Премини към съдържание

Carisma 1.9 Td '98 или полицейска Astra 1.4i '98


boqnkov

Препоръчано мнение

Здравейте на всички! Искам предварително да се извиня ако спамя в клуба. Иска ми се скоро да съм горд собственик на Carisma 1.9 td и да се присъединя към вас. Обаче за същата цена попаднах и на една една Astra 1.4i (5000 lv) И двете коли са 90 коня , с климатик, 1998г. И двете са с нови гуми и платена екотакса, нов внос. Почти всичко им е идентично с изключение на мотора разбира се. Моля за съвет от ваша страна. Още по - добре, ако някой е имал и двете. Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички! Искам предварително да се извиня ако спамя в клуба. Иска ми се скоро да съм горд собственик на Carisma 1.9 td и да се присъединя към вас. Обаче за същата цена попаднах и на една една Astra 1.4i (5000 lv) И двете коли са 90 коня , с климатик, 1998г. И двете са с нови гуми и платена екотакса, нов внос. Почти всичко им е идентично с изключение на мотора разбира се. Моля за съвет от ваша страна. Още по - добре, ако някой е имал и двете. Благодаря предварително.

 

Здравей колега.

Ами аз не съм имал нито една от двете ,но ако те интересува мнението ми, то е следното:

Аз не съм фен на дизела ,но определено 1,9 ТД (френски) Каризма е по-добрия вариант от 1,4i Астра (за мен този двигател е слаб за това купе) Друго - в интериор и екстериор Каризма-та за мен е много по-добра.

Вече твой е избора дали ти се кара бензинова кола или дизелова (не знам каква си карал преди) Ще се радваме да се присъединиш към нас.

 

П.С. Тук трябва да се изкажат най-вече колегите с дизели Каризми , за да те зарибят още повече ;)

Редактирано от Ивайло Нинов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз имам впечатления и от двете коли. Карам Carisma 1.9тд и на работа имаме такава астра 1.4 16V 90к.с.

Какво да ти кажа мисля че са напълно различни коли.

Първо откъм двигателите, мощността в К.С. за мен не е определяща, определено каризмата върви повече натоварена или не, има по-висок въртящ момент, който ти дава сили (така да се изразя), винаги когато имаш нужда от тях има доста добър разход и пъргавина при по-високи скорости.

Докато при астрата нещата не седят точно така, върви добре, но при ниски скорости, по-пъргава е в града и на старт, но ако тръгнеш на път и я понатовариш ще се чудиш къде са избягали тези 90 коня.

Интериор и екстериор, естествено, че ще съм пристрастен към каризма, но въпреки това тя е по-висок клас автомобил от астра. Дори при еднакво на първо четене оборудване, каризма е направена доста по комфортно и стилно с доста по приятни и уютни материали( особенно ако е с климатроник а не само с климатик).И друго по-скоро можеш да сравняваш Каризма с Вектра, поради видимо по-големите габарити на колата, които отново ти дават по-голям комфорт , багажно пространство и стабилност от Астра.

Като цяло заключението ми е, че Каризма е по-доброто решение.

Ако искаш да караш предимно в града, нямаш нужда от по-голям багажник и харесваш Астра като визия, няма да сгрешиш и с нея.

И двете коли имат достатъчно здрави ходови части и трудничко се чупят!

Дизела се кара мако по-странно ли, как да кажа различно е от малолитражен бензин има Турбо Дупка и по-малък работен диапазон, с две думи не става много за юркане, докато с астрата ще можеш повече да се забавляваш може би .

Незнам решението си е твое, парите също, хубаво помисли за какво точно ти трябва кола и коя от двете е по-подходяща за теб!

Успех с покупката.

