.с. За парите, които си посочил - мисля, че може да се намери добър екземпляр, а за тези двигатели не съм чул някой да каже лоша дума и да се притесява от нещо! П.П. Малеееее, представяте ли си ГДИ от циганин............. Майко майкооооооооо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boqnkov Публикувано 16 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 16 септември 2009 Какво ще рече "дупка", че до сега не съм карал дизел? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 16 септември 2009 Сподели Публикувано 16 септември 2009 (редакция) Времето през което чакаш да се развърти "турбото" за да ти даде ритник и да се изстреляш... т.е. колата ускорява малко, после спира почти да ускорява и после изведнъж дърпа здраво... (усещам как ще се развие дискусия за-против дизел-бензин ;)) ) Редактирано 16 септември 2009 от dark Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 16 септември 2009 Сподели Публикувано 16 септември 2009 (редакция) Еи Роско тази циганската я знам.........Малии мармалад :icon_blush: Иначе за цената която и иска е супер (последно каза 2600). Тамън човек като си я стегне и ще му доиде на малко над пазарната цена, ама поне ще е оправена и обслужена. П.С. Към колегата дето я е гледал ........ Тракането не е от двигателя, той си работеше перфектно като за 265000км..... Редактирано 16 септември 2009 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 17 септември 2009 Сподели Публикувано 17 септември 2009 Колега boqnkov, ти да живееш в Пловдив, да имаш един от най-добрите майстори на Мицубиши под носа си и да питаш Астра или Каризма е крайно неоснователно! Взимай Милен и отивайте да я гледате тази Каризма, после се черпете за правилния избор и си карай Каризмата с кеф! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.