Надявам се да сме ти били полезни!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много за отзивите момчета. Знам, че колите не са много много от един клас, но все пак съм се спрял на тях. Няма да ръчкам много колата , която ще взема, защото какво ръчкане със 90 коня. Искам да ми е комфортно и уютно в нея. Ще карам както в града, така и извън града. Фен съм на силничката музика, за което предполагам , че каризмата отново е по - добрия вариант, заради багажното пространство. А и до колкото знам дизелите са със по - големи акумулатори, което е по - добре за серизно кар аудио. Каризмата не е с климатроник а с обикновен климатик. Преди 2 седмици гледах една 1.8 гди с климатроник и коренно различен интериор на таблото от повечето каризми. Оказа се , че я продава един циганин за 3000 лв. Но колата си имаще сериозни забележки. задния калник беше огънат, имаше странно тракане от мотора и при малки и при високи обороти и се отказах именно защото е гди. Четох, че мотора бил много капризен и много прецизен. Голяма рядкост да се намери читав. Затова се насочих към 1.9 дизел. Интериора не е като на гди но все пак ми харесва. Прочетох във форума какво да гледам при покупка на дизел каризма, макар че колкото и да гледам зимата ще си проличи дали е читав мотора технически. Та... като интериор и екстериор все още и двете коли ми харесват еднакво, може би защото все още никоя не е моя :) Интересува ме технически коя как е? Не искам всеки месец да съм в сервиза... :( И все пак относно поддръжка да не е и много скъпа. Общо взето по - рационалното решение. Мерси за отзивите, колеги!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление дизеловия мотор се купува малко на късмет ако не си много в час.

Иначе като цяло мотора смятам е с приемнлива подръжа, консумативите му не са скъпи, но както всеки друг мотор има и скъпи нещица които за съжаление се чупят понякога. Лошото на този мотор е ГНП-то (гориво нагнетателната помпа), която е Lucas и е малко по претенциозна и трудна за ремонт. Но мисля, че в Пловдив има кой да се занимава с такава помпа, а ако толкова няма в София има на 100%.

За Астрата нямам преки наблюдения за съжаление, но като цяло май не съм чувал много добри думи за този двигател. По добре потърси във форума на Опел , какви отзиви има за него!

А ходовата част според мен е на кантар по здравина и издръжливост и двете коли са си корави за тук (Окачването на Каризма е на Волво, същото като на S40 и V40, същото важи между другото и за мотора).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко е странно да се сравняват коли, които нямат нищо общо (дори цената, ако го натиснеш, продавача ще ти смъкне повече на по-калпавата) :) .

Малко коли от такава година са скучни и банални като Астрата. Мотора й докато не дигне 4к оборота е мързелив мъртвец, а ако я усучеш малко повече става загадка... Предполагам някакъв плюс е унифицираното купе, което запълва бронзовата среда на средния клас, без да го надскача. По ред причини цената й не бива да е над 4200-4500 пряко сили (освен ако вярно не е като пуканка!)

"Японката" навярно е най-европейския модел от всички извън-европейски, обаче нито за секунда няма да се чувстваш като излязък или влязъл във калъп! Цената й като нова е била поне с 30-40% нагоре и е много по-специалния автомобил. Колкото до зимните проблеми - не съм чул никой от форума да се оплаква от компресия. До стила на каране - всички стари ТД-та имат дупка, но и са много спокойни преди и пъргави след нея. Удачно е да не я търсиш всеки път като сменяш скорост, а да качваш малко по-рано, или съответно да се изкефиш на ряза на втора до 50 -60 и да я кротнеш после :)

Препоръката ми обаче е да огледаш и други алтернативи, по-близки до това, което ти се иска!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като например бензинова Каризма 1,6 - 90 к.с. или 1,8 115 к.с. За парите, които си посочил - мисля, че може да се намери добър екземпляр, а за тези двигатели не съм чул някой да каже лоша дума и да се притесява от нещо!

 

П.П. Малеееее, представяте ли си ГДИ от циганин............. Майко майкооооооооо

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Времето през което чакаш да се развърти "турбото" за да ти даде ритник и да се изстреляш... т.е. колата ускорява малко, после спира почти да ускорява и после изведнъж дърпа здраво...

 

(усещам как ще се развие дискусия за-против дизел-бензин ;)) )

Редактирано от dark
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еи Роско тази циганската я знам.........Малии мармалад :icon_blush: Иначе за цената която и иска е супер (последно каза 2600). Тамън човек като си я стегне и ще му доиде на малко над пазарната цена, ама поне ще е оправена и обслужена.

 

П.С. Към колегата дето я е гледал ........ Тракането не е от двигателя, той си работеше перфектно като за 265000км.....

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега boqnkov, ти да живееш в Пловдив, да имаш един от най-добрите майстори на Мицубиши под носа си и да питаш Астра или Каризма е крайно неоснователно! :)

Взимай Милен и отивайте да я гледате тази Каризма, после се черпете за правилния избор и си карай Каризмата с кеф!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...